Club Colors 21.9.2003 @ Helsinki

90 posts, 5 pages, 10,709 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#21 • • hallucinogen Edain
Sunnuntai ehkä voi vaikuttaa kun jollain on töitä tai koulua ikävästi maanantai aamuna ja jotkut manas boikotoivansa seuraavia colorseja jos hesarilla, tiedä sit miten noi vaikuttaa....*justjoo*

[muokattu 21.8.2003 08:54]

--
pikku-*possu*

seollaQ77

Posts: 299

#22 • • seollaQ77 sauvasekoitin
onkohan treeltä mitään kimppabussia tai vastaavaa? *täh*
Avatar
#23 • • yana Guest

Dorka:
---
akir0:Ja oli mulla asiaakin. Jokke tiedotti plattarissa, että liput ovat loppuneet.
---

Jaahas, vasta nyt... viimesien unity lippujen jälkeen olisin odottanu et noi PvD:n liput olis myyty loppuun nopeamminkin *ding*



i recommend a reality check!

pelkastaan jo toi hinta on aika kova kynnys monelle.
Viltsu

Posts: 2,010

#24 • • Viltsu noname

alex kunnari:
---

Kukaan ei ole valittanut vaan on maksettu kiltisti 50 euroa sisään ja nautittu tungoksen aiheuttamassa vitutuksesta, sekä loistavasta bailu fiiliksestä jollaista ei synnyt ellei paikalla ole tarpeeksi jengiä.



Tarkoitat varmaan örvääviä brittiteinejä jotka ei tajua mistään mitään? *vink*

Itselle ainakaan tungos ei -ikinä- ole lisännyt fiilistä bileissä, enkä todellakaan usko olevani yksin. Siksi jäänkin suosiolla pois ja annan paikkani jollekin joka saa revittyä tuolta enemmän ”bailufiilistä” irti.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

keijukainen

Posts: 1,599

#25 • • keijukainen kiksumurmeli
Tännepä tulen minäkin *hymy* ja tietysti siivet selässä niinku viimekski *plur*

--
*seepla*

Viltsu

Posts: 2,010

#26 • • Viltsu noname

J-Tone:
---
Nyt Colors tarjoaa hyvää saundia hyvässä tilassa. Ei pitäisi olla valittamista. Olin joskus lukevinani Hesarilla olevan juuri ne 800 ravintolapaikkaa, joten paikka ei voi olla liian täynnä kenenkään mielestä.



kenenkään --> viranomaisten ;)
Mutta nyt kun kaikilla lipun ostaneilla on takaraivossa aavistus tulevasta menosta niin luulisi närkästyneiden jälkikommenttien tulvan jäävän pienemmäksi, aina kun voi äänestää jaloillaan *hymy*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Jone

Posts: 8,258

#27 • • Jone Archibald Haddock

J-Tone:
---
Viltsu:
Mutta nyt kun kaikilla lipun ostaneilla on takaraivossa aavistus tulevasta menosta niin luulisi närkästyneiden jälkikommenttien tulvan jäävän pienemmäksi

---


Aina joku kitisee silti. Katsotaan kuka se on tällä kertaa ; )



IMO kitistä pitääkin jos kitistävää on. Vain saadun kritiikin kautta tapahtumien järjestäjät osaavat viedä asioita eteenpäin; Jos ei tiedä, mitkä asiat kusivat niin millä ihmeellä niitä sitten fiksaa?
1ncarnation

Posts: 542

#28 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

yana:
i recommend a reality check!
pelkastaan jo toi hinta on aika kova kynnys monelle.



mitä sä oikein höpötät Rollareista joutuu maksaa 50+ tää on vaivaset 25e ja on trance scenen huippu mies..Tajuatsä ees paljon hänelle joudutaan tästä maksamaan!!

25e liika mitä sä halusit 5e limu diskon ? *täh**igor**uros*

en taas pääse saakeli..ei oo lippuja ja 24ikäraja on aiva liika mulle *blush* (20v)*pelle*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Jone

Posts: 8,258

#29 • • Jone Archibald Haddock

Vince_Drache:
---
yana:
i recommend a reality check!
pelkastaan jo toi hinta on aika kova kynnys monelle.

---


mitä sä oikein höpötät Rollareista joutuu maksaa 50+ tää on vaivaset 25e ja on trance scenen huippu mies..Tajuatsä ees paljon hänelle joudutaan tästä maksamaan!!

25e liika mitä sä halusit 5e limu diskon ? *täh**igor**uros*

en taas pääse saakeli..ei oo lippuja ja 24ikäraja on aiva liika mulle *blush* (20v)*pelle*



Ohohohohoh! Muahahah!

*iloinen*

Repeilen varmaan vielä huomennakin. Aina kannattaa opettaa isäänsä nussimaan ja pitää siitä oikein kunnon luento.
ilarip

Posts: 731

#30 • • ilarip

Vince_Drache:
---
yana:
i recommend a reality check!
pelkastaan jo toi hinta on aika kova kynnys monelle.

---


mitä sä oikein höpötät Rollareista joutuu maksaa 50+ tää on vaivaset 25e ja on trance scenen huippu mies..Tajuatsä ees paljon hänelle joudutaan tästä maksamaan!!

25e liika mitä sä halusit 5e limu diskon ? *täh**igor**uros*

en taas pääse saakeli..ei oo lippuja ja 24ikäraja on aiva liika mulle *blush* (20v)*pelle*



Ei saatana *NAURESKEL* Nyt taidat olla väärää miestä neuvomassa :D
tommi_a_kuukkanen

Posts: 33

#31 • • tommi_a_kuukkanen Too weird to live, too rare to die.
Mä maksaisin mieluusti vaikka 60 euroa moisesta...vaikka joutuisin näkemään nälkää sen takia. Näin se vaan on, ettei suurten markkinoiden kaloja saa paikanpäälle ainoastaan kauniilla hymyllä ja sanahelinällä. Kyllä te tiedätte että tämä söpö, höttöinen plur-kupla on kuitenkin vain osa muuta, rahan ympärillä pyörivää maailmaa.

Näkeehän sen miehen keikkalistastakin. Luuletteko että berliinin setä lentää tuon tuosta Atlantin yli vain sen vuoksi että viihtyy siellä?

Menkää niihin bileisiin ja nauttikaa. Pauli on takuulla asiansa osaava kaveri, eikä sitä lipun hinta tai muu epäolennainen muuta miksikään.

--
-Isä, kuinka sain alkuni?
-Rakas poikani, me jauhoimme sinut pavuista.
-Pavuista?
-Ruskeista kahvipavuista.
-Sattuiko se?
-Olit hiirenhiljaa.

1ncarnation

Posts: 542

#32 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

Lightsi:
---
Vince_Drache:
---
yana:
i recommend a reality check!
pelkastaan jo toi hinta on aika kova kynnys monelle.

---


mitä sä oikein höpötät Rollareista joutuu maksaa 50+ tää on vaivaset 25e ja on trance scenen huippu mies..Tajuatsä ees paljon hänelle joudutaan tästä maksamaan!!

25e liika mitä sä halusit 5e limu diskon ? *täh**igor**uros*

en taas pääse saakeli..ei oo lippuja ja 24ikäraja on aiva liika mulle *blush* (20v)*pelle*

---


Ei saatana *NAURESKEL* Nyt taidat olla väärää miestä neuvomassa :D



mitä helvettia...väärä mies ? paul van dyk on trance scenen huippumies taidat tietää sen itsekkin ku oot muka sitten oikea mies neuvomaan *hih*

niin ja en tiedä miten ulkomailla mut en voi usko et 25e ois nyt liika noin hyvästä dj setista..joten voisit vähän perustella sun reply:ta *nauru*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

ilarip

Posts: 731

#33 • • ilarip

Vince_Drache:
---
Lightsi:
---
Vince_Drache:
---
yana:
i recommend a reality check!
pelkastaan jo toi hinta on aika kova kynnys monelle.

---


mitä sä oikein höpötät Rollareista joutuu maksaa 50+ tää on vaivaset 25e ja on trance scenen huippu mies..Tajuatsä ees paljon hänelle joudutaan tästä maksamaan!!

25e liika mitä sä halusit 5e limu diskon ? *täh**igor**uros*

en taas pääse saakeli..ei oo lippuja ja 24ikäraja on aiva liika mulle *blush* (20v)*pelle*

---


Ei saatana *NAURESKEL* Nyt taidat olla väärää miestä neuvomassa :D

---


mitä helvettia...väärä mies ? paul van dyk on trance scenen huippumies taidat tietää sen itsekkin ku oot muka sitten oikea mies neuvomaan *hih*

niin ja en tiedä miten ulkomailla mut en voi usko et 25e ois nyt liika noin hyvästä dj setista..joten voisit vähän perustella sun reply:ta *nauru*



Oot kyl nyt enemmän ku messis! :D
Jone

Posts: 8,258

#34 • • Jone Archibald Haddock
Mee oikeesti puhumaan ”tränseskenestäs” johonkin jossa jotain kiinnostaa. Tunnut olevan niin ulkona siitä mitä sulle just sanottiin että edes lumiukko ei oo niin pihalla eikä kalapuikot niin jäässä. *nauru*
Mnj

Posts: 174

#35 • • Mnj Mönjä

Lightsi:
---
Vince_Drache:
---
Lightsi:
---
Vince_Drache:
---
yana:
i recommend a reality check!
pelkastaan jo toi hinta on aika kova kynnys monelle.

---


mitä sä oikein höpötät Rollareista joutuu maksaa 50+ tää on vaivaset 25e ja on trance scenen huippu mies..Tajuatsä ees paljon hänelle joudutaan tästä maksamaan!!

25e liika mitä sä halusit 5e limu diskon ? *täh**igor**uros*

en taas pääse saakeli..ei oo lippuja ja 24ikäraja on aiva liika mulle *blush* (20v)*pelle*

---


Ei saatana *NAURESKEL* Nyt taidat olla väärää miestä neuvomassa :D

---


mitä helvettia...väärä mies ? paul van dyk on trance scenen huippumies taidat tietää sen itsekkin ku oot muka sitten oikea mies neuvomaan *hih*

niin ja en tiedä miten ulkomailla mut en voi usko et 25e ois nyt liika noin hyvästä dj setista..joten voisit vähän perustella sun reply:ta *nauru*

---


Oot kyl nyt enemmän ku messis! :D




ei hitto mikä juttu :DDDDD olin pudota penkistä ku naureskelin tolle.
*repeil*


*piis* ;)


-Mönjä-

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Avatar
#36 • • yana Guest

Vince_Drache:

mitä helvettia...väärä mies ? paul van dyk on trance scenen huippumies taidat tietää sen itsekkin ku oot muka sitten oikea mies neuvomaan *hih*

niin ja en tiedä miten ulkomailla mut en voi usko et 25e ois nyt liika noin hyvästä dj setista..joten voisit vähän perustella sun reply:ta *nauru*



tais menna vahan pointti ohi kovaa ja korkealta. fyi tiedan varsin hyvin paul van dykin hinnan ja miten iisi se on saada suomeen ja kuka se on. 11v aikana on tullut kuultua tyyppia livena enemman kuin yhden kaden sormien verran ;) ekan kerran tais olla 93

vaannan sullekkin rautalangasta nyt sen verran etta suurimmalla osalla niista jotka ma tunnen(* jotenkin ei ole aina noin vaan heittaa 25e hetkessa bilelippuun, joten on aika epatodennakoista etta ne kaikki juoksevat riemusta kirkuen streettiin jonottamaan heti ekana paivana ovelle mika on ihan mahdollista jos lippu maksaa vaan kympin. siihen pystyy venymaan huomattavasti useampi.


*) otos on suurempi kuin 4 henkiloa

siita miten ”tranceskenen huippumies” se loppujenlopuks on verrattuna muihin tyyppeihin ja miten paljon yleensakin sen maineessa on ilmaa teinien alyttoman palvonnan takia voidaan taas olla montaa mielta. heinakuussa kun viimeks kuulin pvd setin, ei se ollut mikaan erikoinen, aika keskitasoa, mutta se oli oikeastaan poikkeus. lahes aina on ollut tunnelma katossa

[muokattu 23.8.2003 21:47]
ezzy

Posts: 8,060

#37 • • ezzy Droid-pappa
Aika outoa väittää ettei kaapelia saataisi täyteen PVD:n voimin, senhän tuntee jo amisteinitkin...tosin en muita lukuja osaa varmaan edes arvata oikeaan suuntaan, kunhan ihmettelen moista kommenttia.

IMHO PVD + 5-6h setti esim. olisi 30+ arvoinen, vaikka en miehen keikoista ja seteistä itse ole pahemmin diggaillut, jotenkin kovin sillisalaattia.

Hesarin ”kapasiteetista” taitaa suurin osa pyöriä siellä baarin puolella, ei tanssilattialla. Hieman väärä konsepti tämän alan bileille. PVD aloittaa = 700 ihmistä tanssilattialla, joka on tarkoitettu ehkä 300:lle.
hallucinogen

Posts: 8,190

#38 • • hallucinogen Edain

J-Tone:
---
ezzy:
Hesarin ”kapasiteetista” taitaa suurin osa pyöriä siellä baarin puolella, ei tanssilattialla. Hieman väärä konsepti tämän alan bileille. PVD aloittaa = 700 ihmistä tanssilattialla, joka on tarkoitettu ehkä 300:lle.

---

No nyt kun sanoit sen noin, niin perun puheeni hyvästä tilasta :)
Muutoin IMO Hesari vaikutti olevan asiallisempi tila kuin Kaapeli.



Niin no mitä sä asiallesella ajattelet sitte, onhan se paremmalla paikalla ja huomattavasti tyylikkäämpi mutta itse arvostan tilaa ja vähän enemmän nappaa tollainen kaapelin tyylinen paikka ja oon samaa mieltä ,että kyllä se kaapeli tulis täyteen, tosin sunnuntai on aika riski varmaan mut menihän noi 800 lippuakin alle viikossa *justjoo*
Mut tossa kun joku sanoi ,että amisteinitkin tuntee sen niin tuskin niistä monikaan haluis maksaa sitä hintaa ja toinen on et haluisinko minä, että ne olis paikalla *nauru*

--
pikku-*possu*

milla

Posts: 3,699

#39 • • milla
tänne hyvillä mielin ja toivoen tilaa *hymy*
eonik

Posts: 182

#40 • • eonik graafinen suutelija


No nyt kun sanoit sen noin, niin perun puheeni hyvästä tilasta :)
Muutoin IMO Hesari vaikutti olevan asiallisempi tila kuin Kaapeli.


Lisäksi että hesari on mielestäni yks rumimmin sisustettuja paikkoja jossa olen koskaan ollut. Kaapelissa on sentään se oma tunnelmansa.

--
Unts, unts, unts...