"Sähköposti vaarallisempaa älylle kuin marihuana" :D
2,281 posts, 115 pages, 1,098,169 views
MkkA, 12.4.2005 00:25:
Monesti vedotaan siihenkin, että kannabis on kuitenkin haitallista terveydelle, koska sen savu sisältää runsaasti karsinogeenejä tai muita haitallisia aineita.. Toki näin on, mutta ei se laittomasti ostettu lätkä sen vähempää niitä sisällä, ja itsekasvatetusta hampusta on helppo tehdä vaikka kannabisvoita, jota sitten käytetään leivonnassa -> polttamisen haitat poistuvat.
Cloud, 10.4.2005 11:28:
Henk. Koht vastustan.
Ihan sen takia etten halua olla passiivisessa Sekapäisessä tilassa vain sen takia että joku haluaa päästä sekaisin ja poltelee vieressäni. Tässä on jo syytä ihan tarpeeksi.
Tosin voidaan sanoa että sekoaineita on muutenkin jo ihan tarpeeksi.
Juhgu, 25.4.2005 13:55:
---
koo,
Erittäin samaa mieltä.
---
Meneekö passiivisesta savusta muka sekaisin?
koo, 25.4.2005 13:48:
---
MkkA, 12.4.2005 00:25:
Monesti vedotaan siihenkin, että kannabis on kuitenkin haitallista terveydelle, koska sen savu sisältää runsaasti karsinogeenejä tai muita haitallisia aineita.. Toki näin on, mutta ei se laittomasti ostettu lätkä sen vähempää niitä sisällä, ja itsekasvatetusta hampusta on helppo tehdä vaikka kannabisvoita, jota sitten käytetään leivonnassa -> polttamisen haitat poistuvat.
---
Mä olen osittain oman kokemuksen kautta käsittänyt, että kannabiksen vatsan kautta nauttiminen aiheuttaisi enemmän psyykkisiä ongelmia kuin perus polttelu. Olenko ihan väärässä?
Cannabis is not a harm-free drug. The primary problems with the drug focus mainly on the possibility of respiratory disorders similar to those experienced by tobacco smokers and the risk of exacerbating existing mental health problems. Many of the other possible risks from using cannabis remain unproven or inconclusive. In using this data to help formulate policy that will impact on many individuals, it is helpful to think of the likely health impact on the greatest number, rather than extrapolating from individual case studies or those involving surveys with only small samples. In relation to the millions of individuals who have been exposed to the drug in this country since the late 1960s, cannabis compares favourably (in terms of health implications) with legal drugs widely used such as alcohol and tobacco.
serotonot, 25.4.2005 13:59:
---
---
Itse olen ainakin nähnyt niin käyvän. Kyseessä siis henkilö mikä ei kys. substanssia nauti.. Itsekin silloin tuota hämmästelin.
Vaikea uskoa että polttelusta yleisillä paikoilla tulisi hyväksyttävää nyt kun tupakointiakin ollaan kieltämässä. Huomionarvoinen pointti kylläkin.Juhgu, 25.4.2005 13:55:
---
koo,
Erittäin samaa mieltä.
---
pHaze, 25.4.2005 14:06:
---
---
koo,
Erittäin samaa mieltä.
---
---
Vaikea uskoa että polttelusta yleisillä paikoilla tulisi hyväksyttävää nyt kun tupakointiakin ollaan kieltämässä. Huomionarvoinen pointti kylläkin.
linnu, 10.4.2005 19:13:
otikasvatuksen vois kyllä sallia, lääkeaineeksi joo, mut idiooteille sitä ei tulisi myydä. Mut milläs mitataan ootko idiootti...
linnu, 26.4.2005 07:19:
Mikää ei ole suloisempaa ku sauhupäinen kissa.
Jone, 26.4.2005 07:58:
---
---
IMO jopa tavallista hitaampien ihmisten pitäisi ymmärtää vastuunsa lemmikeistään ja se et siinä ei oo mitään hauskaa et musti on huppelissa tai mirri hatseissa.
Jone, 26.4.2005 07:58:
---
---
IMO jopa tavallista hitaampien ihmisten pitäisi ymmärtää vastuunsa lemmikeistään ja se et siinä ei oo mitään hauskaa et musti on huppelissa tai mirri hatseissa.
linnu, 26.4.2005 08:21:
Toki. Näin vanhana kettutyttönä voisin vaikka kuolla itse mielummin kuin pistää eläimen pakolla oleskelemaan huoneessa jossa poltetaan. Mutta kyse oli nyt sellaisesta vaihtoehdosta jossa kissa pääsee pois huoneesta ja se itse hakeutuu sinne missä on sen mielestä parasta olla.
..Ehkä olen sitten hidas.
Anny, 26.4.2005 08:59:
Ja ei muuta kun joukolla 7.5. hamppumarssiin...