Club Colors 21.9.2003 @ Helsinki

90 posts, 5 pages, 10,697 views

moksu

Posts: 1,386

#61 • • moksu [Dimension]

J-Tone:
---
---

Nykynuoret.. Meidän aikana ei ollut mitään väliä, jos se olut vähän läikkyi. Läikytettiin takaisin ja naurettiin. Tanssittiin pöydillä ja dj sammui koppiinsa. Nyt kun pari pisaraa olutta jostain tipahtaa tai dj on juonut muutaman bissen, ollaan kirjoittelemassa yleisönosastoille *vink*


tollasta velliperse nuorisoa*vink* Kyll sun ois nyt pitänyt kammeta ittes kans hesarille, koska pvd oli kyll loistava ja osu mun makuun just täydellisesti*sydän*
Kivaaaaaaa oli, ihania ihmisiä ja loistavaa musaa. Ahtauskaan ei loppupeleis haitannut kun päätin siirtyy taaemmas sen jälkeen kun oli mr Paulin nähny -> enemmän tilaa ja parempi meno*hymy* Ilta loppu kesken, missä ne kaikki jatkot oli!..ainiin oli maanantai aamu*nauru*
Ja vaikka lippui myytiin 300 vähemmän kuin tieston keikallle niiin ei sillä mitään merkitystä ollut, silti porukka änkes samaan huoneeseen (aijaaaa*hymy*)
Tungosta ja kuumaa, mutta äärettömän kivaaaaaa, kiiiiiitos*hymy* *sydän*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#62 • • [Nuclear] el aprendiz

mokkeri:
tollasta velliperse nuorisoa*vink* Kyll sun ois nyt pitänyt kammeta ittes kans hesarille, koska pvd oli kyll loistava ja osu mun makuun just täydellisesti*sydän*
Kivaaaaaaa oli, ihania ihmisiä ja loistavaa musaa. Ahtauskaan ei loppupeleis haitannut kun päätin siirtyy taaemmas sen jälkeen kun oli mr Paulin nähny -> enemmän tilaa ja parempi meno*hymy* Ilta loppu kesken, missä ne kaikki jatkot oli!..ainiin oli maanantai aamu*nauru*
Ja vaikka lippui myytiin 300 vähemmän kuin tieston keikallle niiin ei sillä mitään merkitystä ollut, silti porukka änkes samaan huoneeseen (aijaaaa*hymy*)
Tungosta ja kuumaa, mutta äärettömän kivaaaaaa, kiiiiiitos*hymy* *sydän*

Varmaan tännekin joku sankari tehtaillu lippuja ite kun loppu suht aikasin...*eiei*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

r0n

Posts: 2,258

#63 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Thank God tartuin hetkeen, vielä kasin aikoihin illalla olin jäämässä himaan. Lipun sain viime tipassa hankittua, hyvään hintaan vielä kaikenlisäksi.
Jo siinä vaiheessa oli fiilikset korkealla, kun tiesi mitä tuleman pitää. Kaverille etkoilemaan hetkeksi ja yhentoista jälkeen hesarille.
Paikan päällä pullo Coronaa*vink* naamaan ja nopeahko kierros ympäri lafkaa frendejä moikaten ja kuulumisia vaihdellen.
Pousailu sikseen ja dj-kopin viereen lämmittelemään about tunniksi. Alex rakensi settinsä loistavasti ja PvD:n aloittaessa oli fiilis katossa ja kestopepsari huulilla*iloinen*.

Olin etukäteen asennoitunut tulevaan tungokseen ja väenpaljouteen sun muuhun niin hyvin, että olin iloisella tuulella koko illan ja pidin niin hauskaa kun vain suinkin pystyin.

Tanssittua tuli todella paljon. Siirryin hetken P:n aloittamisen jälkeen ”välihuoneeseen” hippaamaan, tilaa oli paljon paremmin eikä ollut läheskään niin kuuma kuin varsinaisella tanssilattialla.

Oli itseasiassa aika huvittavaa huomata monen tuijottavan monttu auki tyyliin ”Mitä ihmettä toi jätkä heiluu”. Kutsukaa niitä taviksiksi tai ihan miksi vaan, tarkoitan siis mm. niitä jotka lähes koko illan istua istuivat paikoillaan välihuoneessa ymmärtämättä muiden fiiliksiä saati koko illan meininkiä. Ei mua niinkään haitannut, tuijottelimpa samalla mitalla takaisin *igor* *nauru*.

Musa oli loistavaa! Välillä oli pakko yrittää ottaa rauhallisemmin, mutta yrittämiseksi se oikeastaan jäi. En voinut olla aloillani, musa vei mennessään ja koko ajan tuli jorattua*slurps*

Seura oli mitä parhainta, yhdessä saatiin se hyvä tunnelma päälle joka jatkui ja jaktui... *plur*

Erittäin onnistunut ilta kaikinpuolin! Kiitos Colors!

Kiitos Kalle/Waide *hymy* , Liisa, Tea, Pete, Kimmo, Veronica, Jani/Jammailija *vink*, Mark *plur* ym kaikesta! I Still feel lika a million $$$ !

- ronie / ceecee

--
6er reihe

LaHna

Posts: 61

#64 • • LaHna Please, be gentle.

ceecee:
Seura oli mitä parhainta, yhdessä saatiin se hyvä tunnelma päälle joka jatkui ja jaktui... *plur*

Erittäin onnistunut ilta kaikinpuolin! Kiitos Colors!

Kiitos Kalle/Waide *hymy* , Liisa, Tea, Pete, Kimmo, Veronica, Jani/Jammailija *vink*, Mark *plur* ym kaikesta! I Still feel lika a million $$$ !

- ronie / ceecee



Haa, kiitos itsellesi seurasta ja kyydistä *iloinen*
Oli kyllä hyvät bileet ja todella hauskaa, vaikka jossain välissä tuntuki tosiaan kuin silliltä sardiinipurkissa, mut eipä paljoa menoa haitannut! *nauru*

--
Its Impossible to Walk In This Mud...

Riku

Posts: 3,187

#65 • • Riku The Little Prince
Huonoin hinta-laatusuhde pitkästä aikaa missään. Pauli ei kyllä niin älyttömiä keikkapalkkiota vedä ettei lipunhinnassa uskoakseni olisi olluit varsin reilusti ilmaa välissä. Eipä se ihmismäärä ainakaan riittävästi ollut Tiestosta vähentynyt, joten käytännössä tanssiminen ja bileistä nauttiminen oli melkoisen mahdotonta. Alex ja Käpä soittivat melkoisen hittiparaatin jo ennen Paulin aloitusta ja illan musiikillisesta ”rakennuksesta” tuli mieleen lähinnä Highlight vaikka Eminem jäikin puuttumaan. PVD:n setti tuon jälkeen jäi melko tasapaksuksi hittiputkeksi joka hyvistä biiseistä huolimatta oli taiteelliselta puoleltaan melko mitäänsanomaton. Helvetin hyvää miksausta, hyviä biisejä jne, mutta kokonaisuutena ei juuri parempi kuin mitä joku random rafla-dj olisi voinut soittaa tarpeeksi huoratessaan. Uskon kyllä että monilla oli bileissä hauskaa, mutta väitän silti kivenkovaan että tuo fiilis johtui silti melkein yksinomaan siitä, että Pauli sattui seisomaan levareiden takana in person, vaikka samat biisit ja lähes yhtä hyvin olisi voinut soittaa kuka tahansa. Image is everything, mutta jään taas ihmettelemään että jos DJ Esko olisi pistänyt saman setin, niin olisiko ketään paskaakaan kiinnostanut.

Paljoa en bileiltä odottanut, vielä vähemmän sain. Jules ja Corsten jäävät väliin, kiitos vain.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

anco

Posts: 201

#66 • • anco

pHaze:
Pauli ei kyllä niin älyttömiä keikkapalkkiota vedä ettei lipunhinnassa uskoakseni olisi olluit varsin reilusti ilmaa välissä.

'Paljoa en bileiltä odottanut, vielä vähemmän sain. Jules ja Corsten jäävät väliin, kiitos vain.



Eniveis, City Lehteä tietolähteenä käyttäem: Paulin keikkapalkkio on 10k..

Tossa on iso ero vaikka Ness:iin verrattuna (<-- Varmaankin huonoimmat keikkapalkkiot suomessa osaamiseen nähden)..

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

dirtyface

Posts: 344

#68 • • dirtyface rok.

Wert:
no huhhuh... jotku tekee dj hommia pyhällä hengellä *igor**igor**igor**igor**vink*



Niinpä.. Esimerkiks mä. Eikä siltikään oo ollut hirveetä yleisörynnistystä mua kuuntelemaan*täh**nauru* Mut mua voi kyl vaik privalla yrittää buukata jos on kiinnostusta..*hih*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Avatar
#69 • • Dorka Guest

pHaze:
Huonoin hinta-laatusuhde pitkästä aikaa missään. Pauli ei kyllä niin älyttömiä keikkapalkkiota vedä ettei lipunhinnassa uskoakseni olisi olluit varsin reilusti ilmaa välissä. Eipä se ihmismäärä ainakaan riittävästi ollut Tiestosta vähentynyt, joten käytännössä tanssiminen ja bileistä nauttiminen oli melkoisen mahdotonta.


...tuli tässäkin mielessä Unity mieleen - tungosta.

Alex ja Käpä soittivat melkoisen hittiparaatin jo ennen Paulin aloitusta ja illan musiikillisesta ”rakennuksesta” tuli mieleen lähinnä Highlight vaikka Eminem jäikin puuttumaan. PVD:n setti tuon jälkeen jäi melko tasapaksuksi hittiputkeksi joka hyvistä biiseistä huolimatta oli taiteelliselta puoleltaan melko mitäänsanomaton. Helvetin hyvää miksausta, hyviä biisejä jne, mutta kokonaisuutena ei juuri parempi kuin mitä joku random rafla-dj olisi voinut soittaa tarpeeksi huoratessaan.


Itse en tykännyt Alexin / Käpän setistä - Tieston keikan aikana pidin niiden seteistä enemmän (paljon enemmän), kun itse Tieston, mutta mitä itse PvD niin yritin kuunnella settiä pelkästään musiikilliselta kannalta ajattelematta kuka sitä oli soittamassa ja mieleen tuli bileistä Unity taas jälleen. Tosin miksaus ja sen taso oli kyllä selvästi paljon parempaa... musiikillisesti aika samaa.
Avatar
#70 • • Dorka Guest
...ja ne jotka väittää et tavalliset kotimaiset DJ:t pystyy samaan settiensä kanssa niin kyllä tavalliset pulliaiset äänestää jaloillansa ja lompakolla mihin bileisiin lähteä.

Itse voisin maksaa vaikka joka viikonloppu 25e siitä, et joku heittää samankaltaisen setin - nyt on ruvennu jo perus hallmarkit ja illut ruveta vähän tympimään, kun ne ei tunnu tarjoavan tarpeeksi vaihtelua. Todella paljon samoja biisejä ja sitä perus samaa miksausta. Ainoa positiivinen piristys suomen bileissä oli Unity - vaikkakin ne muut puitteet viimeisissä bileissä oli täys katastrofi.
kap-pu

Posts: 1,167

#71 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Dorka:
...ja ne jotka väittää et tavalliset kotimaiset DJ:t pystyy samaan settiensä kanssa niin kyllä tavalliset pulliaiset äänestää jaloillansa ja lompakolla mihin bileisiin lähteä.



hmf... vaikka heilutin kiksusormea siinä missä muutkin, niin ei se setti juurikaan esim. diizei täbin rairai-transesta eronnut. muutamaa tosijees menobiisiä lukuunottamatta mentiin vanhaksi ja 'hyväksi' todetulla linjalla - biisin vikojen hehkutusten feidatessa pois tuodaan seuraava raina
esille varmat ulvonnat kirvoittavalla pumm-pummpupumm-pumm-poljennolla jne. ;)

tottakai puolustukseksi voitaneen sanoa, että kiksua ei varmaan kovin monella tavalla voi miksata onnistuneesti. *blush*

enivei, helkkarin hauskaa oli tungoksesta ja musiikin ajoittaisesta tusinaudesta huolimatta jne, kuten jo plattarissa ilmoittelin.

-K

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

UzU

Posts: 2,361

#72 • • UzU [33100]

Dorka:
...ja ne jotka väittää et tavalliset kotimaiset DJ:t pystyy samaan settiensä kanssa niin kyllä tavalliset pulliaiset äänestää jaloillansa ja lompakolla mihin bileisiin lähteä.

Itse voisin maksaa vaikka joka viikonloppu 25e siitä, et joku heittää samankaltaisen setin - nyt on ruvennu jo perus hallmarkit ja illut ruveta vähän tympimään, kun ne ei tunnu tarjoavan tarpeeksi vaihtelua. Todella paljon samoja biisejä ja sitä perus samaa miksausta. Ainoa positiivinen piristys suomen bileissä oli Unity - vaikkakin ne muut puitteet viimeisissä bileissä oli täys katastrofi.




Kyllä ne ”tavalliset kotimaiset DJ:t” pystyvät ihan niitä samoja levyjä soittamaan ja moni hyvin miksaamaankin mutta kun tavallinen kansa menee sinne missä ”protsku ja orkidea” soittaa..
Eli nimet vetää.... Niin valitettavaa kuin se onkin!

[muokattu 23.9.2003 00:40]
Avatar
#73 • • Dorka Guest

UzU:Eli nimet vetää.... Niin valitettavaa kuin se onkin!


Mistäköhän tämä sit johtuu - ehkä siitä, kun ajansaatossa ihmiset on huomannu et ne soittaa hyvin *täh* Ei nimi synny tyhjästä - itse juoksen Tapsan perässä ja harvoin se on kylmäks jättäny. Ei se pelkkä nimi, se musiikki *joo*
UzU

Posts: 2,361

#74 • • UzU [33100]

Dorka:
Mistäköhän tämä sit johtuu - ehkä siitä, kun ajansaatossa ihmiset on huomannu et ne soittaa hyvin *täh* Ei nimi synny tyhjästä - itse juoksen Tapsan perässä ja harvoin se on kylmäks jättäny. Ei se pelkkä nimi, se musiikki *joo*




En väittänytkään että nimet olisivat turhaan maineensa ansainneet. Mutta kuinka monissa pienemmissä bileissä olet käynyt? Sellaisissa joissa ei ole sulle kenties ehkä yhtään tuttua dj:tä? Tai mahdollisesti kehä III ulkopuolella.. :)

Intiimi paikka.. hyvää housea.. *nam* .. Ja mä olen myyty. Ihan sama kuka no-name-dj soittaa :)
Avatar
#75 • • Dorka Guest
...jotenkin hauska lukea ihmisten viestejä missä yritetään sanoa et kyllä me kotimaiset osataan samalla tavalla. Miksi heistä ei tule sitten näitä ”superstaroja” *täh*

ei millään pahalla, mutta ne jotka kansainvälisesti jotenkin pärjäävät ja menestyvät ovat todellakin tehneet kovan työn sinne päästäkseen - mut jotenkin näyttää siltä et ihmisillä on vain tekosyy siihen et ne kerää ihmisiä koska ”ne on staroja” unohtaen mikä niistä on tehny niistä niin kuuluisan.

tosin musiikillisesti edelleen PvD:n keikka omasta mielestä oli jotain mitä sain Unityssä 10e:llä joten hinta-laatu suhteella ajateltuna ei ollut kyllä kovin hyvä. sitten vielä hesarille pääsee muutamalla egellä kuuntelemaan alexin ja käpän settejä muutenkin jotka ovat aina omasta mielestäni olleet todella hyviä niin... paitsi tietysti se fiilis uupuu, kun väen määrä on mitä on sekä ihmiset...
Avatar
#76 • • Dorka Guest

UzU:Sellaisissa joissa ei ole sulle kenties ehkä yhtään tuttua dj:tä? Tai mahdollisesti kehä III ulkopuolella.. :)


Itseasiassa, kun en ole kauaa jalkaa nostellu konemusiikin puolella niin suurinosa bileiden DJ:stä on aivan tuntemattomia ja sen takia itse aina vain ja ainoastaan kommentoin miten musiikki on minulle itselleen kolahtanu. Mitä kehä III:n ... niin, eipäs nyt pilailla *nauru*
Katrina

Posts: 605

#77 • • Katrina
Sanokaa mitä sanotte, mutta mun mielestä oli kyllä loistavat bileet. Viuhka hajosi kesken kaiken, olin hiestä märkä ja vesi ei tuntunut useasta hakukerrasta huolimatta riittävän... Ja silti oli niin siistiä.

Sori, hehkutan. En voi muuta.

Mun mielestä Pauli soitti hyvän setin. Pystyy varmaan parempaankin, mutta kun en ole sitä parempaa kuullut, niin kyllä tämä meni yhdeksi bieliden huippukokemukseksi.
ja sitten se vilkutti mulle! *sydän*

Kiitos kaikille kanssajuhlijoille.
kisumisu

Posts: 532

#78 • • kisumisu

Dorka:
...hesarille pääsee muutamalla egellä kuuntelemaan alexin ja käpän settejä muutenkin jotka ovat aina omasta mielestäni olleet todella hyviä niin... paitsi tietysti se fiilis uupuu, kun väen määrä on mitä on sekä ihmiset...



Puhutaanko nyt ”normi” ikkoista? ...muutamalla eurolla (6-7) ei jaksa muistaa ku ei o koskaan joutunu maksaa *iihhih* ei siellä kyllä silloin pahemmin kikkelii/ranse soi ...porukkaa siellä kyllä aina on paljon.

...ja kyllähän tapsa nauttii suht suurta suosiota ulkomailla ja siellä sen setit eroo varmaan paikallisten seteistä siinä missä Paulin setti eroo täällä kotimaisten seteistä. Ei sitä jaksa joka aamu syödä kaurapuuroa välillä on pakko saada ”muroja” *joo*
pinkie_

Posts: 138

#79 • • pinkie_

J-Tone:
Nykynuoret.. Meidän aikana ei ollut mitään väliä, jos se olut vähän läikkyi. Läikytettiin takaisin ja naurettiin. Tanssittiin pöydillä ja dj sammui koppiinsa. Nyt kun pari pisaraa olutta jostain tipahtaa tai dj on juonut muutaman bissen, ollaan kirjoittelemassa yleisönosastoille *vink*



no niinPÄ *iloinen*
Mark

Posts: 7,311

#80 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
hmm.. itse bileistä: tiestosta varautuneena osasin odottaa ryysistä, ja niinhän siinä sit kävi et paljo oli possea, mut tällä kertaa fiilis oli ihan eri ku tiestossa. IMO pauli soitti PALJON parempaa musaa ku tiesto, yleisön reaktio oli aivan hullu, ja ainoa oikeestaan mikä jäi vituttamaan illassa oli vitun alex joka ei osannu lopettaa ajoissa settiinsä vaik herra dyk pousas siin vieres, ja soitti hittiparaatin heti kättelys.. tosi true professional *justjoo*

eli kannatti jättää hallut ym. väliin ja keskittyy pelkästään tohon.. Ei kyl tosiaan jaksa enää hallut / illut napata ku on saanu kesällä namia mahan täydeltä unityissa ja nyt viel tuolla.. kiitokset menee colorsille, mut alex vois hieman miettii seuraavaks et kuka on se illan oikee stara *igor*

ps. mulle PvD tulee olemaan tästedeskin nr. 1 niinku ollu jo vuostolkulla.

-M

[muokattu 23.9.2003 10:38]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!