Screen 6th Anniversary 4.10.2003 @ Helsinki

195 posts, 10 pages, 27,679 views

abcdtatu

Posts: 136

#141 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
*pihkassa**plur**hih**sydän*
(tämmönen olo bileiden jälkeen)
ps. tuliko noit liikaa..*ding*
lumen

Posts: 2,398

#142 • • lumen lumelääke
varsin maukkaat pileet *pihkassa*

screeni onnistui myös visuaalisessa puolessa loistavasti *piis**joo*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

patis

Posts: 1,158

#143 • • patis 10
Netherworld loppuun rokkas kyl huolella.

Paskinta koko bileissä oli ehdottomasti se Cuidado teamin capoeira esitys. Ei sopinut musiikkiin tai yleiseen fiilikseen ollenkaan. Varsinkin lopussa kun tyypit vaan notkuivat lavalla vuoronperään heitellen jotain koreografiattomia kikkoja vaikka kuinka pitkään, törkeä shown varastamis yritys.

Ne kungfu esitykset oli kyl ihan kivat.
Late

Posts: 3,441

#144 • • Late team Lasse
Väsytti mutta oli kivaa ja musa oli aivan loistavaa. Kiitos kaikille kivoille. *plur**sydän*
Avatar
#145 • • shiva Guest
juuh,oli ihan mielettömän siistit kemut!! *igor*
kylläpä kannatti maksaa 18 euroa, et päästiin ruoholahteen riisuuntumaan alasti pieneen huoneeseen, ja vielä täysin vieraalle naishenkilölle. wow! millos näitä ”pakotus alastomuuteen”-juhlia järjestetään uudestaan? oon varmasti ekana paikalla. *poks*
kun ehdittiinkin olla sisällä ruhtinaalliset 20 min. ennen puristusotetta niskassa ja raahausta alakertaan. siis v*ttu et oli siistii!
super-enkuli

Posts: 1,521

#146 • • super-enkuli
Odotin Digweediä, kuin kuuta nousevaa, MUTTA kaapeli ahdistaa paikkana (en tiedä minkä takia) sen verta paljon, että ei pystyny nauttii musasta, taikka hyvästä seurasta (ootte rakkaita). *uuh*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

SickDog

Posts: 42

#147 • • SickDog SickDog
Täytyy sanoa että olipas hyvät pirskeet. Vaikka ilta oli alkanut huonosti ja odotukset alhaalla, tuli taas todettua, että kyllä hyvät pirskeet on hyvät pirskeet. Big up to Screen posse! Kaikki oli mielestäni kohdallaan ja kaapelista oli jälleen kerran tehty mainio biletila. Digweedin settikin oli maistuva, vaikka ehkä vähän nopeampaan poljentoon tottuneena hieman tuotti hankaluuksia päästä rytmiin kiinni, mutta kyllähän sekin onnistui aina hetken lämmittelyn jälkeen ja loppuun tulikin sitten kovia biisejä sen verran että jaksoi jatkaa.
Pieni miinus pitää antaa tuosta team cuidadosta, sillä mielestäni tuollainen show ei sopinut ollenkaan bileiden yleisilmeeseen ja osa jengistä tuli vain eteen tuijottamaan heidän kikkailujaan samalla kun muut yrittivät nauttia musiikista ja tanssia. Eli jos pidettäisiin ne videoscreenit ja ehkä välillä nexuksen tytöt (ja pojat) siellä edessä luomassa lisänsä tunnelmaan, mutta jätettäisiin tuollaiset extrashowt pois ja nautittaisiin niistä musiikin luomista viboista?
Mutta kiitos hyvistä bileistä ja seuraavia odotellessa..
Mark

Posts: 7,311

#148 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
oliks koko merikaapelihalli käytös vai vaan puolet niinku coxissa?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#149 • • Taika Guest

BlueWind:
<offtopic>


---
olliS:
tuli hymiö-överi tosta Taika *kuuma*

---


Noita saa klubituksessa nykyään vähän turhan usein... varsinkin noi kaikki ruudun täyttävät heiluvat ja pomppivat jutut *nyyh* Itse yritän rajoittaa hymiöiden käytön noin yhteen per viesti *vinkkivinkki*

</offtopic>


*plur**nauru**pahis**pihkassa**hih**hymy**blush**joo**iloinen**iihhih**pelle**heiii**justjoo**ding**hahjust**igor**ankka**enkeli**hellokitty**sydän**pupu**super*..

Voi anteeks kun mulla ei ole elämää ja tykkään hymiöistä..
*piis*
patis

Posts: 1,158

#150 • • patis 10

Mark:
oliks koko merikaapelihalli käytös vai vaan puolet niinku coxissa?

-M



puolet
S-T

Posts: 1,195

#152 • • S-T Pieni

Taika:
Voi anteeks kun mulla ei ole elämää ja tykkään hymiöistä..
*piis*



En nyt tarkoittanut tuota niin, että liika hymiöiden käyttö on perisynti, jota en millään voi antaa anteeksi, mutta se vaan imo haittaa tekstin luettavuutta ja tekee sivusta levottoman näköisen.

Saat anteeksi *piis*

edit: plus allekirjoittaneen selain on ehkä huono, mutta mulla nuo heiluvat hymiöt saa koko sivun värähtelemään tosi ikävästi - onkohan muuten muilla linuxin mozilla firebird -käyttäjillä sama ongelma? Ainakin yhdellä toisella lisäkseni esiintyy tämä piirre...

[muokattu 5.10.2003 22:49]

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#153 • • Taika Guest

olliS:
---
Taika:
Voi anteeks kun mulla ei ole elämää ja tykkään hymiöistä..
*piis*

---

Saat.. *hali*


Kiva, nyt en menetä yöuniani..*hali*

..Ja vain yksi hymiö..

Eiku kaks..Mut vaan toinen niistä on mun laittama..

[muokattu 5.10.2003 23:14]
LauriA

Posts: 109

#154 • • LauriA Creative
Noniin, olin aika väsynyt kun saavuin paikalle eikä ollut mitkään erikoiset fiilikset kun piti aamu kymmeneltä olla jo töissä. Bileet nosti kuitenkin fiiliksiä ihan positiivisesti ja tuli hypittyä tanssilattiallakin. Vaikka olikin ihan leppoisa meininki päädyin poistumaan mestoilta joskus 03-04 välillä. Digweediä en siis ihan loppuun asti kuullut, mutta sen perusteella mitä kuulin niin ihan ok setti, vähän ehkä ois voinut tulla rullaavampaakin soundia *vink*

Valosuunnittelusta & ohjauksesta täytyy antaa kyllä propseja, sillä aikaisemmin en ole erikoisemmin lämmennyt kyseisen valomiehen tyylille ohjata valoja, mutta nyt muutamat nerokkaat oivallukset kuten katon peseminen erilaisilla goboilla, toimivat vähäisen savumäärän takia loistavasti (vielä kun ois useammin rytmitetty musiikin tahtiin sitä katon valaisua, niinkuin se hetkittäin meni.) Valo-ohjauksen tuntuma musiikkiin tuntui muutenkin parantuneen.. vielä tosin hieman kaipaisi vauhtia ja liikettä välillä lisää (vaikkakin sitä stroboefektiä on jo opittu käyttämää vihdoin *vink*)

Yleisesti ottaen valoja oli omaan makuuni melko vähän (kuten oli cox-bileissäkin), mutta niistä kyllä saatiin ihan kivasti potkua irti, eikä yleisilme jäänyt vaisuksi. On hyvä pitää kuitenkin mielessä, että valojen määrän vois huoletta tuplata, sekä laittaa vähän tanssilattian yläpuolellekin trussia *plur* Eri asia onkin sitten mitä budjetti moisista sanoo *vink*

Äänentoistosta vielä pikaisesti sen verran, että soi paremman kuulosesti ku coxissa, mut volyymit oli kyl aika tappoa. Varsinkin kun tulpat oli päässyt unohtumaan kotiin, ja paikan päältä ne olivat päässeet loppumaan kesken.

Mut joo, parhaat screenit missä olen vieraillut tähän mennessä, kyl se merikaapelihalli on vaan ykkönen.

Kiitoksia ja onneksi olkoon.. mielenkiinnolla odottelen milllon seuraavaan kerran kaapelitehtaalle taas.

[muokattu 6.10.2003 01:23]

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi

hallucinogen

Posts: 8,190

#155 • • hallucinogen Edain

shiva:
juuh,oli ihan mielettömän siistit kemut!! *igor*
kylläpä kannatti maksaa 18 euroa, et päästiin ruoholahteen riisuuntumaan alasti pieneen huoneeseen, ja vielä täysin vieraalle naishenkilölle. wow! millos näitä ”pakotus alastomuuteen”-juhlia järjestetään uudestaan? oon varmasti ekana paikalla. *poks*
kun ehdittiinkin olla sisällä ruhtinaalliset 20 min. ennen puristusotetta niskassa ja raahausta alakertaan. siis v*ttu et oli siistii!



Oliko heillä hyvää syytä?

--
pikku-*possu*

Roger Roger

Posts: 3,372

#156 • • Roger Roger Kentti
Se kiltti tyttö joka lainasit takkiasi bileiden jälkeen: Ota yhteyttä. Takkisi on yhä minulla.

[muokattu 6.10.2003 08:51]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#157 • • ikj Guest

Roger Roger:
Se kiltti tyttö joka lainasit takkiasi bileiden jälkeen: Ota yhteyttä. Takkisi on yhä minulla.

[muokattu 6.10.2003 08:51]



ja monta tuntia ettikin sua.
Roger Roger

Posts: 3,372

#158 • • Roger Roger Kentti

idi:
ja monta tuntia ettikin sua.


En voi muuta kuin pyytä anteeksi. Olin sen verran huonossa kunnossa, et oli pakko lähteä kotiin.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

DiscoStu

Posts: 85

#159 • • DiscoStu Team Jorma
Jotenkin pääsin paikalle vasta yhsen maissa, mutta sen jälkeen digweedin setti oli kyllä loistavaa *hih* *nauru* . ei kerinnyt myöskään olla kuin jonnekkin kolmeen suunnilleen kun piti illuihin lähteä auttamaan *igor*

--
Yes sir! Yes sir! Yes sir! Yes sir!

Avatar
#160 • • Cera Guest
Oh. olipas kyllä. Kivaakin.

Ihan älyttömästi ei tullut hypeltyä salin puolella mut musa miellytti kyl silti, :P
lailala.
En sit maistanu ollenkaan niit hyytelöjuttuja kun kaikki sano et YÖK pahaa ja tunki silti suuhunsa) en varmaan missannut mitään ihmeellistä.

sit vähän offtopic;
tost taicatyttösen postauksen hymiö-övereistä x)
Mun käsittääkseni se ei ollut sitä lähelläkään. sittenkun on noin 20x *plur* plus muut niin se alkaa jo vähän ärsyttää. Kaikki peräkkäin, eikä mitään lauseita ees välissä.

en viitsi havainnollistaa, koska asia ei erityisemmin lämmitä silmääni. :P
tietty et, miten haluu ^____^..
*justjoo*

ps. Koska seuraavat Screenit? ^.^