Matkalla maailmaan..

61 posts, 4 pages, 15,531 views

TonySt

Posts: 4,166

#21 • • TonySt mediamoguli
[Nuclear]:

elekid:[Nuclear]:
No niin, mähän voisin alkaa järkkää ton risteilyn sijast kaukomatkaa itään päin. *plur* Unity, tonppa, Meja, elekid...muita? *hih*



Joo, kootaan koko "Fredan" jengi ja suunnataan tonne lämpöseen pakoon näitä pakkasia *joo*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

trikSain

Posts: 156

#22 • • trikSain
Ehdottomasti Espaanjaan Madridiin hörppimään cervezaa ja kattoo futista. Mukaan saattaisin ottaa, jonku kaiffarin ja passportin. Ahh, kulttuuria... *plur*

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

SuttiS

Posts: 3,111

#23 • • SuttiS Drama Queen
tonppa:

[Nuclear]:elekid:[Nuclear]:
No niin, mähän voisin alkaa järkkää ton risteilyn sijast kaukomatkaa itään päin. *plur* Unity, tonppa, Meja, elekid...muita? *hih*

Joo, kootaan koko "Fredan" jengi ja suunnataan tonne lämpöseen pakoon näitä pakkasia *joo*



Joo, mä oon niiiiiin mukana! Mut mulle vaan menolippu kaukomaille, takas en tulis! *heiii*

--
Suoritus tekee mestarin.

2000

Posts: 420

#24 • • 2000 Opetuslapsi
*hih*

Mulla on varmuuden vuoksi aina passi taskussa, joten ei siinä 15 minuuttia tarvittaisi *vink*

"Herra Biblington, te olette pelastaneet elämäni!!!
Kaasu pohjaan ja sinne kentälle, nyt lähdetään kohti Jamaikaa! Mikäli koneessa on reilusti menovettä, niin voidaan koukata Koh Phanganin kautta... sehän on melkein matkalla"

*nauru*

Juuri tällä hetkellä, kun en nyt edes muista, koska olisin viimeksi nähnyt aurinkoa, tekisi mieli ennen kaikkea johonkin lämpimään ja aurinkoiseen paikkaan.
Mukaan en matkoille muutenkaan ota juuri muuta kuin luottokortit ja passin, kaiken muun voi ostaa paikanpäältä tarpeen mukaan.
Jos lämpö on minulle juuri nyt tärkein asia, on kyllä hyvä yöelämä ja pileet heti hyvänä kakkosena listalla, kun tärkeimpiä vaatimuksia kohteen suhteen listataan *hymy*

[muokattu 18.11.2002 16:32]

--
2 nasty 4 U

Avatar
#25 • • ALIEN Guest
mäpäs lähden astraali -maailmaan!! *hih*
Panfobia

Posts: 521

#26 • • Panfobia
Toivon hartaasti, että tämä matkan maksanut läheinen ystävä on varannut mulle myös riittävästi rahaa matkakassaan, käyn nappaamassa kullan kainaloon ja aloitamme maapallon kiertämisen suuntaamalla kohti Amsterdamia... *iloinen*

--
*sydän*

2000

Posts: 420

#27 • • 2000 Opetuslapsi
Panfobia:

Toivon hartaasti, että tämä matkan maksanut läheinen ystävä on varannut mulle myös riittävästi rahaa matkakassaan, käyn nappaamassa kullan kainaloon ja aloitamme maapallon kiertämisen suuntaamalla kohti Amsterdamia... *iloinen*



Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun katsoin tuota listaa takaisin, että minkä takia niin monet haluavat Amsterdamiin??
Minäkin kyllä olen käynyt tänä vuonna jo 3 kertaa, viimeksi muutama viikko takaperin, ja kyllähän siellä mukavasti viikonlopun viihtyy, mutta mutta jos kaikista maailman kohteista saa valita, niin miksi ihmeessä amsterdam?

*ding*

--
2 nasty 4 U

Panfobia

Posts: 521

#28 • • Panfobia
2000:

mutta mutta jos kaikista maailman kohteista saa valita, niin miksi ihmeessä amsterdam?


No se on ainakin mun kohdallani vain yksi monista paikoista, joihin haluaisin elämäni aikana päästä käymään. Sieltä matkaisin Lontooseen, josta jatkaisin ehkäpä Amerikan kautta [suuri mahtava Jenkkilä ei niin kauheasti jaksa innostaa] Australiaan ja lopulta jonnekin Intian / Thaimaan lämpöön...sinne voiskin sitten jäädä köllöttelemään loppuelämäkseen... *iloinen* No ei kai nyt ihan sentään. *piis*

--
*sydän*

Katrina

Posts: 605

#29 • • Katrina
Tahtosin matkustaa Kuubaan. Aina tahtonut. Myös Brasilia tai mieksiko voisi olla melko kova juttu!
Panfobia

Posts: 521

#30 • • Panfobia
Avernian:

Laillisia huumeita, vissiin


Älähän nyt. Pois se minusta... *nauru*

--
*sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#31 • • UnityF joo just se
elekid:

[Nuclear]:elekid:[Nuclear]:Kuten tääl on tullukin mainittua, niin Goa, Krabi, Bali + muut Tyynenmeren saaret...ah. *plur* Sinne loikoilee jonnekin vesiputouksen ääreen tai iki-vihreille saarille makoilemaan...*sydän*

ja tännehän minäkin, sen jälkeen ku oon ekaks kattonu autokuskiani silmiin monttu auki ja menettänyt hetkellisesti tajuntani, noustuani juossut vaatekaapille ja laitettuani päälle shortsit ja hawaiji-paidan... ja tietty aurinkolasit silmille..*hymy*

No niin, mähän voisin alkaa järkkää ton risteilyn sijast kaukomatkaa itään päin. *plur* Unity, tonppa, Meja, elekid...muita? *hih*

ei muuta ku matkaa varaamaan, tai vielä parempi: lähetään nyt heti patikoimaan, reppu selkää ja jalat alle *iloinen* tuleepahan halvemmaksi, ja reissukun kestää kauemmin*hih*



Mä oon valmis patikoimaan....*reppu jo selässä *
Missä tavataan?
Roger Roger

Posts: 3,372

#32 • • Roger Roger Kentti
Avernian:

2000:minkä takia niin monet haluavat Amsterdamiin??

Laillisia huumeita, vissiin


Myönnän *suru**suru**suru*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

HzO

Posts: 266

#33 • • HzO 9mm burana auttaa
tänään pisti hakemuksen menemään. Talveksi Afrikan lämpöön. Eritrea ja Etiopia. Voipi olla lämmintä ihan hikeen asti. Mut sinne jos pääsee ni ei paljon suomea tarvii nähdä puoleen vuoteen mutta se on pieni miinus joka pitää kestää*plur*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Roger Roger

Posts: 3,372

#34 • • Roger Roger Kentti
HzO:

tänään pisti hakemuksen menemään. Talveksi Afrikan lämpöön. Eritrea ja Etiopia. Voipi olla lämmintä ihan hikeen asti. Mut sinne jos pääsee ni ei paljon suomea tarvii nähdä puoleen vuoteen mutta se on pieni miinus joka pitää kestää*plur*


Mitä ihmettä sinä siellä?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

HzO

Posts: 266

#35 • • HzO 9mm burana auttaa
Joo rauhanturvaaja settiä toi on. Eli ei sinne mennä lomailemaan. Mut mieti onhan se kiva käydä afrikassa jossain vaiheessa elämää.

Ja toi ei ole mikään varma juttu tyyliin loton kävin heittää. Mutta on sitä ennenkin kysytty joten jos nyt vaikka pääsisi lähtemään,

matka kuume*nauraa*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Roger Roger

Posts: 3,372

#36 • • Roger Roger Kentti
Voih... Mä haluasin kans sellaiseen duuniin. Mutta mulla ei oo enää ajokorttia ja liikaa nuoruuden rötöksiä. Voin siis vain haaveilla lähdöstä *suru*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

HzO

Posts: 266

#37 • • HzO 9mm burana auttaa
Joo siinä olikin kyllä aikamoiset taustojen selvittelyt, ku sinne haki ja sitten ku kuuluu siihen euroopan yhteiseen rauhanturva organisaatioon ni ei siinä katsota hyvällä jos on jotain "paskaa" takana.

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Texx

Posts: 650

#38 • • Texx ^_^
äh kirjotin pitkän jutun ja sitte äh.
mut kuitenkin. intia - etelä-amerikka. noihin minä menen. ihanvaan uskonnon ja kulttuurin ja erillaisuuden takia. :D vaikken uskokkaan mihinkään. mutta kuitekin. :)

--
*piis*

Katrina

Posts: 605

#39 • • Katrina
Teks:

äh kirjotin pitkän jutun ja sitte äh.
mut kuitenkin. intia - etelä-amerikka. noihin minä menen. ihanvaan uskonnon ja kulttuurin ja erillaisuuden takia. :D vaikken uskokkaan mihinkään. mutta kuitekin. :)



Menisitkö E-Amerikkaan katolisuuden vai vanhojen uskontojen takia?

Haluaisin käydä Haitilla!
[Nuclear]

Posts: 5,855

#40 • • [Nuclear] el aprendiz
Sit toinen paikka minne on ehdottomasti pakko mennä, niin on Alpeille pariks viikoks lautailee, toivottavasti jo ens vuonna jos aikaa ja rahaa jäis riittämiin. *hih* Lautailu on niiiiiiiiiin ihanaa! *plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku