Ja hämähäkit ei ole mun parhaita ystäviä myöskään
317 posts, 16 pages, 157,507 views
jeesboks:
Oon kuullu juttuu että araknofobiasta parantuneet ihmiset tekee melko usein täyskäännöksen ja alkaa ihkuumaan niitä käsittämättömällä tarmolla.
Luulis että toi ois karaistanu mut, mutta tais mennä toisinpäin.. kuvittelen vieläki että ku menee nukkuu, nii sit joku kauhee äijä tulee mun selän taakse ja listii mut 
ja sit en uskalla ees yleensä tappaa niitä: pitää heittää joku kirja sen ötökän päälle ja sit kattoo vähä aikaa että mönkiikö sieltä joku esiin. Jos ei möngi niin sit pomppii ihan vaan varmuuden vuoks sen kirjan päällä toivoen että siitä lutikasta ei oo jäljellä mitään
SICK.
ei ne mitään vakavia ole, pystyn niitten kanssa elämään.. en ainakaan lääkitystä halua... noi ongelmat on kyl ihan itestä kiinni et ei niitä tavallaan oo olemassakaan. joillakin ihmisillä ne voi mennä kyl liian pahoiks*justjoo* kai... tai sit ne ite ottaa ne liian vakavasti...?
superwoman:
Mä olen selitellyt tän, että tietty järjestys elämässäni ympärilläni auttaa mua pitämään sisäisen kaaoksen hallinassa ja muutenkin rauhoittaa. Tosin kaverini selitti tän astrologialla, että mun nouseva merkki neitsyt aiheuttaa tätä järjestelyn ja täydellisyyden pakkomiellettä? Toivottavasti syy olis toi jälkimmäinen...
Epailija:
---
superwoman:
Mä olen selitellyt tän, että tietty järjestys elämässäni ympärilläni auttaa mua pitämään sisäisen kaaoksen hallinassa ja muutenkin rauhoittaa. Tosin kaverini selitti tän astrologialla, että mun nouseva merkki neitsyt aiheuttaa tätä järjestelyn ja täydellisyyden pakkomiellettä? Toivottavasti syy olis toi jälkimmäinen...
---
Toivottavasti? Koska silloin syyllinen olisikin mystisesti planeettojen järjestys? Koska silloin et vain voisi asialle mitään (syyhän on planeettojen asento, jota on paha lähteä muuttelemaan)?