Club Colors 21.9.2003 @ Helsinki

90 posts, 5 pages, 12,148 views

kap-pu

#41 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Mnj:
---
Lightsi:
---
Vince_Drache:
---
Lightsi:
---
Vince_Drache:
---
yana:
i recommend a reality check!
pelkastaan jo toi hinta on aika kova kynnys monelle.

---

mitä sä oikein höpötät Rollareista joutuu maksaa 50+ tää on vaivaset 25e ja on trance scenen huippu mies..Tajuatsä ees paljon hänelle joudutaan tästä maksamaan!!

25e liika mitä sä halusit 5e limu diskon ? *täh**igor**uros*

en taas pääse saakeli..ei oo lippuja ja 24ikäraja on aiva liika mulle *blush* (20v)*pelle*

---

Ei saatana *NAURESKEL* Nyt taidat olla väärää miestä neuvomassa :D

---

mitä helvettia...väärä mies ? paul van dyk on trance scenen huippumies taidat tietää sen itsekkin ku oot muka sitten oikea mies neuvomaan *hih*

niin ja en tiedä miten ulkomailla mut en voi usko et 25e ois nyt liika noin hyvästä dj setista..joten voisit vähän perustella sun reply:ta *nauru*

---

Oot kyl nyt enemmän ku messis! :D

---

ei hitto mikä juttu :DDDDD olin pudota penkistä ku naureskelin tolle.
*repeil*

*piis* ;)

-Mönjä-

jessus soikoon, eikö tääl ihmiset oikeesti tajua että sitä quoteakin voi editoida. on se hienoo ku postaukses on yhden ruudunkorkeuden verran muiden jo kirjoittamia tekstejä ja sit ite pistetään käytännössä yhden rivin tekstit perään. jos ei itsellä ole hirveästi sanottavaa niin ei sitä nyt helvetti tarvitse kaikkea siihen mennessä sanottua toistaa uudestaan.*igor*

teenpä nyt itse saman asian kuin mistä moitin ihan vaan esimerkiksi siitä, kuinka typerältä se näyttää ja mitenkä vaikuttaa foorumin luettavuuteen.

[muokattu 25.8.2003 01:01]

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

efo

#42 • • efo Laserpoint

Imukuppilapsi:
jessus soikoon, eikö tääl ihmiset oikeesti tajua että sitä quoteakin voi editoida. on se hienoo ku postaukses on yhden ruudunkorkeuden verran muiden jo kirjoittamia tekstejä ja sit ite pistetään käytännössä yhden rivin tekstit perään. jos ei itsellä ole hirveästi sanottavaa niin ei sitä nyt helvetti tarvitse kaikkea siihen mennessä sanottua toistaa uudestaan.*igor*

teenpä nyt itse saman asian kuin mistä moitin ihan vaan esimerkiksi siitä, kuinka typerältä se näyttää ja mitenkä vaikuttaa foorumin luettavuuteen.

http://216.40.249.192/s/contrib/blackeye/lol.gif

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

seollaQ77

#43 • • seollaQ77 sauvasekoitin
Kurkoa odotellaan viä 11päivää, töistä ma ja ti vapaata ni pääsee tasottelee pari seuraavaa päivää.*iihhih**hih*
pr0ton

#44 • • pr0ton mörökölli

alex kunnari:
Valitsimme Helsinki Clubin paikaksi sen hyvän sijainnin vuoksi koska haluamme, että kaikilla olisi helppo tulla paikalle sekä myös pois pääsy ei tuottaisi ongelmia..

Mielestäni yleisön yleinen viihtyminen on kyllä tärkeämpää kuin sijainti. Ei esim. se Kaapelikaan missään Inarissa kuitenkaan ole. Samassa kaupungissa ja kävelymatkan päässä. Ja jos ei osaa kävellä niin autot on keksitty (anteeksi kärjistäminen).

Eikä tällä viestillä ole tarkoitus lietsoa mitään riitaa. Se nyt vain on oma mielipiteeni asiaan. *iloinen**piis*

edit: offtopic: Ja näin vähän kokeneena, bileissä asiakkaan roolissa näyttäytyvänä, paras paikka missä olen bileissä käynyt on mielestäni ollut ehdottomasti vr-makasiinit. Paikan karuus luo ainakin minulle juuri sen oikean tunnelman *joo* Mutta tuskinpa sellaiseen paikkaan kukaan PvD:n kaltainen ”superstara” suostuisi alentumaankaan. Toimii ehkä parhaiten kuitenkin hard genreihin lukeutuvan musiikin kanssa.

[muokattu 10.9.2003 15:13]

--
onks kaikki oke? oooookke.

hallucinogen

#45 • • hallucinogen Edain
Tuo joukkoliikenne on hieman heikossa tuossa neljän aikoihin maanatai-aamuna joten olisiko ihmisiä menossa malmin suunnille niin otettaisiin kimpassa taksi tai vielä parempaa olisi jos pienellä dieselverolla joku autolla oleva voisi heittää kotiin *iloinen*

--
pikku-*possu*

kisumisu

#46 • • kisumisu
HELVETIN KURKOO *plur*

*sydän*PvD*sydän*

...jos lisäis viel et ei haitannu vaik välillä meinas tulla/tuli ”kikkeli” overloadeja *iihhih*

[muokattu 22.9.2003 04:45]
welmu

#47 • • welmu
apua! kuolin, menin palloksi , umpisolmuun, taivaaseen jarakastuin!

joka ikinen biitti ooli ihan täydellinen <3 t:puupi^ ^__________^

viikonloppu huipentui erinomeiseen settiin... tai viikko oikeestaan t:welmu*sydän*

*plur*loving every second *sydän*

meno *super*
#48 • • -Loyal- Guest
Oliko tungosta??
keisha

#49 • • keisha bullet with butterfly wings
Meitsillä oli kans lystiä. Sillipurkki oli kuuma ja hiki höyrysi ilmassa. Aikamoista hittiparaatia, maistui toki mutta yllätyksellisyys jäi puuttumaan. Peruskivaa oli tanssahdella, mutta jotain olisin jäänyt vielä kaipaamaan, kenties jotain syvyyttä settiin. Paulikin taitaa olla vain ihminen*vink*

Mul on muuten Paulin nimmari!*sydän*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

IlonaPoks

#50 • • IlonaPoks Ihminen
Hurjan Hauskaa! Vesi/Cocis linjalla mutta jaksoipahan ainakin pirteenä tanssahdella ja tulla aamulla duuniin.. *iloinen*

--
Huumori pois

hallucinogen

#51 • • hallucinogen Edain
Itse myin lippuni ja ei onneksi harmita nyt kun heräsin mut älkää liikaa hehkuttako, ettei ala harmittamaan *nauru*
Itsekin haluaisin kuulla, että oliko siellä ahdasta ja miten kaikki järjestelyt pelasivat...

--
pikku-*possu*

Ozie

#52 • • Ozie
Paikalle päästiin joskus 23:30, eikä ollu jonoa ovella. Piti myydä ovella viel yks lippu pois joka onnistu kans onneks melko nopeesti. Narikas oli pari ihmistä edellä, et siinäkään ei menny melkeen mitään aikaa. Tiskillekki pääsi suht nopeesti....mihinkään ei oikeestaan tarvinnu jonottaa, no ehkä ku lähettiin ni narikas muutama minuutti.

Ku Pauli alotti ni hetken aikaa kaikki etti ittellensä omaa koloa, mut sit sen jälkeen oli ihan hyvin tilaa. Välist siin mun vieres oli joku 4m aukko...jäi vähän ihmetyttää miten mahdollista, mut ehkä se johtu vaan must! *täh* Näin siis ainaki rappusten viereltä. Edessäki kuulemma oli tilaa.
kaaputin

#53 • • kaaputin pällikääliö
Apua miten ihanaaa! pauli osaa kyl ottaa tilanteen haltuun ja irrotella sieluja ruumiista sillä ainakin mulla niin kävi ja ymäpirllä olevillakin taisi käydä samoja temppuja *sydän*

joka hetki pelkkää huumaa. lentelee vaan onnellisena biitissä *plur*

hihuuuuuuuuu

--
elämä on <3

Lost-Soul

#54 • • Lost-Soul los pallos
Aika loistokasta musiikkii sai kuulla, vaikka olishan se ollu kivaa jos siinä alussa olis joku Orkidea tai joku muu kiva ollu soittelemassa...PvD oli juuri sitä mitä uskalsi odottaa, vaikka jotain pientä olis voinnu olla enemmän.
Ainoo mikä rupes ärsyttää, oli kanssa ihmiset. Vaikka olen pieni, niin ei muo tarvi talloa, lyödä, potkii yms yms yms.. Siis oikeesti tosi törkeesti jotku teki itselle tilaa ja siinä samassa minä sit lensin komeella kaarella jonnekkin... Jälleen huomas kuinka ”ystävällisii” suomalaiset ovat*uuh*

Joo mut PvD oli loistokas, vaikka itse aloin viimehetkillä uupumaan... *plur**plur*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

DESPE

#55 • • DESPE
sanotaanko et kyl se pvd osas levyjä paistaa *joo*
#56 • • Dorka Guest
Kiva setti oli, varmasti yksi parhaimmista tämän vuoden puolella tässä ”tyylisuunnassa” - mutta jäi vähän hampaankoloonkin...

Alun kovan rymistyksen jälkeen vähän pelkäsinkin et ei tätä voi kestää kovin pitkään ja eihän sitä sitten kestänytkään, loppuakohden meno tuli taas takaisin - mutta ei samalle tasolle mitä se oli heti setin alussa *ding* Mut ei huono kokonaisuutena silti ja Paulin miksaus työ oli kyllä jotain sellaista mitä jää kaipaamaan suomalaisilta kiekonpyörittäjiltä - tietysti samalla palkalla jos olisi nämä ”kotimaiset” niin varmasti kaikki keskittyisivät ja näkisivät enemmän vaivaa oman settinsä kasaamiseen ja soittamiseen *nauru*

Tilaa oli, kun osas mennä oikeisiin paikkoihin (nimimerkillä. Tieston keikalta oppineelta) - ja väen määrään nähden ilastointikin toimi hyvin. Normaali baari-iltaisin hesarilla, kun meinaa jopa tulla kylmä *hymy*

Miinuksena omasta puolesta tais jäädä vain känniääliöt ja muut jotka ei selvästi osaa olla, kun nämä muut ihqu bilehönöt.

I'm really sorry - puhu vain suomea.
Really, I'm sorry - puhu oikeesti sitä suomea!
Sorry to... - vittu, puhu nyt OIKEESTI sitä SUOMEA!
anteeks, kun mä kolhin suo kokoajan - joo, ei se mitään
tässä vain vähän tönin, kun tilaa on vähän - oikeesti, ole jo hiljaa
taisin jo suo kolhasta kolme kertaa, anteeks hei - OLE JO HILJAA!
oon vähän kännissä ja...

[muokattu 22.9.2003 14:36]
insejn

#57 • • insejn
<offtopic>

Dorka:
I'm really sorry - puhu vain suomea.
Really, I'm sorry - puhu oikeesti sitä suomea!
Sorry to... - vittu, puhu nyt OIKEESTI sitä SUOMEA!
anteeks, kun mä kolhin suo kokoajan - joo, ei se mitään
tässä vain vähän tönin, kun tilaa on vähän - oikeesti, ole jo hiljaa
taisin jo suo kolhasta kolme kertaa, anteeks hei - OLE JO HILJAA!
oon vähän kännissä ja...

*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
</offtopic>

[muokattu 22.9.2003 15:22]

--
*aplodit*

Amethyst

#58 • • Amethyst A wonderful purple gemstone
Jalat kipeenä ja tajuton väsymys, mut eilisissä fiiliksissä ja jälkimainigeissa on ollu kiva purjehtia =) Aivan loistava ilta, vesilinjalla, ja darrajysäri katosi jotenkin taianomaisesti ku PvD alotti.. *joo* *nauru*

Lost-Soul:

Ainoo mikä rupes ärsyttää, oli kanssa ihmiset. Vaikka olen pieni, niin ei muo tarvi talloa, lyödä, potkii yms yms yms.. Siis oikeesti tosi törkeesti jotku teki itselle tilaa ja siinä samassa minä sit lensin komeella kaarella jonnekkin... Jälleen huomas kuinka ”ystävällisii” suomalaiset ovat*uuh*

Joo mut PvD oli loistokas, vaikka itse aloin viimehetkillä uupumaan... *plur**plur*

Aivan sama täällä. Ehkä oli omaa syytä etten suostunu väistymään dj-kopin vierestä, jossa olin tanssinu alusta lähtien, mut ehkä hieman vois sellaset 2-metriset satakiloset miehet katella alaspäin sieltä korkeuksista. Mun eteen ja sivuille parkkeeras 5kpl heitä, jotka mennen-tullen juomia hakiessaan ja kuvia ottaessaan polkivat varpaille, sohivat kyynerpäillä päähän ja kaatovat redbullit niskaan. *hmph* ..No onneks jossain vaiheessa joku niistä tais tajuta et oli litistämäisillään mut ja mäkin sain tilaa fiilistellä *hymy*

--
-Amethyst-

Aidan

#59 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Toi eilinen maistu kyll hiton hyvälle ja oli kyll kiva meno pällä koko ajan!
Olihan paikka aika täynnä mutt ei kuitenkaan liiaksi pääsin kyll tamppaa ihan hyvin!
Dykki oli kyl kuulemisen arvonen ja oli alexin setti myös makoisa!*joo*

--
Hammer Zeit!

pinkie_

#60 • • pinkie_
Tyksin kyllä paljonkin! *plur* Oli tilaa tanssia ja ilmastointilaite siinä vieressä viilensi mukavasti.
Ainoo miinus oli se et jostain yläilmoista sain parikin kertaa kaljat päälleni :I Mutta eipä sekään menoa paljon hiljentäny -> loppuvaiheessa iltaa selkä ihan paskana tanssimisesta *hih*

[muokattu 22.9.2003 17:40]