Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?

409 posts, 21 pages, 153,510 views

trolli

#201 • • trolli
Eksyny v 2000 Berliinissä LoveParadessa yöllä tyyliin klo 05.00 jonnekin 'slummialueelle'*aplodit*
kicker

#202 • • kicker
öö. oliskohan kahden hengen kuvio hyppy 2.5 kilometrin korkeudesta, mini suksilla 100 menevän auton perässä ja siit lumi hyppyriin... onneks oli pehmee lumikasa, meni mahalaskuks. pari viikkoo sit hyppäsin auton taka ovest ulos kasikympin vauhdist ja luistelin skeneillä lumen päällä, pidin siis autost kyl kiinni kokoajan. tyhmyyksiä on kiva tehdä ku sattuu sille päälle... ja välillä satuuki tosissaa...!
henkka

#203 • • henkka

BMT:
Kävin Helsingissä...*hikoil*

*iihhih* *hikoil*
#204 • • ALIEN Guest

GoA:
Sanonut naiselle et viiden vuoden sisällä se tulee lihoomaan, perse levähtää, selluliittiä kertyy ja et sen poikaystävä vaihtaa sen nuorempaan. *pahis*

sanoppa toi sit, kun se on ajankohtaista *nauru*
Cloudberry

#205 • • Cloudberry
Kyllähän sitä joskus teiniä teki vaikka mitä tyhmää/hullua pillerikänneistä spiritismiin ja harrasti suojaamatonta seksiä ja näpisteli ja juoksi poliisia pakoon, mutta onneksi ei sentään menny lujempaa ku suojelusenkeli pysyi vauhdissa mukana, ja aika vähillä vaurioilla selvisin aikuisikään. *ihme*
Sittemmin (\”vanhana & viisaana\”) olen mm. hypännyt 30 metristä sidottuna kiinni pikkusiskoon, syönyt juttuja, joille tiedän olevani pahasti allerginen, yöpynyt Cesky Brodin rautatieaseman pihalla ..ja vähän vaikka missä lastauslaitureista pusikkoon. Labyrinth Summer sound systemissäki oli telttamajoitus -yksin, ja ilman telttaa, ja Pacifiquen jälkeen odottelin nelisen tuntia junaa yksin pakkasessa.. Ei siis mitään kovin radikaalia, ei kai vaan kiinnosta, enemmänki tollasia \”olosuhteiden pakosta\”. Innolla odotan viidenkympin villitystä, silloin varmaan repeää seuraavan kerran, ja siihen ikään mennessä tietää jo niin paljon kaikkea älytöntä, että oikeasti on vaihtoehtoja mistä valita! *muhaha*
thstle

#207 • • thstle neiti nenäkäs
työntänyt purkkaa nenään katsoessani kauniita ja rohkeita. extremeä siinä oli saada se purkka pois kokonaisena.
Saara

#208 • • Saara #2970

thstle:
työntänyt purkkaa nenään katsoessani kauniita ja rohkeita. extremeä siinä oli saada se purkka pois kokonaisena.

Niinkö tylsäksi K&R on menny? *lmao*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

caitrin

#210 • • caitrin ö_____ö
Oon kävellyt Madeiran levadalla n. 30 cm kapealla kivisellä ”polulla” vuoren kupeessa, vieressäni jyrkkä pystysuora pudotus aaaaaalas laaksoon... *hikoil*
Piti pysähtyä vähän monta kertaa hengittelemään syvään ettei pyörry... Madeiralla ei tunneta käsitettä ”turva-aita”. Se tarkoittaa parin millimetrin paksuista, käppyräistä rautalankaa.

Eipä tuo mitään, kun olin voittanut korkean paikan kammoni kyseisellä levadalla, piti heti päästä lähes 2km korkeuteen vuorenharjanteille patikoimaan.. *iloinen*
Orfeus

#211 • • Orfeus

caitrin:
Oon kävellyt Madeiran levadalla n. 30 cm kapealla kivisellä ”polulla” vuoren kupeessa, vieressäni jyrkkä pystysuora pudotus aaaaaalas laaksoon... *hikoil*

Hihi mäki olen tuon joskus tehnyt mut en nyt sit tiä onks se nii extremeintä mun elämäs*hih*
thstle

#213 • • thstle neiti nenäkäs

Saara:
---
thstle:

---

Niinkö tylsäksi K&R on menny? *lmao*

tästä on aikaa jo kolmisen vuotta, mutta tuskin sarja on ainakaan parannusta tehnyt tässä ajassa. okei, kuolihan se macy, mutta ...
caitrin

#214 • • caitrin ö_____ö

Orfeus:
---
caitrin:

---

Hihi mäki olen tuon joskus tehnyt mut en nyt sit tiä onks se nii extremeintä mun elämäs*hih*

Korkeanpaikan kammoiselle se kyllä on *vink* ...ja paljon extremempää kuin benjihyppy, benijissähän oot turvallisesti sidottu vaijeriin kiinni, vuorilla et mihinkään *nauru*
Individual

#215 • • Individual HYPNO!

caitrin:
---
Orfeus:
---
caitrin:

---

---

Korkeanpaikan kammoiselle se kyllä on *vink* ...ja paljon extremempää kuin benjihyppy, benijissähän oot turvallisesti sidottu vaijeriin kiinni, vuorilla et mihinkään *nauru*

Kyllä toi benjikin on korkeanpaikankammoiselle kuten itselleni ihan tarpeeksi extremeä, mutta tässä nyt väittelemään.
Olin minä kerran lentokoneessakin varjo sidottuna selkään, mutta yht´äkkiä hyppääminen täysin kunnossa olevasta koneesta 1000 metrin korkeudesta ja 150 kilometrin tuntivauhdissa ei tuntunutkaan niin hyvältä idealta. Ehkä joskus joku tandemkokeilu sitten. Aika näyttää...
karkki

#216 • • karkki
tjoo ...onha tota kaiken näköstä tullu kokeiltuu, mut esim. tänää leikin mökillä metsuria ja kävin pari tuntii metässä raivaussahan kans heilumassa ja kuka mua yhtää tuntee ni ymmärtää et on ihme et selvisin kokonaisena takas*nauru*

nimimerkki: joskus kirveen kanssa sormestaan palan menettäny*justjoo*
Jusuplussa

#217 • • Jusuplussa UG-///
Tosson jotain juttuja:

- Kiipeilin yhdessä rakennuksessa (joka ei ollu vielä valmistunu) ylimmässä kerroksessa jotain lankkuhommaa pitkin ihan tajuttomassa humalassa..ei olis tarvittu kuin harha-askel, nii olisin tullu komeesti alas jotain 8-10m

- skideinä kiipeiltiin usein kaikilla kallioilla. Kerran meinas käydä köpelösti, ku en saanu heti otetta kunnolla ja aloin vähän kaatua taaksen päin. Onneks sain iskettyy kädet äkkiä johonkin nurmikko/multa sössöön. Tiputusta olis tullu jotain 7-8m

- Rullaluistelu :D ..muutaman kerran meinannu lähtee luistimet alta, ku oon tullu jotain hulluu mäkee viittäsataa alas ja sit tie ei oo ollukkaa niin hyvässä kunnossa

..no ei tuu nyt mielee mitään ihan kipeetä juttua, mut on noita tempauksia tullu tehtyy
keisha

#219 • • keisha bullet with butterfly wings
Ainakin yksi typerimmistä jutuista mitä olen tehnyt on se että olen joskus nuorempana mennyt humalaisen kuskin kyytiin :(

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Individual

#220 • • Individual HYPNO!

keisha:
Ainakin yksi typerimmistä jutuista mitä olen tehnyt on se että olen joskus nuorempana mennyt humalaisen kuskin kyytiin :(

Sekin on koettu, mutta eipä sitä silloin ajatellut. Naureskelin vain kun katselin, että
kylläpä tuolle kuskillekin kalja maistuu ja kohta pitäis Kotkaan lähteä.
Tyhmää! *eiei*