dark-raver:
siis mä en tavallaan tajua sitä miksi jutkut on niin ?kixukarva-teinejä? ja muita pukeutujia kohtaan niin negatiivisia..
miks muut teinit pukeutuu mustiin ja laittaa silmät mustaks?
482 posts, 25 pages, 203,849 views
dark-raver:
siis mä en tavallaan tajua sitä miksi jutkut on niin ?kixukarva-teinejä? ja muita pukeutujia kohtaan niin negatiivisia..
diezel:
---
---
sOuphy:
** sOuphy- the- pieni -Maailman- pARantaja**
---
Ei oo täällä ainakaan ollu maailman paranntamista huomattavissa.. olet varsin ärsyttävä trolli
Jone:
---
Kyllä mä vaan olen törmännyt siihen, että elämässään ehkä muutamissa bileissä käyneet kahdeksantoistavuotiaat kiksuteinit tai muut mitä ihmeellisempää sälää päälleen vetäneet ?yksilöllisen? näköiset ?tosibilettäjät? on ihan suoraan aukoneet päätään vuosikaudet bileissä ravanneille henkilöille siitä, että nämä eivät koe tarvetta näyttää toiselta planeetalta laskeutuneilta tai siivoamattoman kämpän nurkissa pyöriviltä pölypalloilta vaan pukeutuvat mieluummin mukavasti.
hallaaa:
joo tän nickis on isoi ja suuri kirjaimii, se varmaanci puceutuu cicsucarvaan! tutustu tai ota ees selkoa tyypist, ennenku herjaat!
kermanisu:
mun mielestä o vitu kewl ku tyypit tulee pileisii just mitä ihmeellisimmissä kuteissa. ja ne on mun mielestä viel iha älyttömän hienoi yleensä.
Ana:
Miks klubbaajat sanoo et ne tykkää pukeutua yksilöllisesti mut silti ne on aina keskenään ihan samannäkösiä neonvermeineen ja karvasäärystimineen
ALIEN:
---
Ana:
Miks klubbaajat sanoo et ne tykkää pukeutua yksilöllisesti mut silti ne on aina keskenään ihan samannäkösiä neonvermeineen ja karvasäärystimineen
---
noi kiksukarvat ja neon -värit ovat olleet klubikansan kulttuurissa vuodesta yks ja kaks, mikä tosissaan erottaa bilettäjän "tavallisesta juhlijasta". Eikä pidä myöskään unohtaa, että aina on mahtunut mukaan myös yksilöllisiäkin tapauksia, joiden tyyli yksinkertaisesti on vitun makee ;) Noi karvatsydeemit ovat vaan aika loppuun kulunut idea, ei muuta... Joillekin se silti on uutta ja makeeta - vähän kuin sullekin oli joskus amigan Another World -peli :D
Ana:
Farkut ja T-paita on ollu klubiskenessä kyl pidempää ku muoviset piikit ja karvarannekkeet :P
Ole yksilö, pukeudu flanellipaitaan! :D
t. Turisti.