Pukeutuminen partyihin

482 posts, 25 pages, 202,309 views

Auacusha

Posts: 1,097

#301 • • Auacusha Koneradio

Viltsu:
Odota vaan dark-raver muutama vuosi, kyllä säkin opit tuon pilkesilmäkulmassadisautuksen jalon taidon :)

edit: älkää nyt ottako tätä topikkia noin tosissaan..

[muokattu 4.12.2003 19:10]



epäilen mutta voi olla... mutta jos noin pääsee käymään niin LUPAAN että pidän sen omana tietonani enkä menee vittuilee kenellekkään päin naamaa....
ja toinen idea tos mun postauksessa oli että mitä se ketään haittaa jos jollain on jotain väriä naamassa, hame ja jotain muuta härpäkkää... ketä se haittaa?
ikinä en muuten ole huomannut että joku joka on pukeutunut bileisii olis mennyt päin naamaa vittuilee jollekin joka ei ole... mistä johtuu... ?
öö... koska pukeutuneita ei haittaa jos joku on normi kuteis mut, entäs kun asia on toisin päin...?
no kaikilla omat mielipiteensä mut tää nyt vaan on mun mielipide...

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Viltsu

Posts: 2,010

#302 • • Viltsu noname
no kyllähän tuo toisen ulkoisesta olemuksesta avautuminen bileissä kuulostaa kunnon junttimeiningiltä :D

[muokattu 4.12.2003 19:52]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

[Nuclear]

Posts: 5,855

#303 • • [Nuclear] el aprendiz

sOuphy:
*igor*


Älä Jone viitti.*blush*
Sä oot ruennu kunnolla kiUsaamaan ihmisiä.
Ei saa olla ilkee näiin jOulun alla, eihän?


..ja kaiketi, jos jokU on tota mieltä, niin aivan varmasti se saa olla sitä mieltä. Ja saa sanoa asiansa, jos nyt kerran oli puhe keskustella Bileisiin pukeutumisesta. Jos Hän ajattelee, että hänen mielestään on aivan sama miten kukakin pukeutuu -niin siinä ei auta kenenkään vittuilut. Tuskin ketään muuta haittasi hänen sanomansa.

** sOuphy- the- pieni -Maailman- pARantaja**


Ootte kyl kaverinne kanssa sitkeitä trolleja...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

diezel

Posts: 430

#304 • • diezel -

Nico:
Oisko kellään antaa mitään sivuja missä ois muiden maiden klubbailusta kuvia...



Jos vain yksi pitäisi antaa niin ehkä tää: *iloinen*
http://www.torturegarden.com/gallery.html

Suoraa vois unohtaa harderfaster:in brittijuntit.. *vink*

sOuphy:
** sOuphy- the- pieni -Maailman- pARantaja**



Ei oo täällä ainakaan ollu maailman paranntamista huomattavissa.. olet varsin ärsyttävä trolli *hmph*

[muokattu 4.12.2003 20:43]
-P

Posts: 4,972

#305 • • -P

diezel:
sOuphy:
** sOuphy- the- pieni -Maailman- pARantaja**

---


Ei oo täällä ainakaan ollu maailman paranntamista huomattavissa.. olet varsin ärsyttävä trolli *hmph*

[muokattu 4.12.2003 20:43]



Voin kyllä kertoa, ettei sOuphy eikä Girlie* ole trolleja vaan se on lähinnä se, millaisia he oikeasti ovat. Itse tunnen Girlie*:n ja lähinnä vaan tiedän sOuphyn (tyttö joensuussa niin eipä ole tullut nähtyä) ja voin samalla kertoa että ovat mukavimpia uusia tuttavuuksia joihin olen törmännyt

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

diezel

Posts: 430

#306 • • diezel -

Ankeus:
Itse tunnen Girlie*:n ja lähinnä vaan tiedän sOuphyn (tyttö joensuussa niin eipä ole tullut nähtyä) ja voin samalla kertoa että ovat mukavimpia uusia tuttavuuksia joihin olen törmännyt



Ok.. arvio perustui vain täällä esitettyihin kommentteihin eli irl-tilannetta tiedä.. *täh*
-P

Posts: 4,972

#307 • • -P

diezel:
---
Ankeus:
Itse tunnen Girlie*:n ja lähinnä vaan tiedän sOuphyn (tyttö joensuussa niin eipä ole tullut nähtyä) ja voin samalla kertoa että ovat mukavimpia uusia tuttavuuksia joihin olen törmännyt

---


Ok.. arvio perustui vain täällä esitettyihin kommentteihin eli irl-tilannetta tiedä.. *täh*



Jooh, ei mitään, kunhan vaan puolustelin *iihhih*. aina saa olla arvioita sekä mielipiteitä enkä yritä muutta niitä vaan henkilöt itse saavat tehdä sen *vink*

ps. tais kyl mennä offtopiciks *igor*

[muokattu 4.12.2003 21:07]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#309 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
uuh, että noi torturegardenin bilettäjät on upean näköisiä *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Auacusha

Posts: 1,097

#310 • • Auacusha Koneradio
[muokattu 12.1.2004 23:07]

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#311 • • Mao & Taikahattu UG-///

PuuhaOsku:
Mustaa aina mustaa*pahis*

Löysät housut ja tiukahko lyhythihainen paita.
*pahis*



Varsin loistava maku teillä! *iloinen*

Muuten sama, mutta silloin tällöin koko valkoinen asustus... Ja pvc! *plur* Muuten jees, mut varsinkin kesällä vähän liian hiostava... *hikoil*

Mut ei sen välii! *eiei*

Kyllä se kannattaa pukeutumiseen vähän panostaa! *joo**iloinen*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Ozie

Posts: 1,389

#312 • • Ozie

äm:

Minä ei nyt ihan ymmärtää. Mitä sinä sanoa?
Pukeudut itse normaalisti, mikä kohdallasi tarkoittaa mainitsemiasi värejä ja karvoja.
Sitten tulee sana muutenkin ja kommentti siitä, että normaalista poikkeava pukeutuminen on kivaa katsottavaa.

Joko pidät itseäsi normaaleissa vaatteissa normaalista poikkeavana pukeutujana tai sitten en vaan yksinkertaisesti ymmärrä.

”Muutenkin”? Täh mitä häh? *ding*



Hmmm.. Nytten enää itekkään ymmärrä *täh*

Olisin ehkä voinu ilmasta itteäni vähän paremmin ja selvemmin. Eli silleen tiivistäen:

Yleensä (riippuen bileistä) tulee päälle pistettyä: valkosta, neon keltasta, kiksukarvaa, jne..

Eli vaaleet värit rok :)
Avatar
#313 • • Enkeli Guest
no joo, joskus nuorempana enemmän mut nykyään farkut ja t-paita ok ku rennot ja siistit vaatteet. joku muu ku vaatteet bileis tärkeämpi... rumat ne vaatteilla pröystäilee*plur*
Jone

Posts: 8,258

#314 • • Jone Archibald Haddock

dark-raver:
ikinä en muuten ole huomannut että joku joka on pukeutunut bileisii olis mennyt päin naamaa vittuilee jollekin joka ei ole... mistä johtuu... ?
öö... koska pukeutuneita ei haittaa jos joku on normi kuteis mut, entäs kun asia on toisin päin...?



Ai että mistä johtuu ettet ole moista huomannut? Hmmm, todennäköisesti siitä että silmäsi näkevät asiat vain siitä näkökulmasta, joka tukee omaa näkemystäsi asiasta.

Kyllä mä vaan olen törmännyt siihen, että elämässään ehkä muutamissa bileissä käyneet kahdeksantoistavuotiaat kiksuteinit tai muut mitä ihmeellisempää sälää päälleen vetäneet ”yksilöllisen” näköiset ”tosibilettäjät” on ihan suoraan aukoneet päätään vuosikaudet bileissä ravanneille henkilöille siitä, että nämä eivät koe tarvetta näyttää toiselta planeetalta laskeutuneilta tai siivoamattoman kämpän nurkissa pyöriviltä pölypalloilta vaan pukeutuvat mieluummin mukavasti.

Itse osaan arvostaa myös pukeutujien kiksu/polkka-”estetiikkaa”, siitä kun saa ihan kivannäköisiä kuvia toisinaan, mutta sappeni kiehahtaa niissä(kin) tilanteissa kun joku n00berobileilijä ei ymmärrä jättää vanhempiaan rauhaan, vaan tulee suoraan vittuilemaan ”turisteille” joku hämmentävä karvahässäkkä päällään ja kuvittelee olevansa niin aidoista aidoin ja ainutlaatuisin.
sts

Posts: 7,969

#315 • • sts Sama pyynti aitta!
Bileisii mennään just sellasena ku ollaa tai sit ollaa vaan jotai mitä ei olla. *pahis*

Jokatapauksessa jos ihminen klubaa pidemmänaikaa niin tälläisen ihmisen peruspukeutuminenkin
on jo aika sellasta klubikelpoista (okei polkkajilla ei välttämättä ole kiesejään ja puuhapeten kasaamia hirveitä maalivahtiliivejä mutta kuitenkin) *plur*
Avatar
#316 • • pipa Guest
no mä ainakin pukeudun arkenakin lähes samalla tavalla...
John

Posts: 1,384

#317 • • John Lauma

Jone:
Kyllä mä vaan olen törmännyt siihen, että elämässään ehkä muutamissa bileissä käyneet kahdeksantoistavuotiaat kiksuteinit tai muut mitä ihmeellisempää sälää päälleen vetäneet ”yksilöllisen” näköiset ”tosibilettäjät” on ihan suoraan aukoneet päätään vuosikaudet bileissä ravanneille henkilöille siitä, että nämä eivät koe tarvetta näyttää toiselta planeetalta laskeutuneilta tai siivoamattoman kämpän nurkissa pyöriviltä pölypalloilta vaan pukeutuvat mieluummin mukavasti.



Hihi... Ei ne ymmärrä paremmin, kyllä nekin sitten joskus.*vink*

[muokattu 20.1.2004 07:11]

--
Fancy some cheese, Gromit?

Blues

Posts: 5,414

#318 • • Blues Koning van Afrika

Jone:
Kyllä mä vaan olen törmännyt siihen, että elämässään ehkä muutamissa bileissä käyneet kahdeksantoistavuotiaat kiksuteinit tai muut mitä ihmeellisempää sälää päälleen vetäneet ”yksilöllisen” näköiset ”tosibilettäjät” on ihan suoraan aukoneet päätään vuosikaudet bileissä ravanneille henkilöille siitä, että nämä eivät koe tarvetta näyttää toiselta planeetalta laskeutuneilta tai siivoamattoman kämpän nurkissa pyöriviltä pölypalloilta vaan pukeutuvat mieluummin mukavasti.

Itse osaan arvostaa myös pukeutujien kiksu/polkka-”estetiikkaa”, siitä kun saa ihan kivannäköisiä kuvia toisinaan, mutta sappeni kiehahtaa niissä(kin) tilanteissa kun joku n00berobileilijä ei ymmärrä jättää vanhempiaan rauhaan, vaan tulee suoraan vittuilemaan ”turisteille” joku hämmentävä karvahässäkkä päällään ja kuvittelee olevansa niin aidoista aidoin ja ainutlaatuisin.



Vaikuttaa siltä että nämä ”tosibilettäjät” eivät oikein ole kovin mukana meiningissä. Mielestäni sillä ei ole väliä onko pukeutunut vaiko ei koska se on enemmänkin kiinni millä fiiliksellä on paikan päällä. Eli vaikuttaisi siltä että ”tosibilettäjät” joutaisivat mielummin takaisin tavisbaareihin pintaliitäjien joukkoon jos aukoo päätään toiselle sen takia ettei hänen mielestään olla tarpeeksi hyvin panostettu vaatetukseen.
*eiei*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#319 • • ALIEN Guest

Blues:
---
Jone:
Kyllä mä vaan olen törmännyt siihen, että elämässään ehkä muutamissa bileissä käyneet kahdeksantoistavuotiaat kiksuteinit tai muut mitä ihmeellisempää sälää päälleen vetäneet ”yksilöllisen” näköiset ”tosibilettäjät” on ihan suoraan aukoneet päätään vuosikaudet bileissä ravanneille henkilöille siitä, että nämä eivät koe tarvetta näyttää toiselta planeetalta laskeutuneilta tai siivoamattoman kämpän nurkissa pyöriviltä pölypalloilta vaan pukeutuvat mieluummin mukavasti.

Itse osaan arvostaa myös pukeutujien kiksu/polkka-”estetiikkaa”, siitä kun saa ihan kivannäköisiä kuvia toisinaan, mutta sappeni kiehahtaa niissä(kin) tilanteissa kun joku n00berobileilijä ei ymmärrä jättää vanhempiaan rauhaan, vaan tulee suoraan vittuilemaan ”turisteille” joku hämmentävä karvahässäkkä päällään ja kuvittelee olevansa niin aidoista aidoin ja ainutlaatuisin.

---


Vaikuttaa siltä että nämä ”tosibilettäjät” eivät oikein ole kovin mukana meiningissä. Mielestäni sillä ei ole väliä onko pukeutunut vaiko ei koska se on enemmänkin kiinni millä fiiliksellä on paikan päällä. Eli vaikuttaisi siltä että ”tosibilettäjät” joutaisivat mielummin takaisin tavisbaareihin pintaliitäjien joukkoon jos aukoo päätään toiselle sen takia ettei hänen mielestään olla tarpeeksi hyvin panostettu vaatetukseen.
*eiei*



yeps yeps! *joo*

Mun mielestä juuri se vapaamielisyys ja mielikuvitusten toteuttaminen on just ollut tosi myönteinen asia bilekulttuurissa. Joillekin se voi olla ”oma pieni muotinäytös” ja tilaisuus toteuttaa itseänsä edes jossain määrin suunnitellessaan uusia (...no uusia ja uusia*justjoo*) joskus ihan pirun makeitakin vaatteita. Yksi mielestäni pirun hyvä esimerkki on Fallen Angelin suunnittelemat ”haarniska” vaatteet. Respectit! *hymy*

Kyllä mä mieluummin katselen bile -muotia, kuin Tuska festareilla näkyviä kalpeita kasvoja ja mustaksi pukeutuneita ”saatananpalvojia” tai gootteja. Ja vieläpä keskellä kesää! *nauru**ding*

[muokattu 20.1.2004 07:57]
Orfeus

Posts: 5,872

#320 • • Orfeus
Wittu et on hienoja noi asut tual TG:n galleriassa! Itellä yleensä musta hihaton solkipaita tai pitkähihanen bondage paita + mustat löysät housut joissa paljo sälää kii tai sitte musta ketjuhame*jiihaa*