shiva:
..siis väitätkö sä Herra Oranki mua apinaksi?!?! tästä tullaan vielä keskustelemaan!! *heiii*
bonoboja me ollaan
73 posts, 4 pages, 9,829 views
shiva:
..siis väitätkö sä Herra Oranki mua apinaksi?!?! tästä tullaan vielä keskustelemaan!! *heiii*
Relic:
Olihan ne...
paljon tuttuja paikalla joka oli mahtavaa mut väsy iski aikasin
Unityf:
Mie kerkesin kanssa piipahtaa pikaseen halluissa Ass kick bileitten jälkeen..... Kävin ostamassa jatkolippuja... hmm.. mie kävin siel varmaan siinä kolmen pintaan niin ainakaan paikka ei ollu niin täys kun oon tottunu hallujen olevan ja musiikki ei kuulunu sinne portaille ollenkaan..Mut en tosiaankaan ollu kuin ehkä 15min paikalla ja sit lähin vamistautumaan jatkoille ja täytyy sanoo et premissä ei oo varmaan ikinä ollu jatkoilla noin paljon porukkaa kuin nyt oli.. oli todella kiva viikonloppu.. varsinkin sit premin jälkeen...
kyl suurin osa jengistä joka tanssi siinä korokkeella, pöydästä katsottuna oikealla,(mukaanlukien allekirjoittanut=) veti aika hurmiossa,imho... tosin todettiin kyl kans useammin ku kerran et miks helvetissä jengi apout seisoo paikallaan tuol lattial
Lara C:
Kiitokset Dabille kotimatkaseurasta.
dab:
jos on nälkä kannattaa syödä oikeata ruokaa eikä kofeiinia.
Hyzenthlay:
sitä mä jaksan aina ihmetellä, että jengi seisoo ihan tikkusuorana siellä lattialla niissä fiilistlykohdissa. Vai miksi niitä pitäisi sanoa