Mä en TAASKAAN muista mitään, olinko mä täällä, oliko mulla kivaa? Oli.
•
•
Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Onko kukaan koskaan kertonut Hesperian ihmisille mitään aiheesta ilmastointi..?! Kuuman kostea Mombasa on muuten tosi jees, mutta kun en uskalla ihan hirveesti liikkua, koska lämpöhalvaus iskee ja hapen loppuessa multa lähtee taju. Ja sei oo kivaa.
Muuten loistopileet, super seurassa, hyvän musiikin tahdissa..
Siat sai mut sit houkuteltua paikalle. Olipahan bileet, tosin olin ainoa porukasta joka oli selvänä... piti toimia kuskina. Muiden häröilyä oli sit enemmän tai vähemmän hauska kattoa.
Onneks kuitenkin näin paljon vanhoja ja uusia tuttuja, monet viimeistä kertaa pitkään aikaan! Varsinkin Jenni, oli ihana nähdä!
Etkot oli hubaa - ei me sinkut niin tylsiä olla Itse hallmark oli pettymys, en sano et ei olis ollu kivaa... mutta... Tabin setti oli ihan jees, vaikka sekään nyt ei ollut mitenkään kovin ihmeellinen... valivali
1975:
Kiitokset elävällle tuulettimelle joka kauniisti huiskutti hikipisarat naapurienkin niskasta!
Kiitokset kaikille ihanille ihmisille, joiden niskasta sain huiskuttaa hikipisarat pois... (jos tarkoitit minua viuhkoineni).
Oli ihan superia bilettää taas tauon jälkeen kanssanne.
Aluksi oli olo hiukan nihkeä, mutta lähtihän se siitä. Jalat on mustelmilla ja muodottomina, mutta oli se sen arvoista.
Haluaisin vähän mielipiteitä ihmisiltä joilla ei kahden viimeisen tunnin aikana siellä Hespessä ollut NIIN silmät ristissä, että mitenkäs hyvin/huonosti ne valot vilkku siellä katossa?! Tulin nimittäin paikan päälle vasta yhden aikaan ja kun ei ollut oikein kilisevää puhumattakaan kahisevasta taskun pohjalla niin menin Simon kanssa niitä valoja vilkuttelemaan. Olen toki ollut siellä ennenkin häsläämässä mutta viimekerrasta onkin jo jonkillainen tovi niin ajattelin että taidot vilkutella on aivan ruostunut. Olenko minä nyt sinne harvinaisen oikeassa vai osittain väärässä ? Jatkot oli muuten mielestäni ainakin erittäin asialliset! Harvinaisen hyvä meininki käynnistyi ennätysaikaan. En ainakaan muista että olis jo noin 50ihmistä jorailemassa puol kuuden aikoihin! Jay El & G rokkas aivan kympillä Oli kyllä aamulla niin silmät ristissä etten hirveästi uskaltanut mennä tuhoamaan Premin valo ohjelmia joten annoin suosiolla nuorempien poikien hoitaa homma Pitäkää meininki yllä
Mä olin himassa jo kolmen pintaan ja byytta lens.Eli meni vähän ohi.. Mut kiitti kaikile illan seuralaisille!!!Ei mennyt ilta hukkaan teidän ansiosta. Ens kerralla limppari linjala....ainakin aluksi*vink*
Tulipa käytyä ja ihan tyytyväisin mielin. Alkuillan sähkökatkos toi pientä jännitystä -päästäänkö Halluihin ollenkaan ??? Hyvin kävi ja hyvältä kuulosti. Pirun kalliiksi tuli baaritiskillä hengailu, joten oli hyvä syy siirtyä tanssilattialle. Kostean nihkee meininki mut ei voi valittaa. Lisääkin maistuisi.
Mark:
tutut oli yhtä apinoita ku yleensä ja musa oli herkkuu, kuumuudesta tuli vaa fiilareita
..siis väitätkö sä Herra Oranki mua apinaksi?!?! tästä tullaan vielä keskustelemaan!! *heiii*
mutta joo, loistavat hipat oli. oli hienoa nähdä monia tuttuja kesän jälkeen. satuin jopa mäkin pääsemaan reivaileen, kun yleensä tulee vaan postailtua. nyt onnistuneesti molemman hoitu. ...ja henna rakas.... ..massu vasten massua pum pum..