Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?

409 posts, 21 pages, 146,946 views

Myfinesthour

Posts: 420

#1 • • Myfinesthour
Hehe, kaikkea sitä nuoren ihmisen elämän varrelle mahtaakin osua. Olen kauhean kiinnostunut kuulemaan kokemuksianne. Itse voin listata tähän malliksi muutamia hassuja temppuja ja juttuja mitä olen kokenut tahallani tai tahattomasti. Tässäpä muutama esimerkki...
-sain sähköiskun läpi rintakehän lamppua vaihtaessa, taju meni
-kaadoin korkean koivun voimalinjojen päälle moottorisahalla, niin että se räjähteli (vahinko) sitten vielä yritin työntää koivun pois kumihanskat kädessä, hehehe
-kiikuin risteilylaivan "savupiippuun" ja huusin "Im the king of the world"
-roikuin kerrostalon (vain 3 krs) katon reunasta ja potkin jaloillani yhden tutun huoneiston ikkunaan, jotta joku olisi tullut avaamaan ulko-oven
-strippasin pikkuhoususilleen noin 500-1000 ihmisen edessä fuksiaisissa, eräällä aukiolla vuonna nakki ja lauloin pienen pieni veturia*enkeli*

--
"..."

Jone

Posts: 8,258

#2 • • Jone Archibald Haddock
Avernian:

Myfinesthour:
-strippasin pikkuhoususilleen noin 500-1000 ihmisen edessä fuksiaisissa, eräällä aukiolla vuonna nakki ja lauloin pienen pieni veturia*enkeli*

No pyh, ei alastomuus ole extremeä.



Ei niin, omissa fuksiaisissani vedin sentään Full Montyt niinkuin varmaan moni muukin on tehnyt. *vink*
Andy Braun

Posts: 646

#3 • • Andy Braun housebase
olen kävellyt helsingin yössä *nauraa*
Panfobia

Posts: 521

#4 • • Panfobia
Hmmm...varmaankin se kun synnyin...oli meinaan aika extremee... *super*

--
*sydän*

eemeli

Posts: 910

#5 • • eemeli
Tipuin naama / niskat edellä 2.5 metriä korkeasta telineestä kovaan maahan. Tarkoitus oli tulla jalat edellä, mut hassusti kävi ja eiku ambulanssilla sairaalaan. Paljoa en muista tapahtuneesta *ding**ding**ding*

--
celebration generation

Panfobia

Posts: 521

#6 • • Panfobia
J-Tone:

Mun mielestä se on jo aika hulluu.


Kyllä. Ja sen lisäksi myös erittäin epäsuositeltavaa... *hih*

--
*sydän*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#7 • • Lost-Soul los pallos
kyl mä veikkaan, että melkein aina kun oon auton ratissa niin se alkaa mennä enemmän tai vähemmän extremeksi....*hmph*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Panfobia

Posts: 521

#8 • • Panfobia
Lost-Soul:

kyl mä veikkaan, että melkein aina kun oon auton ratissa niin se alkaa mennä enemmän tai vähemmän extremeksi....*hmph*


Kyydissäni olleet ihmiset sanoo tota samaa musta... *pahis* Mutkat suoriks! *super*

--
*sydän*

Dragonfly

Posts: 542

#9 • • Dragonfly Mariarawr
- telepatiasessiot kamun kanssa
- kävin kattomassa yölintua, päällä nahkahousut ja yleisönä keski-ikäsiä puutteisia miehiä
- olin metrin päässä andy mccoysta ["mennään äkkiä pois ettei se luule meitä faneiks"]
jne jne jne :=:)

--
Uguu~

Roger Roger

Posts: 3,372

#10 • • Roger Roger Kentti
Mä oon tylsä ja mamo enkä ole ikinä tehny mitään extremeä tai vaarallista, paitsi muutaman kerran...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

TanyaK

Posts: 745

#11 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Ei tämä juttu nyt ehkä vaarallisin ole mutta..

Erään mukavan "ystäväni" kanssa olimme auton kanssa liikenteessä. Satuimme sitten tulemaan kotia kohti jotain pientä, kapeaa mutta tuttua "metsätietä" pitkin. Mä olin ratissa ja mulle tuli ihan hirveen hyvä kokeilun arvoinen idea..ajattelin et hei..en ookaan vielä ikinä koittanut ottaa suihin samalla kuin ajan..joten..No ajateltiin vielä että mikä ettei kun ei siellä tiellä varmaan ketään kulje. Kaveri siinä hieman auttoi ohjaamaan autoa mutta mä sen kun kaasuttelin ja jarruttelin näkemättä muuta kuin..Ihan jees homma mutta yks äijä tuli isolla autolla vastaan ja varmaan hieman katsoi kun näki meidä auton sisälle sieltä niin korkealta. hmm..että sellaista tällä kertaa..*blush*
trikSain

Posts: 156

#12 • • trikSain
Vaihdettiin kaverin kanssa kuskia kehällä eli mä mä hyppäsin kuskin paikalle ja se matkustajan paikalle...järkevää?? *ding*

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

Roger Roger

Posts: 3,372

#13 • • Roger Roger Kentti
Tanya:

Ei tämä juttu nyt ehkä vaarallisin ole mutta..

Erään mukavan "ystäväni" kanssa olimme auton kanssa liikenteessä. Satuimme sitten tulemaan kotia kohti jotain pientä, kapeaa mutta tuttua "metsätietä" pitkin. Mä olin ratissa ja mulle tuli ihan hirveen hyvä kokeilun arvoinen idea..ajattelin et hei..en ookaan vielä ikinä koittanut ottaa suihin samalla kuin ajan..joten..No ajateltiin vielä että mikä ettei kun ei siellä tiellä varmaan ketään kulje. Kaveri siinä hieman auttoi ohjaamaan autoa mutta mä sen kun kaasuttelin ja jarruttelin näkemättä muuta kuin..Ihan jees homma mutta yks äijä tuli isolla autolla vastaan ja varmaan hieman katsoi kun näki meidä auton sisälle sieltä niin korkealta. hmm..että sellaista tällä kertaa..*blush*


Muhahhaahhaaa!!! Toi oli NIIN yllättävä vastaus! Muhahahaaa... Vieläkin naurattaa. Johan oli idea. Ei hitto, naurattaa vieläkin...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Jone

Posts: 8,258

#14 • • Jone Archibald Haddock
- Ohitus, jonka tein Turku - Helsinki välillä ja joka päättyi melkein arviointivirheen takia isoon pamaukseen. Onneksi ei kuitenkaan. Terkkuja Yanalle ja pHazelle. *blush*

- Akti Tuomiokirkon portailla. (oli huonoa) *poks*

- Melkoinen backflip-leiskautus lumilaudalla eräässä espanjalaisessa luonnonmestassa. Pituutta ja korkeutta sen verran että kiitos ei uudestaan kun tostakin paikkojani rikkomatta kuitenkin selvisin. *iloinen*

- Erilaiset junajaardeihin liittyvät kuvausmissiot muutamia vuosia sitten. Olen tunkenut itseni kameran kanssa niin vaarallisiin ja kuumottaviin mestoihin että ei paremmasta väliä, ja joskus olisi ollut ehkä parempi jättää väliin. *justjoo*

Onhan noita tempauksia tehty. *ding*

[muokattu 13.11.2002 12:31]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#15 • • [Nuclear] el aprendiz
Tanya:

Ei tämä juttu nyt ehkä vaarallisin ole mutta..

Erään mukavan "ystäväni" kanssa olimme auton kanssa liikenteessä. Satuimme sitten tulemaan kotia kohti jotain pientä, kapeaa mutta tuttua "metsätietä" pitkin. Mä olin ratissa ja mulle tuli ihan hirveen hyvä kokeilun arvoinen idea..ajattelin et hei..en ookaan vielä ikinä koittanut ottaa suihin samalla kuin ajan..joten..No ajateltiin vielä että mikä ettei kun ei siellä tiellä varmaan ketään kulje. Kaveri siinä hieman auttoi ohjaamaan autoa mutta mä sen kun kaasuttelin ja jarruttelin näkemättä muuta kuin..Ihan jees homma mutta yks äijä tuli isolla autolla vastaan ja varmaan hieman katsoi kun näki meidä auton sisälle sieltä niin korkealta. hmm..että sellaista tällä kertaa..*blush*



Miksei sunlaisii naiskuskei oo enempää?
*vink* (varaa jo kyytiä)

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#16 • • Hannu Garbo Guest
Otin ekaa kertaa piriä *suru* . Se oli todellla hulluin ja idiootein juttu. Siitä aineesta nääs ei oo / seuraa mitään hyvää ...*uuh*
Susu

Posts: 1,077

#17 • • Susu The Nasu
Tulin Toronton keskustassa 60 metristä tippumalla alas, jännän siitä teki se että kyseessä ei ollu tavallinen "kumilankabenji" vaan se naru ei joustanut yhtään. Se oli maailman isoin keinu jihaa enään en menis.....*voiei*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Syder

Posts: 2,255

#18 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Mä olen juoksennellut muutamaan otteeseen helsingin keskustassa munasilteen, käyny rautatieasemalla ja kiertäny foorumin sekä YO-talot. *plur*

--
Divida et impera.

Katrina

Posts: 605

#19 • • Katrina
Mä olen oikeesti niin tylsin etten koskaan tee mitään jännää...

Tyhmintä on varmaan ollut ne muutamat porttarit mitkä on tullut hankittua.

Tosin olen edelleenkin vieraillut sekä Sokoksen mäkissä että Chaplinissa, myönnän...
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#20 • • Mao & Taikahattu UG-///
Ööö, mistäköhän alottais?? Laudalla n. 7,5 metrin gäppi seuraavaan rinteeseen= vasemman käden ranteesta molemmat luut poikki, fillarilla n. 2,5 metrin droppi flätille= pyörästä haarukka ja etukiekko tuhannen pillun päreiksi ja sairaala reissu... Et siinä nämä suurimmat, ainakin muistaakseni*täh*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*