[/quote]
mä hakisin ainaskin heti töihin sinne plantaasille ni olis oikeesti työtä mitä tykkäis tehdä..palkastakin vois ottaa pois isonkin osan jos sais sielt aina viedä sauhuu kotiin

2,281 posts, 115 pages, 1,134,255 views
Raver, 26.4.2005 18:28:
mä hakisin ainaskin heti töihin sinne plantaasille ni olis oikeesti työtä mitä tykkäis tehdä..palkastakin vois ottaa pois isonkin osan jos sais sielt aina viedä sauhuu kotiin
Juhgu, 26.4.2005 21:45:
---
Anny, 26.4.2005 08:59:
Ja ei muuta kun joukolla 7.5. hamppumarssiin...
---
Joo, mutta miksi dissaushymiö?
Juhgu, 27.4.2005 12:19:
---
Raver,
---
---
Ja sitten koko elämä pyörisikin kivasti kannabiksen ympärillä. Whee.
Raver, 27.4.2005 12:43:
Itsekkin oon tehny paljon töitä paukuissa..en tosin virallisia mut kuitenkin..ei se et polttelee joka päivä ihan tarkota sitä et myöhästyy/ ei tule töihin ja et ei jaksais tehdä siellä mtn.
paukuissa ja kännissä on ainakin omasta mielestäni aika suuri ero..pari kaverii oli esimerkiks töissä juuri puutarha ja kasvihuone ympäristössä ja niitten pomo joka tiesi hyvin et ne polttelee sanos monta kertaa ku pojat työaikana kiros et menkää pojat sauhuille ja tulkaa sit takas ja hyvin se homma toimis sen puoli vuotta mitä ne sai siellä olla töissä. Itsekkin oon tehny paljon töitä paukuissa..en tosin virallisia mut kuitenkin..ei se et polttelee joka päivä ihan tarkota sitä et myöhästyy/ ei tule töihin ja et ei jaksais tehdä siellä mtn.
siveys, 27.4.2005 12:53:
En mäkään ikinä ottais soittamaan artistia tai DJtä joka haluis osan palkastaan bissenä tai blossina bäkkärillä.
serotonot, 27.4.2005 12:55:
---
paukuissa ja kännissä on ainakin omasta mielestäni aika suuri ero..pari kaverii oli esimerkiks töissä juuri puutarha ja kasvihuone ympäristössä ja niitten pomo joka tiesi hyvin et ne polttelee sanos monta kertaa ku pojat työaikana kiros et menkää pojat sauhuille ja tulkaa sit takas ja hyvin se homma toimis sen puoli vuotta mitä ne sai siellä olla töissä. Itsekkin oon tehny paljon töitä paukuissa..en tosin virallisia mut kuitenkin..ei se et polttelee joka päivä ihan tarkota sitä et myöhästyy/ ei tule töihin ja et ei jaksais tehdä siellä mtn.
---
Ne sai olla siellä huikeat puoli vuotta. Mikä oli lähdön syy?
Ja nyt yks aina yhtä tökerön kuuloinen mut silti tässä(kin) tilanteessa (luultavasti) paikkaansa pitävä väite:
Mä tunnen monta ihmistä jotka sun ikäisinä paasas ihan samaa. Sitä kuinka hampus ei oo mitää vikaa ja kuinka se ei häiritse elämää vaik polttaa päivittäin, vaan tekee ainoastaan rauhallisemmaks; ei kiroiluta nii paljoo yms.
Enpä ole nähnyt niitä tyyppejä säännöllisesti enää aikoihin. Syy on siinä että pitemmällä aikavälillä toi jatkuva sihauttelu passivoi ihmisen ja tekee siitä melko epäsosiaalisen, koska sen on epämukava olla selvinpäin. Se on hermostunut tai muuten vaan huonolla tuulella aina ku ei ole pilvessä, eikä sen takia saa oikein mitään aikaseks ku ilman pilveä ei oo keskittymiskykyä ja pilveä poltettuaan "ei jaksa just nyt" tehdä mitään.
Enkä siis paasaa mitenkään absoluuttisesti kannabista vastaan. Nähny vaan liian monen kohdalla mitä siitä seuraa kun päihteestä tulee harrastus. Siinä mielessä pidän viinaa terveellisempänä, että se muistuttaa aina seuraavana päivänä, että sitä on otettu, jolloin sitä ei (ehkä) tule niin usein nautittua, varsinkin jos käy säännöllisesti töissä.
serotonot, 27.4.2005 13:06:
Enkä tajuu mitä järkeä on vertailla sitä alkoholiin tai mihinkään muuhunkaan päihteeseen. Miksei suhtautua siihen kannabiksena ja sillä selvä?
Tontsis,
Tai sitten tulee nautittua ja työtulos kärsii huomattavasti enemmän krapulasta kuin tilanteessa, jolloin olisi polttanut kannabista edellisenä iltana.
Juhgu, 27.4.2005 15:14:
---
Raver,
---
pari kaverii oli esimerkiks töissä juuri puutarha ja kasvihuone ympäristössä ja niitten pomo joka tiesi hyvin et ne polttelee sanos monta kertaa ku pojat työaikana kiros et menkää pojat sauhuille ja tulkaa sit takas ja hyvin se homma toimis
---
Älä nyt loukkaannu mutta jos minä omistaisin firman en kyllä haluaisi sinne tuollaisia kavereita töihin, vaikka esim. kannabiksen laillistamista kannatankin.
ujin
Virtsassa kannabis näkyy noin 3-7+vrk ja verestä voi löytyä merkkejä käytöstä vielä 6 viikonkin jälkeen.