Ilmaisin asian kyllä vähän epäselvästi tuolla aiemmin.
[muokattu 4.9.2003 21:08]
1,909 posts, 96 pages, 1,084,238 views
Dream:
teme nostelee shampoopullojaan himassa ja tapetoi, siinä kova reeni.
Relic:
---
Supermusta:
City gym on kyllä treenaamiseen parempi kuin mikään Motivus. Kunnon laitteet ja painoja löytyy. Ei kannata muutenkaan arvioida salia sen perusteella kuinka kiiltäviä laitteet ovat: itse olen todennut monet likaisemmat salit paremmiksi koska niissä nimenomaan treenataan kovaa.
[muokattu 2.9.2003 10:22]
---
kovaa treenaaminen on susta itestäs kiinni ei siitä millanen sali sun ympäril on olkoon se sitten likainen tai puhdas. Mulle on tärkeintä et on tarpeeks tilaa tehdä ja tarvittavat laitteet ei muuta. Paskan väliä onko siellä jotain sunnuntai urheilijoita tai mitä vaa bodareita ympäril koska olen siellä itseäni varten en muita kunhan sitä tilaa on kaikille riittävästi.
piste
diezel:
onkohan kellään mitään kokemuksia Espoon saleista, esim. Otahallin salista tai XL gymistä kun Myyrin Kuntokeskuksessa ( http://www.myyrinkuntokeskus.fi/ ) ei oikein pysty enää käyään kun asuu jo muualla eikä ole sinne paljon asiaa enää, mutta jos joku siinä vieressä asuu niin tuota salia ainakin voi suositella.. sopii hyvin vakavammin treenajille ja vähän tavallisimillekin hyvin.
eli olis kiva jos löytyis vapaita painoja ja power rackin tuntuu olevan ylellisyys jossain eli sellaisiakin olisi kiva löytyä jos vaikka treenit alkais kulkeakin.. hightech-laitteilla ei niin väliä
[muokattu 3.9.2003 18:06]
[muokattu 3.9.2003 18:11]
Ozie:
Oon ite käyny Esport Centerissä http://www.esportcenter.fi/ Tosin tammikuussa pitäis vaihtaa paikkaa törkeiden hintojen takia 50e/kk opiskelijoilta ja joka 7kk ilmanen.
alien:
mikäs on muuten aito bodari?
Onks siel nyt kaks kerrosta vai??
Kieltämättä mäkin tykkäsin aikoinaan tölö gymistä mut sit kun alkoi olee liikaa ihmisii siel niin eihän siel millään enää voinut käydä.. Hyvät laitteet btw !!
[muokattu 6.9.2003 12:50]
olliS:
I trust in Töölö Gym. Erittäin laadukas sali, joka on juuri vielä laajentunut ja kaikki laitteet+tangot ja käsipainot ovat uusia. Hyvä ilmapiiri, asiallinen henkilökunta sekä vähän aitoja bodareita
http://www.toologym.fi
Reilu pari vuotta sitten oli ihan hyvä ku ei siel käyny jengii _niin_ älyttömästi ku kuulemma nykyään. Sen takia sieltä pois lähdinkin ku ilmanvaihto kesällä oli lähes samaa tasoa, kun auto ilman ilmastointia ja ikkunat kiinni ja jengiä oli enemmän ku mun synttäreillä.Lachesis:
Oli aivan loistava sali siihen aikaan kun siellä kävin, suosittelen!
salama jack:
mun mielipide mun pajasta:
Wellnes omena
Hiljaista klo0900-1600 ja 2000-2300 , eli voi vapaasti valkkaa laitteen mihin menee. Ruuhka aikaan joutuu pikkasen ehkä jonottaa, mut mikäs siinä niitä naisii katsellessa*hymy*
Kuukausihinnat on riistoo ja oikeestaan kaikki muutkin hinnat, mutta palvelut on kätevästi lähellä kaikkee (iso-omppu).
Monipuoliset laitteet ja erittäin ystävällinen henkilökunta. Asiakkaat on ystävällisiä.
Kaikki on hyvää paitsi hinnat.
59 euroo/kk, hintaan sisältyy kaikki palvelut.(pois lukien yksityisohjaus, tai sitäkin saa 30euron edestä)