61 posts, 4 pages, 16,172 views
[Nuclear]:elekid:[Nuclear]:
No niin, mähän voisin alkaa järkkää ton risteilyn sijast kaukomatkaa itään päin. Unity, tonppa, Meja, elekid...muita?
Joo, kootaan koko "Fredan" jengi ja suunnataan tonne lämpöseen pakoon näitä pakkasia
Toivon hartaasti, että tämä matkan maksanut läheinen ystävä on varannut mulle myös riittävästi rahaa matkakassaan, käyn nappaamassa kullan kainaloon ja aloitamme maapallon kiertämisen suuntaamalla kohti Amsterdamia...
mutta mutta jos kaikista maailman kohteista saa valita, niin miksi ihmeessä amsterdam?
[Nuclear]:elekid:[Nuclear]:Kuten tääl on tullukin mainittua, niin Goa, Krabi, Bali + muut Tyynenmeren saaret...ah. Sinne loikoilee jonnekin vesiputouksen ääreen tai iki-vihreille saarille makoilemaan...
ja tännehän minäkin, sen jälkeen ku oon ekaks kattonu autokuskiani silmiin monttu auki ja menettänyt hetkellisesti tajuntani, noustuani juossut vaatekaapille ja laitettuani päälle shortsit ja hawaiji-paidan... ja tietty aurinkolasit silmille..
No niin, mähän voisin alkaa järkkää ton risteilyn sijast kaukomatkaa itään päin. Unity, tonppa, Meja, elekid...muita?
ei muuta ku matkaa varaamaan, tai vielä parempi: lähetään nyt heti patikoimaan, reppu selkää ja jalat alle tuleepahan halvemmaksi, ja reissukun kestää kauemmin*hih*
2000:minkä takia niin monet haluavat Amsterdamiin??
Laillisia huumeita, vissiin
tänään pisti hakemuksen menemään. Talveksi Afrikan lämpöön. Eritrea ja Etiopia. Voipi olla lämmintä ihan hikeen asti. Mut sinne jos pääsee ni ei paljon suomea tarvii nähdä puoleen vuoteen mutta se on pieni miinus joka pitää kestää
äh kirjotin pitkän jutun ja sitte äh.
mut kuitenkin. intia - etelä-amerikka. noihin minä menen. ihanvaan uskonnon ja kulttuurin ja erillaisuuden takia. :D vaikken uskokkaan mihinkään. mutta kuitekin. :)