Pukeutuminen partyihin

482 posts, 25 pages, 202,146 views

Tiikerriii

Posts: 1,113

#281 • • Tiikerriii Tj
mikä nyt millonki tuntuu hyvältä *vink* aina ei jaksa kauheesti panostaa pilevaatteisiin*hih*

--
RÄYH!!!!

-P

Posts: 4,972

#282 • • -P

sOuphy:
---
Jone:
---
MR*ENIGMA:
KETÄ KIINNOSTAA PUKEKAA ITSENNE VAIKKA PERUNASÄKKIIN

---


No, tähän mennessä tämä aihe on kiinnostanut Klubituksen käyttäjiä 15 sivun verran, joten voisitko tehdä palveluksen kaikille ja olla kirjoittamatta idioottimaisia ”ketä kiinnostaa”-postauksia. Ne eivät kiinnosta ketään.

---




*igor*


Älä Jone viitti.*blush*
Sä oot ruennu kunnolla kiUsaamaan ihmisiä.
Ei saa olla ilkee näiin jOulun alla, eihän?


..ja kaiketi, jos jokU on tota mieltä, niin aivan varmasti se saa olla sitä mieltä. Ja saa sanoa asiansa, jos nyt kerran oli puhe keskustella Bileisiin pukeutumisesta. Jos Hän ajattelee, että hänen mielestään on aivan sama miten kukakin pukeutuu -niin siinä ei auta kenenkään vittuilut. Tuskin ketään muuta haittasi hänen sanomansa.

** sOuphy- the- pieni -Maailman- pARantaja**




Ton voisin allekirjoittaa sellasena postauksena joka ei kovin asiallinen ole + capsit, joten itseäni kyllä ainakin ärsytti toi. En toki halua vittuila mutta asiat voisi ilmaista kauniimmin ja paremmin

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jone

Posts: 8,258

#283 • • Jone Archibald Haddock

sOuphy:
Älä Jone viitti.*blush*
Sä oot ruennu kunnolla kiUsaamaan ihmisiä.
Ei saa olla ilkee näiin jOulun alla, eihän?


..ja kaiketi, jos jokU on tota mieltä, niin aivan varmasti se saa olla sitä mieltä. Ja saa sanoa asiansa, jos nyt kerran oli puhe keskustella Bileisiin pukeutumisesta. Jos Hän ajattelee, että hänen mielestään on aivan sama miten kukakin pukeutuu -niin siinä ei auta kenenkään vittuilut. Tuskin ketään muuta haittasi hänen sanomansa.

** sOuphy- the- pieni -Maailman- pARantaja**



...ja päläpälä.

Mulla ei ainakaan ole niin vinoutunut näkemys itsestäni, että pitäisin itseäni edes ”pienenä maailmanparantajana”, enkä varsinkaan jaksa kirjoitella tollaisia kaksinaismoralistisia PLURistelepaskanjauhantamessuja.

Et *dissaa* vaan.

PS. Olipa yksi ensimmäisistä kerroista kun löysin *dissaa*-”hymiölle” käyttöä.

[muokattu 4.12.2003 12:26]
Avatar
#284 • • greenie Guest
Lenkkarit, farkut ja musta t-paita.

Ei se musiikki tai fiilis vaatteilla parane :)
Roger Roger

Posts: 3,372

#285 • • Roger Roger Kentti

greenie:
fiilis vaatteilla parane :)


Tuosta olen kyl ihan erimieltä. Väitätkö ettei sun fiilis parane, jos porukka on panostanut oikein kunnolla pukeutumiseen?

edit: musiikkia se ei taida parantaa*hih*

[muokattu 4.12.2003 11:17]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Jussi Soro

Posts: 6,385

#286 • • Jussi Soro choon!

Roger Roger:
Tuosta olen kyl ihan erimieltä. Väitätkö ettei sun fiilis parane, jos porukka on panostanut oikein kunnolla pukeutumiseen?


Mun fiilis on ainakin parempi jos porukka on panostanut pukeutumiseen. Ite en enää jaksa, mut joskus tuli panostettuu siihenkin. Tosin ikinä en oo käyttäny kiksukarvaa.
äm

Posts: 2,376

#287 • • äm

Ozie:
Sitä normaalia eli valkosta, neon keltasta ja kiksukarvaa. Riippuen sitte aina tilaisuudesta. Ainoo vaate mitä oon ite tehny on karvahousut ja niitäki nyt tehty 2 vuotta eikä vieläkään täysin valmiit *nauru*

Muutenki mun mielestä kiva nähdä vähän normaalisti poikkevaa vaatetusta bileissä.



Minä ei nyt ihan ymmärtää. Mitä sinä sanoa?
Pukeudut itse normaalisti, mikä kohdallasi tarkoittaa mainitsemiasi värejä ja karvoja.
Sitten tulee sana muutenkin ja kommentti siitä, että normaalista poikkeava pukeutuminen on kivaa katsottavaa.

Joko pidät itseäsi normaaleissa vaatteissa normaalista poikkeavana pukeutujana tai sitten en vaan yksinkertaisesti ymmärrä.

”Muutenkin”? Täh mitä häh? *ding*

[muokattu 4.12.2003 11:26]

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

super-enkuli

Posts: 1,521

#288 • • super-enkuli
Ollut aivan ihanaa miettiä lauantaisiin Millenniumeihin vaatteita ja kiertänyt kauppoja ja penkonut omia/kavereiden vaatehyllyjä ja katsonut mitä löytyy. Itselläkin alkanut mennä bilepukeutuminen aika tylsäksi niin nyt on kiva pitkästä aikaa panostaa oikein kunnolla asusteisiin.

Dresscodet kunniaan.

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Avatar
#289 • • greenie Guest

Roger Roger:
Tuosta olen kyl ihan erimieltä. Väitätkö ettei sun fiilis parane, jos porukka on panostanut oikein kunnolla pukeutumiseen?



Tää on vähän makuasia. Riippuu vähän tilanteesta. Esim. jos bileet on enemmän viimeaikaisen Studio 54:n (tai ylipäätänsä ”designer party”) kaltaisia, niin silloin toki teemaan sopivat kuteet parantaa fiilistä. Jos on taas enemmän sellasista hikisistä klubi-illoista kyse, niin silloin musta vaatteilla ei ole mitään merkitystä.

Ehkä muuten joku vois selvittää mulle täällä asiaa, jota kysyin plattarissa pari kuukautta sitten tms, eli;

Mitä niin kaunista on kiksukarvoissa sun muissa ”bilekuteissa”? Miten ne kuvastaa musiikkia? Miten persoonaa?

Mä itse nimittäin vihaan kiksukarvoja, armoreita, pvc:tä (ainakin nyt ”tavallisissa” klubeissa) ja niitä MC Hammermaisia reivihousuja. Siitä huolimatta haluaisin ymmärtää, että mistä ihmeestä on kyse?

[muokattu 4.12.2003 12:59]
Avatar
#290 • • greenie Guest

super-enkuli:
Dresscodet kunniaan.



Dresscodet on ihan OK, jos sen seurauksena ei kuitenkaan jätetä ulkopuolelle. Suosituksena niissä ei ole mitään vikaa, mutta on jotenkin vaan ihan naurettavaa, jos jonnekin klubiin aletaan vaatimaan jotain ”kinky” -lookia tai sellaista.

Kerma on upee tossa ja monessa muussakin mielessä. Helsingin paras paikka, eikä mitään erikoisempaa dresscodea.
Viltsu

Posts: 2,010

#291 • • Viltsu noname

greenie:
---
Kerma on upee tossa ja monessa muussakin mielessä. Helsingin paras paikka, eikä mitään erikoisempaa dresscodea.



Kerma on upee missä?
Siinä että siellä tanssilattialla aina ahdasta, sinne eksyy kaikki Hki:n trendipellewannabet sun muut ja ilman musiikkia paikka ei eroa tav. yökerhomenosta millään lailla?
Tai sitten olen käynyt vaan väärissa bileissä??

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#292 • • greenie Guest

Viltsu:
Tai sitten olen käynyt vaan väärissa bileissä??



Hyvin mahdollista, mutta unohdit mainita musiikinkin.
Avatar
#293 • • yana Guest

Viltsu:
, sinne eksyy kaikki Hki:n trendipellewannabet sun muut



enemmän niitä kyl taitaa jostain hallmarkista ja polkkabileistä löytyä =D


mut ihan hyvä vaan et sun kaltaiset ahdasmieliset muita omana itsenaan suvaitsemattomat tyypit pysyykin poissa =)


..provosointi provosointina...

loppujenlopuksi aika harvat bileet eroaa nykyään tuosta mainistsemastasi perusyökerhomenosta mitenkään jos ei huomioida musiikkia, ja kiksukarva-näennäisplur-teinejä

[muokattu 4.12.2003 13:20]
Avatar
#294 • • greenie Guest

yana:
loppujenlopuksi aika harvat bileet eroaa nykyään tuosta mainistsemastasi perusyökerhomenosta mitenkään jos ei huomioida musiikkia, ja kiksukarva-näennäisplur-teinejä



Totta.

Blur, yana, blur!
Viltsu

Posts: 2,010

#295 • • Viltsu noname

yana:

loppujenlopuksi aika harvat bileet eroaa nykyään tuosta mainistsemastasi perusyökerhomenosta mitenkään jos ei huomioida musiikkia, ja kiksukarva-näennäisplur-teinejä

[muokattu 4.12.2003 13:20]



Aivan niin, ja ne harvat bileet onkin ne parhaat bileet ;)

ja tuon kerman voi ihan vapaasti korvata hesperialla / hesarilla jne..

[muokattu 4.12.2003 18:53]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#296 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
näennnäisplur *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-P

Posts: 4,972

#297 • • -P

yana:
---
Viltsu:
, sinne eksyy kaikki Hki:n trendipellewannabet sun muut
---


enemmän niitä kyl taitaa jostain hallmarkista ja polkkabileistä löytyä =D


mut ihan hyvä vaan et sun kaltaiset ahdasmieliset muita omana itsenaan suvaitsemattomat tyypit pysyykin poissa =)


..provosointi provosointina...

loppujenlopuksi aika harvat bileet eroaa nykyään tuosta mainistsemastasi perusyökerhomenosta mitenkään jos ei huomioida musiikkia, ja kiksukarva-näennäisplur-teinejä

[muokattu 4.12.2003 13:20]



Ensinnäkin aika harvoin näkee trendiwannabe -pellejä polkkabileissä ja toiseksi Yana, näin susta kuvat kiksukarvat päällä ja oot so busted *nauru**nauru**nauru**nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Auacusha

Posts: 1,097

#298 • • Auacusha Koneradio
siis mä en tavallaan tajua sitä miksi jutkut on niin ”kixukarva-teinejä” ja muita pukeutujia kohtaan niin negatiivisia.. ite oon melkein aina bileissä mitä erilaisimmat säädöt päällä ja porukka tulee vittulee ” mikä vitun friikki sä oot?” tai vaihtoehtoisesti ” vittu sul on muute siistit kuteet” kumpaakohan sit nyt tossakin sit uskois... no vastaus: ei kumpakaa.. koska mulle ei ole väliä sillä tykkääkö muut tai sillä et olisin siellä jotenkin ”näytillä”... mun mielestä kaikki saa käydä bileissä miten haluaa ja pukeutua miten tykkää...
mut täytyy kyl myöntää sekin että on se ihan jees kun joku tulee kehuun ihan kypällä oma tekemiä kuteita...
miettikääpä sitä että jos kukaan ei pukeutuis bileisii niin olis se sen jälkeen kun o oppinut kattelee ihmisten hienoja kuteita niin olis se aikas mielikuvituksetonta...

*iihhih*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

-P

Posts: 4,972

#299 • • -P

dark-raver:
siis mä en tavallaan tajua sitä miksi jutkut on niin ”kixukarva-teinejä” ja muita pukeutujia kohtaan niin negatiivisia.. ite oon melkein aina bileissä mitä erilaisimmat säädöt päällä ja porukka tulee vittulee ” mikä vitun friikki sä oot?” tai vaihtoehtoisesti ” vittu sul on muute siistit kuteet” kumpaakohan sit nyt tossakin sit uskois... no vastaus: ei kumpakaa.. koska mulle ei ole väliä sillä tykkääkö muut tai sillä et olisin siellä jotenkin ”näytillä”... mun mielestä kaikki saa käydä bileissä miten haluaa ja pukeutua miten tykkää...
mut täytyy kyl myöntää sekin että on se ihan jees kun joku tulee kehuun ihan kypällä oma tekemiä kuteita...
miettikääpä sitä että jos kukaan ei pukeutuis bileisii niin olis se sen jälkeen kun o oppinut kattelee ihmisten hienoja kuteita niin olis se aikas mielikuvituksetonta...

*iihhih*



Tossa on kyl pointtia.

Muistan kyllä aikoinaan kun eräs nimeltämainitsematon oli sanonut jotain tyyliin näin ”aivan sama mitä muut musta ajattelee, meen vaikka pupupuku päällä illuihin jos siltä tuntuu”*hymy*, mutta jostain syystä tuo kyseinen herra melkeinpä dissaa kixukarva-teinejä *pahis**nauru* yms. Ei mitään henkkoht. vaan lähinnä kummastuttaa miten puolen vuoden aikana mielipiteet muuttuu noin paljon.

Itse voin sanoa, että hyvin moni jaksaa dissata/pilkata mua siitä että esim. käytän jotain pvc-hametta, mutta mulle on oikeastaan aivan sama, en tullut niille näytille sinne vaan saan kiksit siitä että on jotain erityistä päällä. En toki sano että kaikkien pitäisi niin tehdä, kullakin on oikeus pukeutua miten tahtoo...

[muokattu 4.12.2003 19:07]

[muokattu 4.12.2003 20:59]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Viltsu

Posts: 2,010

#300 • • Viltsu noname
Odota vaan dark-raver muutama vuosi, kyllä säkin opit tuon pilkesilmäkulmassadisautuksen jalon taidon :)

edit: älkää nyt ottako tätä topikkia noin tosissaan..

[muokattu 4.12.2003 19:10]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen