fobiat, pelot & vidun pahat mielenterveysongelmat =D

317 posts, 16 pages, 133,599 views

Foxmagon

Posts: 1,329

#261 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Pelkoa aiheuttavia: Pimeys, meri ja isot laivat
Pakokauhua aiheuttavat: Hämähäkit, muurahaiset ja puremista yrittävät ihmiset
Pahin pelko: Se, että ihmiset muuttuvat zombeiksi ja käyvät kimppuun. (toistaiseksi ei kai vielä tarvitse olla kuitenkaan kovin peloissansa)

Kettutädille vain k-7 elokuvia!


Ja ei, en syö lääkkeitä, enkä koe tarvetta moiseen. :p

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

illuusia

Posts: 123

#264 • • illuusia tuikku
ahtaanpaikankammo on havaittu
pelko sairauksia kohtaan ((lukuunottamatta flunssaa ym tavanomaisia sairastumisia)
tulipalo, vesivahinko ym (vakuutuksen hankkiminen vois auttaa..)
Muiden ihmisten veren näkeminen (musta ei vois ikinä tulla lääkäriä/hoitajaa)
läheisen menettäminen
syvät vedet ja niiden hirvittävät asukkaat
iam

Posts: 3,085

#265 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space
On kauppoja joihin ei vaan voi mennä. Esimerkiksi trendikkäät vaatekaupat, joissa nokkapystyssä patsastelevat metroseksuaalit myyjät skannaavat jokaisen asiakkaan läpi semmoisella "no tsiisus" -katseella. Mihin tahansa katsoessa tuntuu vaan siltä, että on tullut väärään kauppaan, väärään aikaan, väärissä vaatteissa ja väärällä budjetilla. Noissa paikoissa rupee oikeasti oksettamaan, etenkin näin joulun alla kun kauppa on ihan täynnä ihmisiä eikä sieltä pääse ulos helposti. Tiedä sitten onko toi joku paniikkihäiriö vai onko vika oikeasti vaan noissa muutamissa kaupassa?
Mushi Mushi

Posts: 203

#266 • • Mushi Mushi Pipipää...

Remotion, 19.12.2005 14:27:
---
zaps, 29.11.2005 14:55:
Ehdottomasti hämähäkit! Pienimmätkin saa mun karvat pystyyn!

---


luin ensin että munakarvat, olin vähän että *ding*



Aika hassua, onneks tajusit kumminkin että en ihan niistä puhunut*nauru*
Kirtar

Posts: 771

#267 • • Kirtar

Foxmagon, 19.12.2005 13:55:
Pahin pelko: Se, että ihmiset muuttuvat zombeiksi ja käyvät kimppuun. (toistaiseksi ei kai vielä tarvitse olla kuitenkaan kovin peloissansa)





Wuhuu, sehän ois just makeeta! *nauru*

Tätä tilannetta varten voi valmistautua paneutumalla elokuviin:
- Living death trilogia + uudelleen lämmitelyt / jatko-osat.
- 28 päivää myöhemmin
- Resident evil (tämän katsominen ei oikeastaan hyödytä)
- Zombie90 Extreme pestilence

Lukemalla kirjoja:

- Zombie survival guide (kyllä se on olemassa katso vaikka googlesta)
- All the flesh must be eaten (roolipelin manuaali)

Pelaamalla pelejä:

- Resident evil sarja
- Silent Hill sarja

kyllä se vaan on niin että zombit rulaa ja vallottaa maapallon.

--
asdaf?

Foxmagon

Posts: 1,329

#268 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Kirtar, 20.12.2005 08:54:
---




Wuhuu, sehän ois just makeeta! *nauru*

Tätä tilannetta varten voi valmistautua paneutumalla elokuviin:

- 28 päivää myöhemmin
- Resident evil (tämän katsominen ei oikeastaan hyödytä)


-

kyllä se vaan on niin että zombit rulaa ja vallottaa maapallon.




Hyvä kun suurinpiirtein uskalsin vielä mennä yöllä töihin noiden leffojen jälkeen kun toimistolla oli monta pimeätä nurkkausta josta jokin zombi ois kyenny hyppäämään kimppuun. Unohtamatta muutaman yön kestäneitä painajaisia.

Lisäksi vielä: Kuolleiden aamunkoitto

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Kirtar

Posts: 771

#269 • • Kirtar

Foxmagon, 20.12.2005 09:10:
---
Kirtar, 20.12.2005 08:54:
---




Wuhuu, sehän ois just makeeta! *nauru*

Tätä tilannetta varten voi valmistautua paneutumalla elokuviin:

- 28 päivää myöhemmin
- Resident evil (tämän katsominen ei oikeastaan hyödytä)


-

kyllä se vaan on niin että zombit rulaa ja vallottaa maapallon.

---



Hyvä kun suurinpiirtein uskalsin vielä mennä yöllä töihin noiden leffojen jälkeen kun toimistolla oli monta pimeätä nurkkausta josta jokin zombi ois kyenny hyppäämään kimppuun. Unohtamatta muutaman yön kestäneitä painajaisia.

Lisäksi vielä: Kuolleiden aamunkoitto



Jos oisit tutustunut zombie survival guideen, ois sulla töissäkin mukana jotain kättäpidempää, millä voisit erottaa aivot ruumiista. *vink* - Toi kuolleiden aamunkoitto on uudelleen lämmitelty versio Romeron mestariteoksesta. Kannattaa tutustua alkuperäsiin living deatheihin, niissä on sitä aitoa zombi meininkiä.

--
asdaf?

Foxmagon

Posts: 1,329

#270 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Kirtar, 20.12.2005 09:15:

Jos oisit tutustunut zombie survival guideen, ois sulla töissäkin mukana jotain kättäpidempää, millä voisit erottaa aivot ruumiista. *vink* - Toi kuolleiden aamunkoitto on uudelleen lämmitelty versio Romeron mestariteoksesta. Kannattaa tutustua alkuperäsiin living deatheihin, niissä on sitä aitoa zombi meininkiä.




EIJEIEI. EN TAHDO. Painajaiset on kuitenkin suht ikäviä. Zombiet on ainoa pelottava asia kauhuleffoissa, muuten kaikki muu on ihan viihteellistä.

..Tosin jos uskoo kummituksiin, niin sitten nämä eräänlaiset "uskottavat" kummitusleffatkin aiheuttaa kylmiä väreitä liiaksikin :p

Mutta kummitukset ei tuota kauhua minussa kuitenkaan, joten se siitä.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Muikku

Posts: 427

#271 • • Muikku
Pimeä metsä, ei omaa taskulamppua ja kävelee jonon vikana. Jotain tavaa tippuu ja pitäs erota muusta lössistä. Lumet tippuu jostain puusta takavasemmalla. Siin vaihees tulee vähän scary olo. Muuten metsä on asiaa! ( partiolainen )
Muikku

Posts: 427

#272 • • Muikku
Niin ja päänsärky kammo. Pelkään että joku tai jokin kasvaa päässäni (kasvain tai jokin).
Teen aina tasapaino testit jne. itselleni. Onneksi päänsärkyä on harvoin. Samasta syystä tulen vainoharhaisesksi jos oksennan tai jokin muu kasvaimen oire.
Muikku

Posts: 427

#273 • • Muikku

UnityF, 18.12.2003 20:00:
Hmm.. Tästä on vähän vaikee kirjoittaa mut mä pelkään kuolemaa. en sitä että kuolen vaan sitä että joudun näkemään elämäni aikana viellä kuolleen ihmisen. Villen kuolema on edelleen niin kova paikka että välillä pelkään mennä nukkumaan. Nyt on ollu pahempi jakso, olen jättänyt bileitä väliin ja ollu vain kotona ”turvassa”. en tahdo lähteä oikeen minnekkään. Vähän aikaa sitten mua ahdisti kun kaikki oli kyl me ymmäretään sua Maria.. huoh.. mua on vaikee ymärtää koska mä oon loppupeleissä tosi sulkeutunu ihminen...
elämänkertani tietää varmaan moni, mut harva tietää mitä mun päässä liikkuu.

mielenterveys ongelmia on... se niistä pelottavimpaan sairastuin muutama vuosi sitten. skitsofreniaan. Onneksi oireen on saatu lääkityksellä pois ja nykyään en tarvii lääkkeitä kokoajan vaan ainoastaan silloin kun tuntuu pahalta.

Välillä tuntuu että olen aivan yksin vaikka tunnen niin monta otusta... huoh..*uuh*



Facta tiedelehdestä: 10% sairastaa/\on sairastanut skitsofreniaa
itse en ole kokeillut..
rainy

Posts: 208

#274 • • rainy
Pimeä. Alkaa mielikuvitus laukkaamaan ja välillä ei ole kyennyt edes yksin pimeässä nukkumaan ilman että herää kahdelta yöllä ihan hiessä ja sydän hakkaa miljoonaatuhatta.
sapeli

Posts: 11,768

#276 • • sapeli jokukukamikä?

Foxmagon, 20.12.2005 09:37:
EIJEIEI. EN TAHDO. Painajaiset on kuitenkin suht ikäviä. Zombiet on ainoa pelottava asia kauhuleffoissa, muuten kaikki muu on ihan viihteellistä.



Mulla sama, paitsi että SE juttu on ihmissudet *poks* Jostain syystä - ehkä oon nähny jonku ihmissusileffan liian pienenä - ne saa mut kattelemaan olkani yli pimeinä öinä...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MaSari

Posts: 1,986

#277 • • MaSari space jammer
Maanantaina viisaudenhampaiden poisto, huom KAIKKIEN!!!! Nöööy *pökr* Nyt sit tietysti juttuja kuulleena ja lukeneena rupee väkisinkin ahdistamaan ja pelottamaan, koska mun kumpikin alaviisuri on vielä puoliksi piilossa. Eli ne leikkaa sen auki. Ja sit ne rupee leikkaamaan sitä hammasta palasiks :( Ja voi tulla vaikka halvaantuminen!!! pahimmassa tapauksessa siis. En edes oo ikinä ollu missää leikkauksessa, ja noi kaks ainakin joudutaan leikkaamaan.. Kertokaa ihmiset kokemuksia, niin ehkä tulis rauhallisempi olo!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Saara

Posts: 1,954

#278 • • Saara #2970

MaSari, 11.1.2006 19:11:
Ja sit ne rupee leikkaamaan sitä hammasta palasiks :( Ja voi tulla vaikka halvaantuminen!!!



Kai tommonen luetaan jonkin sortin hoitovirheeksi? Saisit korvauksia :D.

Kerran se kirpaisee (helppo mun on sanoa, kun ei ole yhtään revitty pois :DD ).

Hammaslääkärit on <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Saara

Posts: 1,954

#279 • • Saara #2970
Mua pelottaa välillä olla yksin illalla duunissa. Pelottaa et joku massamurhaaja tulee murhaa mut kun oon yksin :E.

On se niin kivaa hiipiä mun taakse ja sanoa jotain, hyvä etten saa sydäriä samalla.

Ei halua olla yksin siellä pimeinä iltoina :´(.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Cloudberry

Posts: 493

#280 • • Cloudberry

MaSari
Maanantaina viisaudenhampaiden poisto



Kyllä nää seleviät. Suomalaiset hammaslääkärit on koulutettuja ammattilaisia. *joo*

Sen lisäksi että ne on kaikki sadisteja.. *blush*

Ei mut oikeesti.. Multa on poistettu kaikki neljä, 3 leikkaamalla ko eivät mahtuneet puhkeamaan ollenkaan vaan tulehtuivat luun sisälle.. Olihan se ihan paskaa kaikkineen (tuskainen ja turvonnut päänuppi, röntgenit, puudutukset, operoivan lääkärin huonot vitsit, vertatihkuvat tikit, pakollinen laihari ku ei menny alas kuin pilliruoka jne..), mutta kyllä siitä selviää, ole toki luottavainen ja rauhallisin mielin. Tiiän monta muutaki tyyppiä joilla ei ole liittynyt viisureiden leikkaamiseen mitään komplikaatioita. *hymy*

Ja kun leikkauksesta toipuu ---> WAU! Entistä upeampi purukalusto ja säkenöivämpi hymy *pepsodent*