Hallmark: Reunion 23.8.2003 @ Helsinki

73 posts, 4 pages, 8,566 views

Avatar
#41 • • yana Guest

shiva:
..siis väitätkö sä Herra Oranki mua apinaksi?!?! tästä tullaan vielä keskustelemaan!! *heiii*



bonoboja me ollaan
Hixxy

Posts: 522

#42 • • Hixxy HaroPup
Oli kyllä aika suolesta vaik en ehtiny siellä ollakaan ku vikan tunni jos sitäkää. Hvetin kuuma, hiki virtas ku seinäjoki, aivan liikaa väkee ja tanssilattialla porukat vaa seiso tiiviisti ettei sielläkää pahemmi viihtyny.
ASS KICKIT!!! aivan loistavat, väkee oli aika vähän mutta mahtupa liikkumaan aivan loistavat kemut. Sieltä piti sitte juosta halluihin että niissäki sitte pääs käväseen, eipä olis tarvinnu. mut törmäspä taas tuttuihin laidasta laitaan *hymy* Jatkoille ei sitte saanu enää itteensä ku oli aivan sönder!
Hupsu

Posts: 1,005

#43 • • Hupsu
Meni nää kinkerit täysin ohi. Oli vähän muut jutut mielessä. *iloinen*

--
Päivän mietelause?

UnityF

Posts: 15,721

#44 • • UnityF joo just se
Mie kerkesin kanssa piipahtaa pikaseen halluissa Ass kick bileitten jälkeen..... Kävin ostamassa jatkolippuja...*hymy* hmm.. mie kävin siel varmaan siinä kolmen pintaan niin ainakaan paikka ei ollu niin täys kun oon tottunu hallujen olevan ja musiikki ei kuulunu sinne portaille ollenkaan..Mut en tosiaankaan ollu kuin ehkä 15min paikalla ja sit lähin vamistautumaan jatkoille ja täytyy sanoo et premissä ei oo varmaan ikinä ollu jatkoilla noin paljon porukkaa kuin nyt oli.. oli todella kiva viikonloppu.. varsinkin sit premin jälkeen...*pihkassa*
Amethyst

Posts: 174

#45 • • Amethyst A wonderful purple gemstone
Minä, uusi Klubitus.org:lla eli alkuun moi kaikille *hymy*
Mä koin ekat Hallmarkit lauantaina ja tykkäsin kovasti! Tosin mullahan ei ole vertailukohtaa...mut mun jalka vipatti kyllä! *hih*

--
-Amethyst-

-P

Posts: 4,972

#46 • • -P

Relic:
Olihan ne...
paljon tuttuja paikalla joka oli mahtavaa mut väsy iski aikasin



jooh, yhdyn reliciin siinä molemmassa määrin. paljon tuttuja paikalla ja tuli muutama uusikin tavattua, mutta väsy iski liian aikasin. Tosin ihan helkkarin kivaa oli *plur*

Unityf:
Mie kerkesin kanssa piipahtaa pikaseen halluissa Ass kick bileitten jälkeen..... Kävin ostamassa jatkolippuja...*hymy* hmm.. mie kävin siel varmaan siinä kolmen pintaan niin ainakaan paikka ei ollu niin täys kun oon tottunu hallujen olevan ja musiikki ei kuulunu sinne portaille ollenkaan..Mut en tosiaankaan ollu kuin ehkä 15min paikalla ja sit lähin vamistautumaan jatkoille ja täytyy sanoo et premissä ei oo varmaan ikinä ollu jatkoilla noin paljon porukkaa kuin nyt oli.. oli todella kiva viikonloppu.. varsinkin sit premin jälkeen...*pihkassa*



Kiitokset vielä Unity sulle että sain sen lipun hommattua sinne jatkoille. Premissä oli kyl omasta mielestäni kanssa todella paljon porukkaa enkä itse ainakaan ole nähnyt mitään vastaavia määriä aamujatkoilla. Premissä meni tosi vauhdikkaasti, samoin Premin jälkeenkin...jopa niin lujaa että kerkesin kotiin 22.00 *igor*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

trance moon

Posts: 1,905

#47 • • trance moon ZamZa...
Juu, kiwaa oli....*hymy*
Oli kiva nähdä kavereita pitkästä aikaa... *plur*
CodeBlind

Posts: 69

#48 • • CodeBlind
Juu mäkin oon kohtalaisen uus klubituksessa ja oli mulle ekat Hallmarkit. Ei mitenkään hassummat bileet, mutta jotain pientä jäi puuttumaan. DJ-pöydän edessä oli tosi asiallisen ja ystävällisen oloista porukkaa, vaikken erityisemmin tuntenutkaan. Erityiskiitos sille viuhkatytölle, oli tosi ystävällistä. *hymy*

Mut tosiaan jotain jäi puuttumaan, ettei päässyt sellaiseen transsimaiseen tanssifiilikseen, mitä olis kaivannut. Ehkä pikkusen liian täyttä lattialla, ehkä seteistä kuitenkin puuttui jotain. Mut kivaa oli silti. *hih*
-xx-

Posts: 5,001

#49 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

CodeBlind:
Mut tosiaan jotain jäi puuttumaan, ettei päässyt sellaiseen transsimaiseen tanssifiilikseen, mitä olis kaivannut. Ehkä pikkusen liian täyttä lattialla, ehkä seteistä kuitenkin puuttui jotain.



Joo sama vika ... mutta silti jaksoin tanssia ja oli hauskaa *joo*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Nitta

Posts: 5,021

#50 • • Nitta Sateenkaaren päässä

trolli:

Prodigy-klassikko loppupuolella oli mainio veto!!*hih*



Täysin samaa mieltä! Laittoi fiilarit kattoon *plur*
Avatar
#51 • • ikj Guest
tabin lopetus biisi kyl rokkas ACIIIIED!

[muokattu 26.8.2003 01:21]
insejn

Posts: 689

#52 • • insejn
kyl suurin osa jengistä joka tanssi siinä korokkeella, pöydästä katsottuna oikealla,(mukaanlukien allekirjoittanut*plur*=) veti aika hurmiossa,imho... tosin todettiin kyl kans useammin ku kerran et miks helvetissä jengi apout seisoo paikallaan tuol lattial *täh*
mut se nyt sit taas saatto johtuu siitä et siin oli aika iso osa klubbarin jengiä ne ketä siinä oli *plur*
tai sitten mulla vaan oli niin helvetisti siistimpää ku näköjään kellään muulla siellä, vaikka en ollu juurikaan yhtään mitään ottanu.... sääli muille, hyvä mulle *iloinen*

--
*aplodit*

des

Posts: 118

#53 • • des
hei kuka soitti toisena ja mikä oli hänen viimeinen biisi?

en tiedä miltä coma ja dna näyttää...
Roger Roger

Posts: 3,372

#54 • • Roger Roger Kentti
-(Paskat bileet, mutta tulipa käytyä)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

-xx-

Posts: 5,001

#55 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

insejn:
tai sitten mulla vaan oli niin helvetisti siistimpää ku näköjään kellään muulla siellä, vaikka en ollu juurikaan yhtään mitään ottanu.... sääli muille, hyvä mulle *iloinen*



Mulla kanssa oli siistimpää kuin muilla näytti olevan *plur* ja sääli niitä ottaneita *hih**piis*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#56 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

kyl suurin osa jengistä joka tanssi siinä korokkeella, pöydästä katsottuna oikealla,(mukaanlukien allekirjoittanut=) veti aika hurmiossa,imho... tosin todettiin kyl kans useammin ku kerran et miks helvetissä jengi apout seisoo paikallaan tuol lattial



minäkin olin ihan hurmiossa korokkeella *plur* ainakin sen coman setin lopun ja tabin setin alkua... oli hyvää. Oon kiertänyt noin puol vuotta bileissä miltei joka viikonloppu, eikä ole vielä kertaakaan tullut oikeasti paskat bileet vastaan. Taidan olla jotenkin poikkeava *täh*

sitä mä jaksan aina ihmetellä, että jengi seisoo ihan tikkusuorana siellä lattialla niissä ”fiilistlykohdissa”. Vai miksi niitä pitäisi sanoa *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#57 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mäkin olin suurinpiirtein selvä, ja oli kyllä paljon hauskempaa kun kännissä *piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

John

Posts: 1,384

#58 • • John Lauma

Lara C:
Kiitokset Dabille kotimatkaseurasta. *vink*



Älkää muistako pahalla... *blush* Mitä tästä opimme? No ainakin sen, että jos on nälkä kannattaa syödä oikeata ruokaa eikä kofeiinia. *igor*

Oli kivat pippalot, mutta juurikin tuon takia meni ilta aika lailla ohi multa. Noh, ehdinpä sentään tanssimaan Infusionin miksausta Running Up That Hillistä! *sydän*

Ja suurkiitokset -xx-:lle ja kaikille paikalla olijoille etkoista, oli mahtavaa! Uusintakierros ensi viikon perjantaina! *hih*

[muokattu 26.8.2003 11:59]

--
Fancy some cheese, Gromit?

Roger Roger

Posts: 3,372

#59 • • Roger Roger Kentti

dab:
jos on nälkä kannattaa syödä oikeata ruokaa eikä kofeiinia. *igor*


Olen samaa mieltä. nimim 20 koffutabua ”vahingossa” syönyt

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#60 • • yana Guest

Hyzenthlay:

sitä mä jaksan aina ihmetellä, että jengi seisoo ihan tikkusuorana siellä lattialla niissä ”fiilistlykohdissa”. Vai miksi niitä pitäisi sanoa *nauru*



no kerropa tyhmalle oikeaoppinen tapa tanssia naissa kohdissa?