2,281 posts, 115 pages, 1,095,353 views
SikaihQ:
Nykyisillä testimetodeilla ei kyetä erottamaan, onko kannabiksesta positiivisen näytteen antanut ollut näytettä otettaessa päihtynyt vai ovatko tuloksen aiheuttaneet esim. muutama päivä sitten käytetty kannabis. Ei edes verikokeesta. Joten rattijjuopumuksesta tulee rapiskaa vaikka ei olisi päihtynyt. Tämä on niin älytöntä että se on vaikea uskoa todeksi, mutta näin vaan on.
Jos satut olemaan kannabiksen käyttäjä ja saat tuomion rattijuopumuksesta vaikka et ollut päihtynyt, suosittelen ehdottomasti valittamaan tuomiosta korkeimpaan mahdolliseen tuomioistuimeen asti.
vaavu:
---
serotonot:
luettuani myös muutaman aiemman postauksen, voisin kuvitella että herra on alkanut syömään mahdollisesti välimerkkejä ja lauseenrakenteita
---
Näyttääpä siltä että nyt se herra rupesi vastapainoksi ulostamaan syötyjen lauseenrakenteiden tilalle kysymysmerkkejä.
hallucinogen:
Onkos kukaan lukenut et onko siihen juttuun tullut selvyyttä kun eräs jannu oli hollannissa matkallaa poltellut täysin laillisesti kannabista ja sai sitten täällä Suomessa käyttörikoksesta rangaistuksen kun jäi jotenkin kiinni? Tää kaveri valitti tosta asiasta mutta en oo nähny missään et miten asia on päättynyt tai edistynyt.
Njah:
allright,pahoittelen,tästä lähtien lupaan nussia jokaista pilkkua mahdollisimman syvälle jotta tyhmimmätki ymmärtää jos tai kun saisin ensin tietää että onko luonnon omat hallusinogeenit sitä hyvän ja pahan tiedon puun hedelmäämitä kaks apinaa meni syömää ja tajusivat olevansa alasti,aika hassuu.. VAI sitä ehtoollista mitä yks kaveri meni opetuslapsilleen tarjoamaan ja sanoi: tämä on minun ruumiini?. Mun mielikuvitus sanoo teille että tää teksti ois pitäny lisää raamattuu: Jota tuleva peto ei teille halua antaa ja peittää maan omalla paskallaan johon kansalaiset ihastuu ja asuvat paskasta kyhätyissä laatikoissa ja viihtyvät oikein ilosesti
pakko mun tunnustaa et mun teksit on aikalailla epäselvii..mut kyl niis on juttuu jos osaa ajatella ja jättää pilkkujen raiskaukset väliin,mut se juttu on suuremmalle osalle porukast aika sekavaa mut uskon et joku kummiski tajuu..
Njah:
esim peto,sehän on sun naamas edessä jokapäivä ja sä kumarrat sitä ihan ilosesti.
Ei se todista mitään. Se tekee loputtomuuden olemassaolosta todennäköistä, joskaan ei todistettua, mutta loputtomuuden olemassaolo ei vielä tee olemassaolosta loputonta.Njah:
seki todistaa jo jotai et sä ees oot olemassa
Mä oon pieni pisara suuressa ykseyden yhteistajunnan ikuisessä meressä yhteisyyden yksilöllisenä esiintymänä! IHQ!!! PLUR!!!!!!!tiätsä ees kuka sä oot?
En mä ole pelkkä numerosarja, mä olen satunnaislukugeneraattori.Luuletsä et sä oot vaa joku numerosarja jossai kaavassa!?
Noin sanoo vaan ne jotka ei osaa kunnolla tulkita vessapaperia.Älä rupee selittään mitä raamattu on,se on parasta profetiaa mitä on olemassa,
Meinaakko? Et ne ei oikeesti kävellykään vetten päällä ja muuttanu vettä viiniks? Voi paska, nyt särky maailmankuva.ne on semmosii vertauskuvii mitä pieni osa tajuu,
Ehkä mä oon peto kun mä en muita kumarra koska pelkään niin hysteerisesti et joku raiskaa mua peppuun ja joudun homouden takia sit helvettiin.sehän on sun naamas edessä jokapäivä ja sä kumarrat sitä ihan ilosesti.
Ei se saatana kauheen kova jätkä voi olla jos se tarvii mikrosiruja meidät voittamaan. Ja jos jumala viel hävii sille tän sodan ennen loppua, niin sehän on sit vielä nössömpi. Luulis et AK-47:lla pärjää tollasille, ja siin ei oo yhtään sirua.Niin tekevät kaikki,suurin osa ei tajuu ja osa tajuu sen eikä ota mitää mikrosirui.
mikrosiru on se mikä sanoo et onks sul oikeus vai ei,bussissa,pankkiautomaatilla,puhelinkiskalla.
Itseasiassa mä suunnattomasti nauttisin omahyväisesti tuollaisia läppiä suustaan päästävän ihmisen typeryydestä, ja tuntisin ylemmyydentunnetta nolouden sijaan. Vähän niinkun nytkin.niit ei oikeesti tarvita mut helpol tiel ku oot kulkenu ni pilkkuu on helppo nussii,esim eks oo noloo kuulla ku joku sanoo et hyi vittu tää paita on kauhee,kuka tälläst haluu kato nyt millanen nappi toi tos on
Sanoo mies, joka nyt allekirjottaa ilman mitään tukevia faktoja, 2000v vanhoja tekstejä jostain yliluonnollisesta voimasta joka omistaa sun kuolemattoman sielus ;) Eiks järki riitä kun pitää pelkkään uskoon turvautua? ;)just kaikenlainen suojautuminen ja vetoominen sovittujen lakien ja sopimuksien taakse on semmost vittumaista pelleilyy..eks järki riitä ku pitää allekirjottaa kaikkee?
Mä en tiedä mitkä sun fetissit on, mutta mä yleensä kumarran lähinnä vessapöntölle vähän moninkerroin, ja sillonkin vaan jos on vatsa kovana. Ja sillonkaan kyse ei hirveesti oo palvomisesta vaan pikemminkin pelkästä paskasta ja sen vapaasta ilmaisusta.kumarrut nostamaan asiallisen postin josta 90% on mainoksia,kuamrrut katsomaan tv:tä kumarrat tietokoneen näyttöä..sitä se on..pelkkää harhaa ja materiaalia,paskaa..sitä parasta.
Voit ihan rauhassa porailla otsaas lisää silmiä miten haluat, mutta mä tyydyn kahteen omaani ilman mitään implantteja Brainwash Inc:ltä. Kuvakulmista voivat nämä enemmän asiaan dedikoituneet todeta jotain, mä keskityn enemmän musiikilliseen ilmaisuun.tost on hyvä lähtee ottamaan selvää ja avaamaan uusia silmiä ja kuvakulmia
...musta on aina yhtä hellyyttävää kun joku psykedeelejä popsinut tyyppi tulee itsetietoisesti selittämään että se tajuaa kaiken muita paremmin, ja pystyy omasta mielestään selittämään psykedeeleillä omien vainoharhojensa perusteella aivan kaiken evoluutiosta elämän tarkoitukseenNjah:
apina mikä meni syömään sieniä tai jotai sellast mikä johti tajuamiseen