Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?

409 posts, 21 pages, 153,342 views

milessi

#281 • • milessi Jai
lumilaudalla liian kovilla vauhdeilla boxiin ja joku 5m alastulon ohi, ei kuitenkaa ihan flätille ja vielä oikein päin. iskeydyin kuitenki liian voimalla pehmeeseen lumeen ja vedin vasemman olkapään kautta parit kuperkeikat, jonka seurauksena olkäpää lähti sijoiltaan ja puristi hermot jumiin --> käsi toimimattomana kuukauden verran, jonka jälkeen kesti pautterallaa vuosi ennenkuin sitä pysty hyvällä tahdolla sanomaan edes vähän normaaliksi.. tän lisäks kaikenlaista muuta tavallista rypemistä *hymy*.

ja tietty bileissä käymisen alkuaikoina paikalle pyöräily, tanssiminen 3-4 tuntia ja kotiin fillarointi. seuraavana päivänä ei tullut liikoja käveltyä *iihhih*

[muokattu 1.8.2004 10:35]

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Sucy

#282 • • Sucy
Tiiä sit millä tavalla tää ois extremeä, mutta vaarallista ainakin*joo*
Meinasin tukehtua kerran appelsiiniin!!! Ei niin kauheen kivaa*eiei*
liikkuva muna

#283 • • liikkuva muna an egg on the move
Oon vetäny jääpalan keuhkoon. Kannattaa kokeilla, sattuu ihan saatanasti ja pitkän aikaa. *ding*
martina

#284 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
muutama vuosi sitten Koossilla olin semmosessa ”paraseiling”-jutussa... (en tiiä miks sitä oikeesti kuuluis nimittäää, siellä tolla tavalla..)
olin semmosen laskuvarjo-zydemin kanssa hemmetinmoisen veneen perässä. pääsi ihan mukavan korkeelle. :)
Tazu

#285 • • Tazu
Elämäni on ollut yhtä vaaraa =)

On tullut murtauduttua ampumaradalle ja pöllitty kaasu aseet ja menty kavereiden kanssa sotaa metsään teras kuulilla , Kiiepeiltyä Helsingissä sijaitsevan Lastenlinnan sairaalan tornin ikkunalaudoilla ilman mitään turvalaitteita ja oltua hippaa samaisen talon katolla/tornissa, 2 kertaa on ammuttu haulikolla kohti kerran kun oltiin omenavarkaissa ja kerran uutenavuotena naapurin ukon toimesta , jne ,jne voitis jatkaa loputtomiin kaikesta tyhmästä ja vaarallisesta mitä olen tehnyt tai on meinannut sattua

Silti vielä täällä ollaan kaikkkien kiusana *pahis*
beatniqz

#286 • • beatniqz
eli 6 vuotiiaana otin paini ottelun minusta isomman schefer koiran kanssa *hymy*
siitä jäi aika iso ikuinen arpi vasempaan ohimoon (jos näette mut niin kyllä te sen arven näette myös*hymy*) noh, olis siinä huonommin voinnut käydä, jos pää olis ollu 2milliä vasemalle niin olisin sokea oikeasta silmästä...

sit näitä tappelu jutuista saanu joskus puukon oikean jalan reiteen, siihen polven yläpuolelle, ei ehkä ninin vaarallinen kokemus mutta uskokaa, hyvin tuskallinen se oli...

hmm, ei kai tässä nyt saman tien tullu muuta mieleen *hymy

--
huh, what the fuck just happened here... ?

Deo

#287 • • Deo
Kaipa se menee kategoriaan hypätä laskuvarjolla 350 metristä ja rinkka ja kivääri sidottuna jalkaan.

Toinen voisi olla mun Saariselän reissu. Lähdin itekseni ilman kompassia vaeltamaan viikoksi 2500 neliökilometrin kokoiselle erämaa-alueelle
Tiikerriii

#288 • • Tiikerriii Tj
mulle ilmeisesti pyöräily*nauru* tänäänkin meinasi tulla peräti kaksi kolaria *nauru*

--
RÄYH!!!!

Pätkis

#289 • • Pätkis Pikkis

Tiikerriii:
mulle ilmeisesti pyöräily*nauru* tänäänkin meinasi tulla peräti kaksi kolaria *nauru*

se on mulle myös vaaran paikka *joo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

$

#290 • • $ Destination weekend!
Tuo pyöräily etenkin runsaasti harrastettuna on aika riskialtista puuhaa. Olenkohan jo maininnut siitä kun ajoin Kalevankadulla Volvon oven U-kirjaimen muotoiseksi? Kuski ei huomannut takaa tulevaa lähettiä ja läimäytti oven auki poistuakseen autosta. Vauhtia oli reilut 30 km/h ja massaa n.90kg, minulla siis.
Pätkis

#291 • • Pätkis Pikkis

root:
Tuo pyöräily etenkin runsaasti harrastettuna on aika riskialtista puuhaa. Olenkohan jo maininnut siitä kun ajoin Kalevankadulla Volvon oven U-kirjaimen muotoiseksi? Kuski ei huomannut takaa tulevaa lähettiä ja läimäytti oven auki poistuakseen autosta. Vauhtia oli reilut 30 km/h ja massaa n.90kg, minulla siis.

ööö *ding* et? mä en enää nouse pyörän selkään *igor* tai poljen ainakin hyvin hitaasti.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

AnderS

#292 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Vaarallisinta ja samalla typerintä mitä olen ikinä
tehny on kaahata moottoripyörällä poliiseja pakoon....
Oli monta kertaa aika hilkulla käydä huonosti*taputapu*
A-E

#293 • • A-E Detroit Techno Militia
Soittanut polkkaa/hard trancee.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

lillikutti

#294 • • lillikutti hyppivä jyvä

root:

minkä muotoiseksi sinä menit?

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

$

#295 • • $ Destination weekend!

lillikutti:
---
root:

---

minkä muotoiseksi sinä menit?

Solmuun, mutta vain hetkeksi.
henkkat

#296 • • henkkat
no vaaralisin ainaski tällä hetkellä on tää psychobilly tyttö jonka bongasin..äkänen*plur* aaa haha*hymy*
Amma

#297 • • Edited Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Ollu (yksin) myyjänä adoptioäipän vaateliikkeessä. Ikinä tehny mtn oikeeta myyntityötä. Vielä reilu puol tuntia.. Sen verran jänskättävä juttu, etten oo kyenny syömään mtn koko päivänä tai käyny edes vessassa. *hikoil*

Se on loppu nyt. Ainakin tällä erää. *aplodit*

--
*etsiskel*

Juhgu

#298 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Laskin lapiolla mäkeä ollessani alle kouluikäinen (no hei, oli se varmaan kova juttu alle kouluikäiselle vaikken siitä mitään muistakaan!). Tyhmyydestä sakotetaan ja aivotärähdyshän siitä tuli. Meni vielä näkökin joksikin aikaa, pelästyin niin paljon sitä sokeana oloa että muistan sen vieläkin.

Se oli myös kivaa ajaa kaverin autonrämällä (jossa oikein mikään ei toiminut kunnolla) vanhaa Helsingintietä talvella keskellä yötä. Näkyvyys lähenteli nollaa, keli oli suht liukas, tiellä lunta ja satoi räntää. Kura lensi ja kelvottomat pyyhkijät vain levittivät sen ikkunalasiin kunnes tajusin olla käyttämättä niitä. Pari mutkaa huomattiin lähinnä arvaamalla. Ajoin toki niin varovasti kuin mahdollista, mutta enpä tiedä tajuavatko kaverit vieläkään kuinka vaarallisessa tilanteessa silloin olivat.

Selvittiin kuitenkin kunnialla ja vedin vasta kotikulmilla viimeisen mutkan pitkäksi jalkakäytävälle.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

superwoman

#299 • • superwoman toinen jalka jo...
Lapsena mätäojassa( tai joki se kyllä oli!) kaahailu styroksitäytteisellä lautalla kepin avulla. Järjettömän hauskaa! Siinä meni pari kesää ilman että tippu jokeen. Tosi tervettä puuhaa...kyllä sitä kakarana on mielikuvitusta ja luovaa hulluutta -aijai!

Hurjasta nuoruudesta en taida mainita mitään...

Pari vuotta sitten hyppäsin hevosen selkään keskellä Intian maaseutua...ilman kypärää...ja ilman mitään muutakaan sen suurempaa tietämystä miten sitä tässä nyt ylipäätänsä edes ratsastetaan...hengissä ja kolhuitta siti siitäkin ravista selvisin huh!

--
...just visiting...

Blues

#300 • • Blues Koning van Afrika

Niklas N.:
oon laskenu rullaluistimilla mäkeä alas poliisiauton imussa ja heittäny lipat kun
vauhti kasvoi hallitsemattoman suureksi.

Kävi samanlainen juttu kun kaveri hinasi laitetun moponsa perässä 75km/h lasissa ja rullaluistimen rengas nappasi hiekkakasaan..täytyi ensiksi väistää vastaan tulevaa bussia jonka jälkeen näki että olisi ne suojat olleet hyödylliset, taii edes pitkät housut mahdolliisesti - polvet auki, vasen kyynärvarsi auki molemmat kädet haavoilla. Seuraavana päivänä sitten shortsit päällä luistellen kouluun *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe