168 posts, 9 pages, 36,006 views
sakin:
Jone siitä sun kyydistä lahteen, tai lähinnä sinun tarjoamastasi kyydistä..?
T-mu:
älä jone aina revi päätäs*iloinen*
enrg:
Jone, lets get some pussari before the party, and enjoy the 'cold' beer in the park outside.
Jone:
---
sakin:
Jone siitä sun kyydistä lahteen, tai lähinnä sinun tarjoamastasi kyydistä..?
---
For crying out loud? Ensin saan sulta ja Oskulta soitot, joissa mun ilmoitetaan olevan kuski sen ihmeemmin multa mitään kysymättä ja nyt asia on jo viety niin pitkälle, että mä olen suoranaisesti tarjonnut kyytiä?
Jone:
Katsotaan josko Anne suostuisi kuskiksi. Kannattaa tosin varautua siihen, että autoon on tulossa siinä tapauksessa minä, Anne, mahdollisesti Väne, Puuhaosku (+Jna mahdollisesti?) ja sinä, eli toi on jo 6 henkilöä.
sakin:
Puuhiksen selkä on pipi, se kaveri ei lähde mihinkään, 2 vrk vanhaa tietoa..
ja mun piti lähtee yksin ja tilanne muuttuu koko ajan... niin päätin vaan ilmoittaa etten tarvii kyytiä ( ainakaan tällä hetkellä ;)
S.
Jone:
---
T-mu:
älä jone aina revi päätäs*iloinen*
---
En, tällä kertaa menee pelihousut. Minähän en selvinpäin Movementiin tule.
sakin:
Kun vihdoin päästiin dösään istumaan ja siinä samassa vilkasu sivulle ja soppa oli valmis.
puhuin sen käytävän toisella puolella olevan kaverin kanssa koko matkan, ei siinä mitään mut tää tyttö sano monta kertaa, tää kaveri siinä vieressä sano myös...ett kyll hän puhuu suomeakin, vedin sen 1 - 1,5 h semmoista brittimurretta ett meitin englannin opettaja olis ollut ihmeissään.. ( se oli hyvä känni )
S.
cloud-c:
T-mu, tuo idea täytyy toteuttaa!!! ;)
www.re-form.cjb.net