317 posts, 16 pages, 137,864 views
JetZe, 23.9.2006 10:40:
olit kaapissa piilossa? O.o
remotion, 19.12.2005 14:27:
---
zaps, 29.11.2005 14:55:
Ehdottomasti hämähäkit! Pienimmätkin saa mun karvat pystyyn!
---
luin ensin että munakarvat, olin vähän että
Miinapiina, 29.1.2007 23:00:
löytyy!! vaikka mitä!!
mut kaikista eniten pelkään aivan sairaasti ampiaisia, se surina saa mut paniikkiin... IYYYYYY
en kait pelkää sitä pistoa ja sitä kipua, vaan jotain... mua ahistaa olla missään sisätiloissa missä on ampiaisia, koulussakin aika useesti joutunut lähtee luokasta kesken tunnin jos tulee ampiainen luokkaan. tai sit se pitää nähdä koko ajan ettei se vaan pääse yllättämään... aika hanurista, ja ottaa päähän sellaset ihmiset jotka ei tajuu et oikeesti pelkään niitä.
H3li, 30.1.2007 18:39:
---
löytyy!! vaikka mitä!!
mut kaikista eniten pelkään aivan sairaasti ampiaisia, se surina saa mut paniikkiin... IYYYYYY
en kait pelkää sitä pistoa ja sitä kipua, vaan jotain... mua ahistaa olla missään sisätiloissa missä on ampiaisia, koulussakin aika useesti joutunut lähtee luokasta kesken tunnin jos tulee ampiainen luokkaan. tai sit se pitää nähdä koko ajan ettei se vaan pääse yllättämään... aika hanurista, ja ottaa päähän sellaset ihmiset jotka ei tajuu et oikeesti pelkään niitä.
---
word! ampiaiset ja muut yhtä turhat pistiäiset saunan taaKKe.
laeski^, 30.1.2007 18:52:
kjeh, mul oli viime kesän hauskaa töis... sinne pääs sisälle amppari ja kaikki oli sit iha paniikis
ei pysty ymmärtää mikä niis o NIIIIN pelottavaa, mut hauskan näkös ainaki o ku muut panikoi
---
H3li, 30.1.2007 18:39:
---
kjeh, mul oli viime kesän hauskaa töis... sinne pääs sisälle amppari ja kaikki oli sit iha paniikis
ei pysty ymmärtää mikä niis o NIIIIN pelottavaa, mut hauskan näkös ainaki o ku muut panikoi
Miinapiina, 30.1.2007 19:03:
---
---
no sun ois sit ehkä pitänyt olla paikalla, ku mä joitan kesiä sit jouduin hyppää veneestä keskellä järveä veteen ku sen paatin ympärille kasaantu hillitön määrä amppareita...
veneen alla oli ollut ampparipesä ja kaverit työs sen veneen vesille ni se hajos se pesä... iiiik... ja ku huomasin et ne tulee sinne veneelle ne pistiäiset ni menin ihan paniikkiin ja nousin seisomaan veneessä ja sit mulle huudettiin et istu alas kaadat koko veneen... ei mitään mahollisuutta ois ollut istuu siin ja kattoo ja KUUNNELLA niiitä pörriäisiä ni oli sit pakko loikkaa veteen..
oli salee muilla hauskaa
laeski^, 30.1.2007 19:09:
paitsi kyl mäki oisin varmaa hypänny tos vaihees veteen...
mut ihan hyvin sä vedät
Miinapiina,
jos meen uimaan ni en voi todellakaan yrittää ees koittaa pohjaa, yöks, siellähän voi olla vaikka mitä. ja vesikasvit. yök niillekin, ne kun tarttuu jalkaa tai käteen, jaiks.