ja tietty bileissä käymisen alkuaikoina paikalle pyöräily, tanssiminen 3-4 tuntia ja kotiin fillarointi. seuraavana päivänä ei tullut liikoja käveltyä *iihhih*
[muokattu 1.8.2004 10:35]
409 posts, 21 pages, 153,349 views
root:
Tuo pyöräily etenkin runsaasti harrastettuna on aika riskialtista puuhaa. Olenkohan jo maininnut siitä kun ajoin Kalevankadulla Volvon oven U-kirjaimen muotoiseksi? Kuski ei huomannut takaa tulevaa lähettiä ja läimäytti oven auki poistuakseen autosta. Vauhtia oli reilut 30 km/h ja massaa n.90kg, minulla siis.
root:
Tuo pyöräily etenkin runsaasti harrastettuna on aika riskialtista puuhaa. Olenkohan jo maininnut siitä kun ajoin Kalevankadulla Volvon oven U-kirjaimen muotoiseksi? Kuski ei huomannut takaa tulevaa lähettiä ja läimäytti oven auki poistuakseen autosta. Vauhtia oli reilut 30 km/h ja massaa n.90kg, minulla siis.
lillikutti:
---
root:
---
minkä muotoiseksi sinä menit?
Niklas N.:
oon laskenu rullaluistimilla mäkeä alas poliisiauton imussa ja heittäny lipat kun
vauhti kasvoi hallitsemattoman suureksi.