Hallmark: Reunion 23.8.2003 @ Helsinki

73 posts, 4 pages, 8,567 views

SuttiS

Posts: 3,111

#21 • • SuttiS Drama Queen
Mä en TAASKAAN muista mitään, olinko mä täällä, oliko mulla kivaa? Oli. *plur*

--
Suoritus tekee mestarin.

Amma

Posts: 2,383

#22 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Onko kukaan koskaan kertonut Hesperian ihmisille mitään aiheesta ilmastointi..?! Kuuman kostea Mombasa on muuten tosi jees, mutta kun en uskalla ihan hirveesti liikkua, koska lämpöhalvaus iskee ja hapen loppuessa multa lähtee taju. Ja sei oo kivaa. *eiei*

Muuten loistopileet, super seurassa, hyvän musiikin tahdissa.. *joo*

--
*etsiskel*

-xx-

Posts: 5,001

#23 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Joo hauskaa oli, vaikkakaan ei loistohallut olleet =)
Ei jaksa kirjoittaa muuta ... energia vähissä ... toipuu taas viikon ... *sydän*

*plur* Tab *plur*

joo ja kuuma oli, tarvinneeko edes erikseen mainita ... ja ne valot ... mutta ei pahemmin haitannut *piis**joo**piis*

[muokattu 24.8.2003 18:05]

--
kiitos ja anteeksi ^^

trolli

Posts: 744

#24 • • trolli
oli kyllä tosi kivaa*iloinen*, aika meni
ihan liian nopeesti. kuuma oli ku saunassa.
Prodigy-klassikko loppupuolella oli mainio veto!!*hih*
Blues

Posts: 5,414

#25 • • Blues Koning van Afrika
Ja kiitokset myös Battery-tiskillä olleille tytöille hauskoista kuvista.
Nyt on uusi Battery-korvatulppakotelo vanhan 3M:n tilalle *iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Essi

Posts: 1,246

#26 • • Essi Kukkupää!
Siat sai mut sit houkuteltua paikalle. Olipahan bileet, tosin olin ainoa porukasta joka oli selvänä... piti toimia kuskina. Muiden häröilyä oli sit enemmän tai vähemmän hauska kattoa. *justjoo*

Onneks kuitenkin näin paljon vanhoja ja uusia tuttuja, monet viimeistä kertaa pitkään aikaan! Varsinkin Jenni, oli ihana nähdä! *sydän**sydän**sydän*

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

1975

Posts: 13

#27 • • 1975
Kiitokset elävällle tuulettimelle joka kauniisti huiskutti hikipisarat naapurienkin niskasta!
Avatar
#28 • • Dorka Guest
Etkot oli hubaa - ei me sinkut niin tylsiä olla *nauru* Itse hallmark oli pettymys, en sano et ei olis ollu kivaa... mutta... Tabin setti oli ihan jees, vaikka sekään nyt ei ollut mitenkään kovin ihmeellinen... valivali *pahis*

Kiitos kaikille jotka kesti olla mun seurassa *pelle*
Katrina

Posts: 605

#29 • • Katrina

1975:
Kiitokset elävällle tuulettimelle joka kauniisti huiskutti hikipisarat naapurienkin niskasta!



Kiitokset kaikille ihanille ihmisille, joiden niskasta sain huiskuttaa hikipisarat pois... (jos tarkoitit minua viuhkoineni).
Oli ihan superia bilettää taas tauon jälkeen kanssanne.

Aluksi oli olo hiukan nihkeä, mutta lähtihän se siitä. Jalat on mustelmilla ja muodottomina, mutta oli se sen arvoista.
henkka

Posts: 4,973

#30 • • henkka
heehoo hauskaa oli kait aika paljonki sitte *nauru*

Virtaset teki taas tepposen *igor* mutta jotain sentään muistaakin illasta *hymy*

Hyvää settiähän siellä soi.
DESPE

Posts: 4,580

#31 • • DESPE
dna *sydän* olit illan kuningas
Henna

Posts: 4,965

#32 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Kivaa oli, kaikki tutut paikalla, hiki virtas ja jalka nous!!!*pihkassa*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#33 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Haluaisin vähän mielipiteitä ihmisiltä joilla ei kahden viimeisen tunnin aikana siellä Hespessä ollut NIIN silmät ristissä, että mitenkäs hyvin/huonosti ne valot vilkku siellä katossa?! Tulin nimittäin paikan päälle vasta yhden aikaan ja kun ei ollut oikein kilisevää puhumattakaan kahisevasta taskun pohjalla niin menin Simon kanssa niitä valoja vilkuttelemaan. Olen toki ollut siellä ennenkin häsläämässä mutta viimekerrasta onkin jo jonkillainen tovi niin ajattelin että taidot vilkutella on aivan ruostunut. Olenko minä nyt sinne harvinaisen oikeassa vai osittain väärässä *blush*? Jatkot oli muuten mielestäni ainakin erittäin asialliset! Harvinaisen hyvä meininki käynnistyi ennätysaikaan. En ainakaan muista että olis jo noin 50ihmistä jorailemassa puol kuuden aikoihin! Jay El & G rokkas aivan kympillä *hih* Oli kyllä aamulla niin silmät ristissä *igor* etten hirveästi uskaltanut mennä tuhoamaan Premin valo ohjelmia joten annoin suosiolla nuorempien poikien hoitaa homma *hih* Pitäkää meininki yllä

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Dalifemme

Posts: 1,629

#34 • • Dalifemme Dementia simplex
Mä olin himassa jo kolmen pintaan ja byytta lens.Eli meni vähän ohi..*blush* Mut kiitti kaikile illan seuralaisille!!!Ei mennyt ilta hukkaan teidän ansiosta.*sydän* Ens kerralla limppari linjala....ainakin aluksi*vink*
Chäz

Posts: 1,381

#35 • • Chäz Namutäti
Oli kyllä loistavat bileet *joo* *plur*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

T0mbstone

Posts: 728

#36 • • T0mbstone The Process.
Hauskaa oli... minkä nyt muistaa *nauru* ja mitä tuli ihmisiä tarkkailtua, suuri osa porukkaa ei ollut kovinkaan selvinpäin liikkellä.... *joo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Epailija

Posts: 5,636

#37 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Varsin mukavata oli, eikä vähiten seuran ansiosta - kiitos kaikille. *iloinen* Harmi, että nuha verotti kisakuntoa, mutta sainpahan nukuttua kunnon yöunet. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#38 • • Relic Guest
Olihan ne...
paljon tuttuja paikalla joka oli mahtavaa mut väsy iski aikasin
Avatar
#39 • • Lara C Guest
Tulipa käytyä ja ihan tyytyväisin mielin. Alkuillan sähkökatkos toi pientä jännitystä -päästäänkö Halluihin ollenkaan ??? Hyvin kävi ja hyvältä kuulosti. Pirun kalliiksi tuli baaritiskillä hengailu, joten oli hyvä syy siirtyä tanssilattialle. Kostean nihkee meininki mut ei voi valittaa. Lisääkin maistuisi.

Kiitokset Dabille kotimatkaseurasta. *vink*
Avatar
#40 • • shiva Guest

Mark:
tutut oli yhtä apinoita ku yleensä ja musa oli herkkuu, kuumuudesta tuli vaa fiilareita *iloinen*



..siis väitätkö sä Herra Oranki mua apinaksi?!?! tästä tullaan vielä keskustelemaan!! *heiii*

mutta joo, loistavat hipat oli. oli hienoa nähdä monia tuttuja kesän jälkeen. *joo* satuin jopa mäkin pääsemaan ”reivaileen”, kun yleensä tulee vaan postailtua. nyt onnistuneesti molemman hoitu. *hih* ...ja henna rakas.... ”..massu vasten massua pum pum..”