Mä veneilen et siel tulee taas joku mjassiivinen (ui ui, jos Sheperds bushiin tulis taas HEMISPHERE!!!!) Ja sit suunnittelen more.
Sais liput HALVALLA / ILMASEX (raveihin siis..)
74 posts, 4 pages, 18,127 views
dalifemme77:
Kiinnostaisko ketään lähteä syys-talvella Lontooseen sellaselle viikonloppu reissulle? Tarkoitus ois mennä FRANTICin Hard house kemuihin (joko Camden palace tai The Fridge)....
Mä veneilen et siel tulee taas joku mjassiivinen (ui ui, jos Sheperds bushiin tulis taas HEMISPHERE!!!!) Ja sit suunnittelen more.
Sais liput HALVALLA / ILMASEX (raveihin siis..)
Miten mul on sellanen käsitys et Fridges ei saa enää järjestää näitä bileitä... Tai ainakaan uusia päiviä ei enää saa.
dalifemme77:
---
Viime talvena kävin 2 kertaa viikossa kolmen kuukauden ajan raveissa] Mutta kyllä oli hauskaa*sydän*
jos loma+bank holidayt osuu kohdalle niinkuin jouluna ja pääsiäisenä, niin sillon käydään joka päivä Liian hyviä bileitä missattavaks. Eikä siellä nyt tule ihan joka viikko käytyä.
dalifemme77:
---
Miten mul on sellanen käsitys et Fridges ei saa enää järjestää näitä bileitä... Tai ainakaan uusia päiviä ei enää saa.
---
Onhan siellä ja paljon.Ei Franticin mutta Logicin,Tidyn jne.jne Joka pe ja la on jotain ja joskus viikollakin.
Ja ilmoilen noista bailuista,heti kun tulee joku tosi hyvä. Itse lähen metsästämään lähinna dj:tä linjalla BK,LISA LASHES,ED REAL,LAB4,ANNE SAVAGE,PHIL+TARA REYNOLDS... Yleensä varsinkin Reynoldsit,BK,Savage ja Spencer Freeland heittää yhteiskeikkoja.
Lennot ois n. 150 erskaa standstedin kentälle,hiukka enemmän Heathrowlle.Tsekkaan senkin. Lontoosta saa kyllä halvallakin yöpaikkoja(tiedän yhen MAHTAVAN mesta keskustassa) £10 /yö muistaakseni.Ei kaikki mahdu kumminkaan mun frendien luo Tai no riippuu kuinka moni lähtee MAHD:MONI OIS KIVA!!!! Ja kaikki sit samaan hostelliin ni eiku bailut parane
Mutta minä tsuumailen ja ilmoittelen tässä. Lähtö esim marraskuussa? Ois kaikilla aikaa säästellä..
jesh*piis*