482 posts, 25 pages, 204,118 views
sOuphy:
---
Jone:
---
MR*ENIGMA:
KETÄ KIINNOSTAA PUKEKAA ITSENNE VAIKKA PERUNASÄKKIIN
---
No, tähän mennessä tämä aihe on kiinnostanut Klubituksen käyttäjiä 15 sivun verran, joten voisitko tehdä palveluksen kaikille ja olla kirjoittamatta idioottimaisia ketä kiinnostaa-postauksia. Ne eivät kiinnosta ketään.
---
Älä Jone viitti.
Sä oot ruennu kunnolla kiUsaamaan ihmisiä.
Ei saa olla ilkee näiin jOulun alla, eihän?
..ja kaiketi, jos jokU on tota mieltä, niin aivan varmasti se saa olla sitä mieltä. Ja saa sanoa asiansa, jos nyt kerran oli puhe keskustella Bileisiin pukeutumisesta. Jos Hän ajattelee, että hänen mielestään on aivan sama miten kukakin pukeutuu -niin siinä ei auta kenenkään vittuilut. Tuskin ketään muuta haittasi hänen sanomansa.
** sOuphy- the- pieni -Maailman- pARantaja**
sOuphy:
Älä Jone viitti.
Sä oot ruennu kunnolla kiUsaamaan ihmisiä.
Ei saa olla ilkee näiin jOulun alla, eihän?
..ja kaiketi, jos jokU on tota mieltä, niin aivan varmasti se saa olla sitä mieltä. Ja saa sanoa asiansa, jos nyt kerran oli puhe keskustella Bileisiin pukeutumisesta. Jos Hän ajattelee, että hänen mielestään on aivan sama miten kukakin pukeutuu -niin siinä ei auta kenenkään vittuilut. Tuskin ketään muuta haittasi hänen sanomansa.
** sOuphy- the- pieni -Maailman- pARantaja**
greenie:
fiilis vaatteilla parane :)
Roger Roger:
Tuosta olen kyl ihan erimieltä. Väitätkö ettei sun fiilis parane, jos porukka on panostanut oikein kunnolla pukeutumiseen?
Ozie:
Sitä normaalia eli valkosta, neon keltasta ja kiksukarvaa. Riippuen sitte aina tilaisuudesta. Ainoo vaate mitä oon ite tehny on karvahousut ja niitäki nyt tehty 2 vuotta eikä vieläkään täysin valmiit
Muutenki mun mielestä kiva nähdä vähän normaalisti poikkevaa vaatetusta bileissä.
Roger Roger:
Tuosta olen kyl ihan erimieltä. Väitätkö ettei sun fiilis parane, jos porukka on panostanut oikein kunnolla pukeutumiseen?
super-enkuli:
Dresscodet kunniaan.
greenie:
---
Kerma on upee tossa ja monessa muussakin mielessä. Helsingin paras paikka, eikä mitään erikoisempaa dresscodea.
Viltsu:
Tai sitten olen käynyt vaan väärissa bileissä??
Viltsu:
, sinne eksyy kaikki Hki:n trendipellewannabet sun muut
yana:
loppujenlopuksi aika harvat bileet eroaa nykyään tuosta mainistsemastasi perusyökerhomenosta mitenkään jos ei huomioida musiikkia, ja kiksukarva-näennäisplur-teinejä
yana:
loppujenlopuksi aika harvat bileet eroaa nykyään tuosta mainistsemastasi perusyökerhomenosta mitenkään jos ei huomioida musiikkia, ja kiksukarva-näennäisplur-teinejä
[muokattu 4.12.2003 13:20]
yana:
---
Viltsu:
, sinne eksyy kaikki Hki:n trendipellewannabet sun muut
---
enemmän niitä kyl taitaa jostain hallmarkista ja polkkabileistä löytyä =D
mut ihan hyvä vaan et sun kaltaiset ahdasmieliset muita omana itsenaan suvaitsemattomat tyypit pysyykin poissa =)
..provosointi provosointina...
[muokattu 4.12.2003 13:20]
dark-raver:
siis mä en tavallaan tajua sitä miksi jutkut on niin kixukarva-teinejä ja muita pukeutujia kohtaan niin negatiivisia.. ite oon melkein aina bileissä mitä erilaisimmat säädöt päällä ja porukka tulee vittulee mikä vitun friikki sä oot? tai vaihtoehtoisesti vittu sul on muute siistit kuteet kumpaakohan sit nyt tossakin sit uskois... no vastaus: ei kumpakaa.. koska mulle ei ole väliä sillä tykkääkö muut tai sillä et olisin siellä jotenkin näytillä... mun mielestä kaikki saa käydä bileissä miten haluaa ja pukeutua miten tykkää...
mut täytyy kyl myöntää sekin että on se ihan jees kun joku tulee kehuun ihan kypällä oma tekemiä kuteita...
miettikääpä sitä että jos kukaan ei pukeutuis bileisii niin olis se sen jälkeen kun o oppinut kattelee ihmisten hienoja kuteita niin olis se aikas mielikuvituksetonta...
*iihhih*