Screen 6th Anniversary 4.10.2003 @ Helsinki

195 posts, 10 pages, 27,668 views

Avatar
#161 • • yana Guest

Cera:

En sit maistanu ollenkaan niit hyytelöjuttuja kun kaikki sano et YÖK pahaa ja tunki silti suuhunsa) en varmaan missannut mitään ihmeellistä.



eli jai sitten muile enemman!! ;)
ehkapa se onkin tarkoitus ;)
J.J.

Posts: 216

#163 • • J.J. Mutta missä on..?
Onpas vuolasta hehkutusta, ite hieman kriittisemmällä mielipiteellä liikkeellä.

- Musa oli ok, vaikkei mitään omia suosikkeja (vauhtia ois voinu olla enemmänkin),
- Valot oli ok, mutta keskitty kyl vaan sinne eteen,
- Ttilaa oli kyl hyvin ja ilmanvaihto toimi merisalissa (isot plussat siitä), sen sijaan baarin puolella oli fiilis kun saunassa (kuten kyl aina kun oon käyny siel isommin hipois).
- Äänen volyymit aika koval (onneks oli tulpat mukana, niin ei mitään valittamista)
- Capoeira show oli suurimmaks osaks ihan turhaa elvistelyy (imo:ei oikeen sopinu tonne),
- Turvatarkastukset läheni jo naurettavuutta ja edellä mainittu kielto viedä pulloja merisaliin (jossa kuintekin myytiin juomia).
- Ja hinnat oli aika korkeet (20e ovelta sisään, halpis vesi 2e, puolikas red bull 3e jne.), tuli aika rahastus fiilis...

Mutta olipas mukava käydä pitkästä aikaa pilettämäsää, kun ei oo ehtiny muuta kun kouluhommia vääntää...

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Viltsu

Posts: 2,010

#164 • • Viltsu noname

J.J.:
- Ja hinnat oli aika korkeet (20e ovelta sisään, halpis vesi 2e, puolikas red bull 3e jne.), tuli aika rahastus fiilis...



Ennakot 18, ovelta 2 enemmän, imo rahastus kaukana, samoin kuin tuo 2 pullovedestä on kyl vähän..ärrälläkin joudut kohta maksamaan enemmän..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

J.J.

Posts: 216

#165 • • J.J. Mutta missä on..?

Viltsu:
Ennakot 18, ovelta 2 enemmän, imo rahastus kaukana, samoin kuin tuo 2 pullovedestä on kyl vähän..ärrälläkin joudut kohta maksamaan enemmän..



imo: 20 kova hinta bileistä, oli esiintyjä melkeen kuka tahansa. Sen nyt vielä kestää, mutta jos maksaa reilusti sisäänpääsystä niin ei olettaisi hintojen olevan ihan noin kovat sisällä, varsinkin ku paikkana on kuintekin ”vaan” kaapeli. 2 vedestä on prkl:n kallis, laske huvikses kate...

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Hupsu

Posts: 1,005

#166 • • Hupsu
Meitsi diggas. Kerran olin aiemmin herraa kuullu ja sillon jäi huono maku suuhun, joten ennakko-odotuksia ei juurikaan ollu. Nyt tuli just sellasta saundia, joka sai ainaki mun jalat vipattamaan huolella. Muutenki kaikki tuntu olevan kohdallaan. Itellä turvatarkastus suju jouhevasti.

Kannattipa siis tehdä viimehetken päätös ja tulla.

--
Päivän mietelause?

hallucinogen

Posts: 8,190

#167 • • hallucinogen Edain
Mua kiinnostas tietää kuinka paljon ja mitä ne niissä turvatarkastuksissa löysi.
Jos joku halusi kaapelille jotain tuoda niin helpostihan se olisi onnistunut.
Itselläni tarkastus meni ohi muutamassa sekunnissa mutta pari kaveria vietti minuutin jos toisenkin kun puuterirasiaankin sai näköjään tuhlattua hyvin aikaa *nauru*

--
pikku-*possu*

Viltsu

Posts: 2,010

#168 • • Viltsu noname

J.J.:

imo: 20 kova hinta bileistä, oli esiintyjä melkeen kuka tahansa. Sen nyt vielä kestää, mutta jos maksaa reilusti sisäänpääsystä niin ei olettaisi hintojen olevan ihan noin kovat sisällä, varsinkin ku paikkana on kuintekin ”vaan” kaapeli. 2 vedestä on prkl:n kallis, laske huvikses kate...



niin, jokaisellahan saa olla mielipiteensä *joo*, mutta 20 on edelleen halpa hinta siitä että näkee noin nimekkään tiskijukan täällä peräpohjolassa lättyjä pyörittämässä.
vertaa vaikka PvD hesarilla hinta 25 ja ääni & valot hoituu jo paikan puolesta.
ja toi ”vaan” kaapeli meni kyllä täysin ohi...ainoo paikka Helsingissä missä mahtuu vielä Tanssimaan tuolla väkimäärällä!

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Jone

Posts: 8,258

#169 • • Jone Archibald Haddock

J.J.:
imo: 20 kova hinta bileistä, oli esiintyjä melkeen kuka tahansa. Sen nyt vielä kestää, mutta jos maksaa reilusti sisäänpääsystä niin ei olettaisi hintojen olevan ihan noin kovat sisällä, varsinkin ku paikkana on kuintekin ”vaan” kaapeli. 2 vedestä on prkl:n kallis, laske huvikses kate...



...ja miten oletat bileiden järjestäjäosapuolen vaikuttavan juomien hintoihin jos niitä on myymässä joku toinen yrittäjä? Näinhän on käytännössä aina silloin kun alkoholipitoisia on saatavilla.

Mitä taas tulee lipun hintaan, niin jos jonkun suomalaisen iskelmälaulajan näkeminen Keuda-talon (talo täällä Keravalla) salissa maksaa jo sen samat 20e, niin olen valmis pitämään 20e:tä Digweedistä Kaapelilla aivan kohtuullisena. *vink*

[muokattu 6.10.2003 18:37]
Avatar
#170 • • shiva Guest

hallucinogen:
---
shiva:
juuh,oli ihan mielettömän siistit kemut!! *igor*
kylläpä kannatti maksaa 18 euroa, et päästiin ruoholahteen riisuuntumaan alasti pieneen huoneeseen, ja vielä täysin vieraalle naishenkilölle. wow!


Oliko heillä hyvää syytä?



ei ollut. ja anteeksipyyntöäkään ei kuulunut.
hallucinogen

Posts: 8,190

#171 • • hallucinogen Edain
Olisivat kyllä ainakin anteeksi voineet pyytää.
Sanoitko mitään takasin?
Mun mielestä poliisin kuuluisi korvata vähintään lipun hinta jos tuollaisen tarkastuksen tekevät ja mitään ei löydy. Ei ainakaan ihan heti otettais tosta vaan ketä tahansa ”tarkastettavaksi”

--
pikku-*possu*

Coma

Posts: 705

#172 • • Coma

Viltsu:
---
J.J.:

imo: 20 kova hinta bileistä, oli esiintyjä melkeen kuka tahansa. Sen nyt vielä kestää, mutta jos maksaa reilusti sisäänpääsystä niin ei olettaisi hintojen olevan ihan noin kovat sisällä, varsinkin ku paikkana on kuintekin ”vaan” kaapeli. 2 vedestä on prkl:n kallis, laske huvikses kate...

---


niin, jokaisellahan saa olla mielipiteensä *joo*, mutta 20 on edelleen halpa hinta siitä että näkee noin nimekkään tiskijukan täällä peräpohjolassa lättyjä pyörittämässä.
vertaa vaikka PvD hesarilla hinta 25 ja ääni & valot hoituu jo paikan puolesta.
ja toi ”vaan” kaapeli meni kyllä täysin ohi...ainoo paikka Helsingissä missä mahtuu vielä Tanssimaan tuolla väkimäärällä!



Ja sit sellainen tarkennus, et kuitenkin Digweedin ovh on noin 3-4 kertaa niin paljon kuin esim van dykin :) Et sinällään 20 oli kyl ihan halpa, imo rahat oli tällä kertaa käytetty bileisiin ja se näky ja tuntu. Oli erijees.
alex kunnari

Posts: 604

#173 • • alex kunnari

Coma:
---
[
---


Ja sit sellainen tarkennus, et kuitenkin Digweedin ovh on noin 3-4 kertaa niin paljon kuin esim van dykin :) Et sinällään 20 oli kyl ihan halpa, imo rahat oli tällä kertaa käytetty bileisiin ja se näky ja tuntu. Oli erijees.



No sinähän olet todella hyvin perillä ulkomaalaisten starojen palkoista.. ; ) Meinaatko et Digweed maksaisi noin 30 000 - 40 000 eskoa plus lento yms muut kulut.. Kaikki maailman top-10 dj.tä maksavat aivan saman verran paitsi Paul Oakenfold joka sitten maksaakin paljon enemmän kuin Digweed + PVD + Cox yhteensä.

[muokattu 6.10.2003 22:31]
She

Posts: 717

#174 • • She

Jone:

Mitä taas tulee lipun hintaan, niin jos jonkun suomalaisen iskelmälaulajan näkeminen Keuda-talon (talo täällä Keravalla) salissa maksaa jo sen samat 20e, niin olen valmis pitämään 20e:tä Digweedistä Kaapelilla aivan kohtuullisena. *vink*



Puhuttiin just tosta ihan samasta jutusta. *joo*
Ihan verrattavissa muihinkin artisteihin.
Viitaten tohon lipun hintaan.
Tapi

Posts: 1,437

#175 • • Tapi Dreamstate

J.J.:
imo: 20 kova hinta bileistä, oli esiintyjä melkeen kuka tahansa. Sen nyt vielä kestää, mutta jos maksaa reilusti sisäänpääsystä niin ei olettaisi hintojen olevan ihan noin kovat sisällä, varsinkin ku paikkana on kuintekin ”vaan” kaapeli. 2 vedestä on prkl:n kallis, laske huvikses kate...



Onko sulla ylipäänsä mitään käsitystä, että mitä tuolla tapahtui ja kuinka paljon kaiken eteen oltiin nähty aikaa ja vaivaa? Tiedätkö edes kuka tuo DJ Kuka Tahansa oikein on?

Jos ei halua maksaa vedestä, niin vessoista löytyy lähes aina hana. Sieltä saat juoda niin paljon kuin haluat ja vieläpä ilmaiseksi!

Käsittämättömin kommentti täällä pitkään aikaan.

[muokattu 6.10.2003 23:40]
She

Posts: 717

#176 • • She

J.J.:

- Capoeira show oli suurimmaks osaks ihan turhaa elvistelyy (imo:ei oikeen sopinu tonne),



Itse kyllä pidin tosta showsta*plur*
Elvistelyä.. Hmm. En mä tiedä. Mä vaan tykkäsin siitä. Siistin näköstä kun jengi osaa mitä tekee. Kivasti toi jotai erilaista. Mä nyt haltioidun pienemmistäkin jutuista, että..*sydän**nauru*
+¤UnIgUe¤+

Posts: 48

#177 • • +¤UnIgUe¤+
Oli kyllä aivan mieletöntän hienosti toteuteutetut kekkerit.
Digweed ei kyllä jättänyt kylmäksi*pihkassa*
Ainut miinus oli turvatarkastus.Mua ei ole edes lentokentällä terrori uhan
aikana tutkittu noin tarkasti*hmph*
Olix joku päästänyt bin ladenin mestoille.
Mietin vaan onx tälle käytänölle joku järkevä syy?
No ihan sama mut fiilis nuosi kattoon heti saliin astumisen jälkeen.
Avatar
#178 • • Dorka Guest

uNiGuE:Ainut miinus oli turvatarkastus.Mua ei ole edes lentokentällä terrori uhan
aikana tutkittu noin tarkasti*hmph*
Olix joku päästänyt bin ladenin mestoille.
Mietin vaan onx tälle käytänölle joku järkevä syy?


Aina, kun olen ollut kaapelilla niin samantyylinen turvatarkastus on ollut... varmaan yrittävät vähän ”rajoittaa” diilereiden arkea... *justjoo*
hallucinogen

Posts: 8,190

#179 • • hallucinogen Edain
Ainahan siellä on tollainen ollut mutta kaikkihan sen tietävät ja jos joku diileri tonne haluaa nappeja tuoda niin tuskin se sataa nipsua laittaa taskuun tai käsilaukkuun =D

--
pikku-*possu*

super-enkuli

Posts: 1,521

#180 • • super-enkuli

hallucinogen:
Olisivat kyllä ainakin anteeksi voineet pyytää.
Sanoitko mitään takasin?
Mun mielestä poliisin kuuluisi korvata vähintään lipun hinta jos tuollaisen tarkastuksen tekevät ja mitään ei löydy. Ei ainakaan ihan heti otettais tosta vaan ketä tahansa ”tarkastettavaksi”



Syyksi tarkastukseen mielestäni riitti se, että ihmisillä näytti olevan hauskaa. Aikamoista fiiliksen tappamis touhua...

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex