Matkalla maailmaan..

61 posts, 4 pages, 15,564 views

cosmikki

Posts: 1,261

#41 • • cosmikki
hmm. musta olisi kiva lähteä matkalle oikeastaan ihan minne vaan. lähes joka maassa on omat kihetovat puolensa.. *super*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

[Nuclear]

Posts: 5,855

#42 • • [Nuclear] el aprendiz
cosmikki:

hmm. musta olisi kiva lähteä matkalle oikeastaan ihan minne vaan. lähes joka maassa on omat kihetovat puolensa.. *super*



Joo, matkailu on kivaa! *plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Syder

Posts: 2,255

#43 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Mä voisin haluta Pietarin yökerhoihin *plur*.

--
Divida et impera.

lostgone

Posts: 2,493

#44 • • lostgone
Dami kyl kutsui muakin*hih*
Mut jos kerran saisin tilaisuuden ni lähtisin Irakiin muitten jatkoks ihmiskilveksi*piis* Houkutus kasata kamat ja lähtä o suuri nytkin..*enkeli*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Germitbiili

Posts: 1,070

#45 • • Germitbiili Ihmepoika
No jos tuo tapahtuisi mä ottaisin tyhjän repun(, jonka ostaisin täyteen matka kohteessa) ja joitain pieniä ja tarpeellisia tavaroita mukaan........matkan kohde olis joku eksoottinen paikka....se vois olla brasilia, hawaii tai vaikka goa.....paikka missä on hienoja maisemia, mukavia ihmisiä ja rentoa meininkiä.*plur**sydän**piis*

--
NO SHIT SHERLOCK

UnityF

Posts: 15,721

#46 • • UnityF joo just se
Goan lisäksi oon miettiny että tahtoisin Kiehtovaan Egyptiin olisi niin mielenkiintoista päästä käymään jossain pyramiidissa..Ois ihkuu nähdä hieroglyfeja ja muumioita ja kaikkea mikä on ollu niiiiin kauan ennen meitä... Mut mua on aina kiinnostanu myös intiaani kulttuurit joten ois aika ihkuu päästä kattomaan andien tai mayojen aikaansaannoksia...Mukavaa olisi pohtia miksi mayat katosi niin salaperäsesti...Tutkia ja lisää tutkia...

*plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur*
nvd

Posts: 69

#47 • • nvd
Joku Uusi Seelanti vois olla kiva. Siellä vois sitte hengata sen aikaa että tulis mieleen joku toinen paikka mihin haluais kans mennä. Jos tuohon tarjoukseen sisältyis kans matkarahat, niin en varmaan ottais mukaan kun passin, jotain musaa ja jotku henk.koht. kamat. No, parit vaatekerrat kans kun jotenki vaikee löytää vaatteita mitä tykkäisin pitää.

Oikeesti ois tarkoituksena lähteä seuraavaksi Liettuaan, mut sinne ei mennä lentämällä :)

Tärkein asia reissu(i)lla olis kulttuuri, mut sillai laajemmassa merkityksessä, joten ne bilepaikatkin voi sisällyttää siihen..
_kolibri_

Posts: 1,590

#48 • • _kolibri_ -lintunen-
Mun unis paikat on Australia (Uusi Seelanti) ja Japani... *pihkassa**pihkassa*
...ja sitten New Orleans!! *slurps*
Ja tottakai haluaisin mennä sellaseen Niilin risteilylle...

Kulttuuri on kyl iso asia mutta yleensä matkakohde on valittu tarpeen mukaan... jos haluu bailaa, joku bailausmesta. Jos haluu kulttuuria, menee jonnekin missä kulttuuri kiinnostaa... jne.

[muokattu 15.3.2003 11:17]
Lost-Soul

Posts: 3,107

#49 • • Lost-Soul los pallos
harmittaa kun nyt on toi kuume hässäkkä menossa kovasti... Just (olisko ollu viime vkloppuna) Bangkokista tulleesta koneesta yks matkustaja tais vähän kuukahtaa.. (ei siis kuollut mut kuitenkin) toivottavasti menis ohi toikin niin vois lähtee turvallisin mielin Thaimaaseen...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#50 • • greenie Guest
Matkaisin suinpäin New Yorkiin. Puhtaasti tutustumismatkalle. Kiertäisin ehdottomasti koko New York Cityn aina Bronxista 5th Avenuen kiireeseen. Kävisin lounaalla jossain periamerikkalaisessa dinerissa. Pohtien, että miten yksi kaupunki voi sulkea sisäänsä enemmän tarinoita kuin kokonaiset mantereet. Illalla kävisin paikallisissa klubeissa - mikä ikinä silloin olisikaan "in" - tilanteen muuttuessa jatkuvasti. Pitäisin hauskaa täysillä - ei välivaihteita.

Seuraavana päivänä matkaisin sillan ali New Jerseyhin. Kävelisin vain ympäriinsä tutkien sitä, mikä on antanut Kevin Smithille vaikutteita ironisiin elokuviinsa. Mielelläni kävisin myös Princetonissa ja Bell Labsilla, pohtimassa sitä, että miten näistä paikoista on voinut tulla niin moni aikamme suurimmista [subjektiivinen näkemys] neroista ja keksinnöistä. Feynman, transistori, vocoder...

Viikonlopun (oletetaan sen olevan matkan kesto) loppuessa miettisin, että koska palata takaisin - lopullisesti. Tuntien samalla käsittämättömän suurta mielipahaa siitä, että synnyin Itä-Helsinkiin.

P.S. Pahoittelen, jos joku viestini lukenut vetää herneet nenäänsä mun Yhdysvaltojen ihailusta. Olen pahoillani, olen vain aina halunnut muuttaa sinne - syystä tai toisesta. Olkoon se sitten illuusiota tai ei.

[muokattu 3.4.2003 22:24]
metsis

Posts: 272

#51 • • metsis
greenie:


P.S. Pahoittelen, jos joku viestini lukenut vetää herneet nenäänsä mun Yhdysvaltojen ihailusta. Olen pahoillani, olen vain aina halunnut muuttaa sinne - syystä tai toisesta. Olkoon se sitten illuusiota tai ei.



niinno, mäkään en oo henkeen ja vereen jenkkifani noin muuten mut nyki on kyl kaupunkina mielestäni aivan ykkönen, juuri kuvaamallasi tavalla omalaatuinen ja mahtava paikka :)

tulee tässä yhteydessä muistaa että bout 40% nykiläisistä on ei-amerikkalaista alkuperää ;)

[muokattu 4.4.2003 05:17]

--
it's not human
to feel like this
dreamless

Wintermute

Posts: 170

#52 • • Wintermute peacemaker
greenie:

Matkaisin suinpäin New Yorkiin. Puhtaasti tutustumismatkalle. Kiertäisin ehdottomasti koko New York Cityn aina Bronxista 5th Avenuen kiireeseen. Kävisin lounaalla jossain periamerikkalaisessa dinerissa. Pohtien, että miten yksi kaupunki voi sulkea sisäänsä enemmän tarinoita kuin kokonaiset mantereet.



Heh. Mantereella tarkoitat varmaankin Antarktista? *nauru*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Avatar
#53 • • greenie Guest
Wintermute:

greenie:
Matkaisin suinpäin New Yorkiin. Puhtaasti tutustumismatkalle. Kiertäisin ehdottomasti koko New York Cityn aina Bronxista 5th Avenuen kiireeseen. Kävisin lounaalla jossain periamerikkalaisessa dinerissa. Pohtien, että miten yksi kaupunki voi sulkea sisäänsä enemmän tarinoita kuin kokonaiset mantereet.

Heh. Mantereella tarkoitat varmaankin Antarktista? *nauru*



Itseasiassa kun kirjoitin tuota viestiä, niin ajattelin juuri kyseistä mannerta ;) Eihän toki viestini tarkoitus ollut kuvata tunteellisesti kyseistä kaupunkia. Hui, pois se minusta ;)
avb

Posts: 1,003

#54 • • avb - Sylvester -
passi,hammasharja,massit ja ibiza kutsuu*ökkö*
Lothar

Posts: 97

#55 • • Lothar
puupi:


Ei mihinkään Gooalle se on oikeesti menetetty mesta..
Torremoliinos in India.



Goasta olen aivan samaa mieltä. Turistirysä, varsinkin kaikki päärannat. Mutta kun maksaa taksille hieman ja on valmis matkustamaan pari tuntia, niin pääsee todella upeisiin paikkoihin. Oltiin kaksin sellasella pienellä rannalla keskellä ei mitään kilpikonnien kanssa..*sydän*

Jos sinnepäin lähtis viä menisin mieluummin tsekkaan Nepalin. Tai sitten toinen missä haluaisin käydä on Kenia. Sinne savannille juoksentelemaan leijonien kanssa.. *nauraa* Ja näitten paikkojen jälkeen vois lähtee käymään viä Perussa Jossain Inkojen temppeleillä etc.

[muokattu 9.4.2003 17:52]

--
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa."

¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#56 • • Annakins Guest
3.6. 2005 -> Damaskos, Syyria
pathi

Posts: 224

#57 • • pathi
Haaveena olisi jossain vaiheessa vähän pidemmän kaavan reissu, jolloin ehtisi kiertämään Australian sekä Kauko-Idän, lähinnä luontoa ja kulttuuria silmällä pitäen. Pienempiä reissuja tulee nykyään tehtyä ~kerran vuodessa Euroopassa, joten tällaista mahdollisuutta en mihinkään saksoihin tms tuhlaisi.

--
D:

[Nuclear]

Posts: 5,855

#58 • • [Nuclear] el aprendiz
Bali, Seychellit, Malediivit, Mauritius, Cooksaaret, Bora Bora, Fidzi...some day.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#59 • • Juzba Guest
SAKSA, Hollanti, Iso-Britannia, Tanska, Australia, Intia.. *hihu*
Avatar
#60 • • x Guest
alkaa ny hullut damiin tulko jos saa ihan minne vaan menna *vink*

ei vaan, each to his own. mulla on onnellisesti toi trolley sotavalmiudessa koko ajan eli kaikki tarpeellinen on jo suunnilleen kasassa., toi siippa pitais varmaan jotenkin saada mukaan myos... isoon kassiin?

helppo paatos, eka mentais nykiin melkein kuukaudeks ja sielta miamiin winter music conferenceen viikoks tossa maaliskuun lopussa.