2,281 posts, 115 pages, 1,095,632 views
tomoya yamamoto, 3.1.2007 21:58:
puuh...
ressu peeällän valmistukseen: (yksi niistä miljoonista, keksi myös itse oma..:))
-- 8< -- clip -- 8< --
kimbbo, 8.2.2007 14:24:
Mun mielestä suomen laki saa pysyä tuossa.. tai vaikka tiukentaakkin.. Isommat rangaistukset vaan myynnistä ja hallussapidosta :)
Umbala, 8.2.2007 14:34:
Ihan mielenkiinnosta. Mikä olis sun mielestä hyvä rangaistus hallussapidosta. Sanotaan nyt vaikka 5g kannabista löytyy henkilön kotoa. Minkälainen tuomio tälle pilvipäälle pitäis langettaa?
hallucinogen, 8.2.2007 15:00:
---
Umbala, 8.2.2007 14:34:
Ihan mielenkiinnosta. Mikä olis sun mielestä hyvä rangaistus hallussapidosta. Sanotaan nyt vaikka 5g kannabista löytyy henkilön kotoa. Minkälainen tuomio tälle pilvipäälle pitäis langettaa?
---
Lähetetään Suomen maanmainiot poliitikot kulttuurinrikastuttamismatkalle Saudi-Arabiaan ottamaan mallia paikallisesta oikeuskäytännöstä huumausainerikosten kohdalla. Muistaakseni salakuljetuksesta sai ainakin miekkaa niskaan ja yleisellä paikalla oikeen.
Android, 8.2.2007 16:09:
Kysymyshän koski hallussapitoa. 5g:n kannabiksen hallussapidosta ei Saudi-Arabiassa tuomita kuolemaan. Salakuljetuksesta kyllä.
hallucinogen, 8.2.2007 16:20:
---
Android, 8.2.2007 16:09:
Kysymyshän koski hallussapitoa. 5g:n kannabiksen hallussapidosta ei Saudi-Arabiassa tuomita kuolemaan. Salakuljetuksesta kyllä.
---
Sieltä löytyy varmaan sopiva rangaistus 5g hallussapidollekkin :D.
Android, 8.2.2007 16:30:
Jopa sakoilla voi selvitä, mutta löytyy siellä esim. vankilarangaistuksen ohella myös yhtenä vaihtoehtona julkinen ruoskinta :D
Vanhemmat huom, tässä on varoittava esimerkki siitä mitä käy, kun lapsi pudotetaan toistuvasti pää edellä lattiaan.kimbbo, 8.2.2007 16:46:
Hahaha :D tämä on niin perus että käyttäjät alkaa herne nenässä kyselemään miksi, mitä varten, kui ja plaplapla...
Ihan sitä varten laitoinkin :P Se on mun mielipide ja sitä en tule muuttamaan ikinä.. Täysin vastaan koko hommaa.. jos se laillistetaan niin sitten aletaan vinkumaan vielä kovempia aineita lailliseksi ja sitä rataa aletaan käyttämään niitä...
Ite olen jo ihan tarpeeksi monta kaveria nähny menevän liukumäkeä alas kun on alkanu käyttämään..
Noo mutta en viitsi alkaa jankkaamaan näistä.. =)
Ei, tällä hetkellä mun tunnetasoni vaihtelee lähinnä siellä itkun ja naurun välimaastossa poukkoilevasti. Jos sä tulet dumaamaan keskustelua tyyliin "kunhan nyt vaan provosin" neronleimauksilla, niin odota että sua kohdellaan sen mukaisesti.kimbbo, 8.2.2007 16:56:
Taitaa olla herraa itteä hakattu päähän pahalla tavalla... Tuommosesta alat mollaamaan toisia ihmisiä niin ei tervettä ole sekään ;P
kimbbo, 8.2.2007 16:46:
Hahaha :D tämä on niin perus että käyttäjät alkaa herne nenässä kyselemään miksi, mitä varten, kui ja plaplapla...
Ihan sitä varten laitoinkin :P Se on mun mielipide ja sitä en tule muuttamaan ikinä.. Täysin vastaan koko hommaa.. jos se laillistetaan niin sitten aletaan vinkumaan vielä kovempia aineita lailliseksi ja sitä rataa aletaan käyttämään niitä...
Ite olen jo ihan tarpeeksi monta kaveria nähny menevän liukumäkeä alas kun on alkanu käyttämään..
Noo mutta en viitsi alkaa jankkaamaan näistä.. =)
yawiz, 8.2.2007 16:18:
mikä ei olis vaarallista?? jos haluat oikeen turvalliseen paikkaan missä ei oo vaaraa sattuu mitään ni eiköhän sulle löydy yks valkonen pehmustettu valtion hotelli ku käyt vaa kysäsee ja siel ei ainaka pilvee poltella ni saat olla rauhassa kaiken mailman "pössytteliöiltä"