Screen 6th Anniversary 4.10.2003 @ Helsinki

195 posts, 10 pages, 27,675 views

She

Posts: 717

#121 • • She
Jees. En turhaan tehnyt kyllä äkkilähtöä tänne..*hymy**joo*
Avatar
#122 • • GoA Guest

Viltsu:
---
GoA:
Pakko myöntää etten juuri tykännyt. Kiksu musa ei nappaa vaikka olikin iso nimi esiintymässä.

---

Kiksu musa?? missä sä oot ollu :D

Oli kyl niiiin loisto bileet kuin vain olla voi.. (siis ton kokoluokan ;)
ennakko-odotukset ylittyi niinq ihan mennentullen ja takaisin *pihkassa*
Ääni ja valot oli säädetty todella hyvin. Salin takaosassakin oli ääntä vaikka mummon tarpeisiin, missä tulikin suurin osa ajasta *tanssahdeltua*
setti repi monessa kohtaa niiiin palasiksi ettei rajaa!

vikana biisinä: LSG - Netherworld RÄJÄYTTI POTIN!
pssst. Thomas ;)
danke Screen!

ps. ennakkoluulot narikkaan . )

[muokattu 5.10.2003 12:35]



*nauru* En mä tiedä. Muistikuvia sieltä täältä. *hih*
hallucinogen

Posts: 8,190

#123 • • hallucinogen Edain
Kivaa oli vaikka musiikkin ei oikeen napannutkaan kun vaan sikaili ympäri paikkaa *nauru*
Kävi taas jälleen kerran ihmetyttään kaapelilla pari asiaa, aluksi eivät myyneet vesipulloa koska vesipullo oli turvallisuusriski *nauru* Ja sitten edes veden kanssa ei saanut liikkua hallin ja muun tilan välillä vaikka hallissakin myytiin redbullia ja vettä *täh*
Hyytelöstä ja kakusta iso plussa *hymy*

--
pikku-*possu*

Mr. Sinner

Posts: 408

#124 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Oli kyl helvetin hyvät bileet ja Digweed pisti ihan loisto settii*joo* Ainooks miinukseks sanoisin baarin kuumuuden. Sinne läkähty aina ku kävi jotain juotavaa hakee. Kiitokset kaikille ihmisille mahtavasta seurasta*hymy*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

|Cronos|

Posts: 1,118

#125 • • |Cronos| the Moose
Bileet oli todellakin sinänsä aika hyvät.. huomasin kyl silti et miks ei tule hirveest käytyä kiksu bileissä... kyl se vaatii aina vähän meininkiä et saa sen jalan vipattamaan.. tykkäsin kyl komeista valoista mitä sinne oli tuotu mut en ymmästäny niit eroottisia kuviamitä siel aina välil vilhati...*nauru*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

She

Posts: 717

#126 • • She
Jees. Mäkin haluisin tietään ton juomapolitiikan taimmaiset ajatukset ja syyt.
hallucinogen

Posts: 8,190

#127 • • hallucinogen Edain
eikös se kuitenkin ollut jotain progea vai missä hiton paikassa mä oon oikeen ollu? *nauru*

--
pikku-*possu*

She

Posts: 717

#128 • • She

hallucinogen:
eikös se kuitenkin ollut jotain progea vai missä hiton paikassa mä oon oikeen ollu? *nauru*



Mä luulen olleeni sun kanssa samassa paikassa.. *hymy*
hallucinogen

Posts: 8,190

#129 • • hallucinogen Edain
Ainakin siellä oli paljon ihmisiä mutta piaaatsit oli kyllä tosi nihkei *vink*

--
pikku-*possu*

OlliS

Posts: 3,999

#130 • • OlliS Further
Mitä ihmettä te ihmiset kiksusta höpötätte? *ding*

Mutta itse setistä:
Meni kyllä henkilökohtaiseen top1-listaan diggersin setti.. eli eipä olisi voinut parempaa toivoa! Parasta setin ohjelmointia, miksaamista ja biisejä mitä olen livenä kuullut koskaan.. uskomatonta *sydän*

ja ne viimeiset klasaribiisit kaiken kukkuraksi.. voi morjens *slurps*

erityismaininnat kakusta, joka oli ihan helvetin hyvää :)
Avatar
#131 • • Taika Guest
Hmm..Pitäiskö mun sanoa jotain..Meil oli kivaa, saatiin hyytelöäkin, ehkis vähän liikaaki..Kannatti tulla ajoissa niin ehti pariin kertaan hakemaan lisääkin..*hih**iloinen*Tunnustetaan, ilta meni lähes täysin pousailuksi mut se musiikki mitä kuulin oli *pihkassa*

Kiitokset niille ihmisille jotka jaksoi kuunnella mun avautumista ja niille jotka keräs kolehdin että saan lisää juotavaa(”kun mulla oli nii huono päivä kun tulin jätetyks mut silti oon hyvä miniä”*blush*)..*hali*Hanna kyl siltä osin toimi todella tehokkaasti..*pahis* Kebab-kokkia ei kyl löytynyt näistä bileistä mut kyl me silti Avangion tullaan sun luo siivoamaan*vink* Ja kaikki muutkin joita näin*hali*, oli hyvä olla teidän kanssa eikä kotona itkemässä pahaa maailmaa..Tampereella nähdään!*plur*

Late&Tuuli, kiitos kyydistä*hymy*

Nyt tarttee mennä takas nukkumaan..
S-T

Posts: 1,195

#133 • • S-T Pieni
<offtopic>

olliS:
tuli hymiö-överi tosta Taika *kuuma*



Noita saa klubituksessa nykyään vähän turhan usein... varsinkin noi kaikki ruudun täyttävät heiluvat ja pomppivat jutut *nyyh* Itse yritän rajoittaa hymiöiden käytön noin yhteen per viesti *vinkkivinkki*

</offtopic>

--
Pieni on kaunista.

-P

Posts: 4,972

#134 • • -P
pakko kyl sanoa, että ihan mukavat bileet loppujen lopuksi olivat. Yli puolet ajasta tosin meni frendien, ystävien ja tuttujen moikkaamiseen, mutte kyllä Diggerikin iski vaikka oli ehkäpä liian hidasta minulle *iihhih*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

trolli

Posts: 744

#135 • • trolli
ta-jut-to-man mahtavaa musaa, varsinkin pari viimestä tuntia.
oi, oi, oi.*nauru*
ja ihania ihmisiä paikalla*sydän**sydän*
ISO kiitos etkolaisille ja jatkolaisille ihkusta seurasta:)
[muokattu 5.10.2003 15:36]

[muokattu 6.10.2003 18:34]
zulic

Posts: 8

#136 • • zulic
Oli kyllä ihan uskomattoman loistava setti, ja kaikki pelas muutenkin tosi buenosti...Oli tilaa tanssia (tärkeä!), hyvä ilmanvaihto, äänentoisto kohdallaan ja visuaalinen puoli ei jättänyt tälläkään kertaa yhtään toivomisen varaa.. Kiitokset järjestäjille!!

PS. Jos porukka tulee kuunteleen Digweedia ja kuvittelee sen soittavan kiksua, niin oliskohan sittenkin vähän väärät bileet...
UzU

Posts: 2,361

#137 • • UzU [33100]
Missä tuolla se kiksupuoli oli mistä kaikki puhuu? :P

Ei mutta.. Screenin pojat kyllä osaa käyttää tuota Merikaapelihallia. Toimi loistavasti! Oli tilaa tanssia, hienot valot, loistava ääni ja yllättävän raikas ilma!

Hima&Sali muistutti lähinnä ”kesä-Senssiä” (treläiset tietää) mutta muuten oli tosi jees.
Pahoja ruuhkia ei missään vaiheessa.

Digweedin setti lähti yllättävänkin hyvin käyntiin. Odoten pahempaa progeilua, mutta sitten se ei taas noussut ihan niin nopsaan kuin odotin. Ei sillä etteikö se hyvä olis ollut.
Varsinkin viimeinen kolme varttia ..*nam **sydän*
Blues

Posts: 5,414

#138 • • Blues Koning van Afrika
Olisivat kyllä voineet mielummin jakaa niitä flaikkuja vasta kun lähti pois kun niitä sitten löytyi pitkin lattiaa joka ja taskuistakin muutama taiteltu *eiei*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Summerblink

Posts: 291

#139 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Ei voinut kuin digata*joo*. Hieno keikka kaikin puolin, ja piti vielä mennä jumppaamaan illuihin jälkiruuaks *iloinen*
Riku

Posts: 3,187

#140 • • Riku The Little Prince
Hei, ”kiksu is a state of mind”. Mut joo, kuten tuli joskus jossain radio-ohjelmassa todettu, kaikki mikä ei oo polkkaa, on kiksua *nukkuu* Skarpatkaa nyt vähän ihmiset! *plur*

--
Kyseenalaista aina kaikki.