409 posts, 21 pages, 153,525 views
GoA:
Sanonut naiselle et viiden vuoden sisällä se tulee lihoomaan, perse levähtää, selluliittiä kertyy ja et sen poikaystävä vaihtaa sen nuorempaan.
Saara:
---
thstle:
työntänyt purkkaa nenään katsoessani kauniita ja rohkeita. extremeä siinä oli saada se purkka pois kokonaisena.
---
Niinkö tylsäksi K&R on menny?
Orfeus:
---
caitrin:
Oon kävellyt Madeiran levadalla n. 30 cm kapealla kivisellä polulla vuoren kupeessa, vieressäni jyrkkä pystysuora pudotus aaaaaalas laaksoon...
---
Hihi mäki olen tuon joskus tehnyt mut en nyt sit tiä onks se nii extremeintä mun elämäs*hih*
caitrin:
---
Orfeus:
---
caitrin:
Oon kävellyt Madeiran levadalla n. 30 cm kapealla kivisellä polulla vuoren kupeessa, vieressäni jyrkkä pystysuora pudotus aaaaaalas laaksoon...
---
Hihi mäki olen tuon joskus tehnyt mut en nyt sit tiä onks se nii extremeintä mun elämäs*hih*
---
Korkeanpaikan kammoiselle se kyllä on ...ja paljon extremempää kuin benjihyppy, benijissähän oot turvallisesti sidottu vaijeriin kiinni, vuorilla et mihinkään
keisha:
Ainakin yksi typerimmistä jutuista mitä olen tehnyt on se että olen joskus nuorempana mennyt humalaisen kuskin kyytiin :(