Bailureissu Lontooseen 27.2 - 1.3.2004

74 posts, 4 pages, 18,116 views

Dalifemme

#21 • • Dalifemme Dementia simplex
*sydän* *sydän*
HHA
The 3rd Birthday
Saturday 25th October
2100-0600
Carling Brixton Academy

It’s BACK!!!

The UK's biggest and best Hard Dance EVENT returns for 9 Hours of greatest Hard Dance anywhere, anytime!

Get ready to party like its the last night on Earth as we bring you the largest gathering of Hard Dance DJ's and the maddest clubbers from all across Europe!

Eddie Halliwell / Andy Farley / BK / Phil Reynolds / Tom Harding / JP / Karim / Tara Reynolds / James Lawson / Energy Dai / Cally & Juice / Caroline Banx / Donna Birt / Danny Slade / Barry Connell / Jay Pidgeon / The *Ting* /Lucy Fur / Matt Williams / Matt Wilkie / Dex / Ton Neville / The Minister / Timo Garcia / Benny Drohan

Mä lähden vain la-su yöx. Eli lähtö lauantai aamuna,paluu su iltapäivällä.
Lennot flying finn:in kautta 140 erskaa. Liput 10 puntaa tai halvemmat( sumplimus maximus)
Tarkoitus ei ole olla yötä vaan HHA:sta suoraan kentälle ja himaan. Eli voi selvitä 250 e koko reissu.
Anyone else?
*täh* *

[muokattu 15.9.2003 15:33]
florx

#22 • • florx
Lähdet siis Lontooseen yksiin bileisiin ja tulet bileiden loputtua takas?
ei tajua
*ding*
pr0ton

#23 • • pr0ton mörökölli
tähtään siihen pääsiäiseen *pelle*

--
onks kaikki oke? oooookke.

merqus

#24 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Olin NIIIN houkutteleva ajatus. Ja periaatteessa olis tuota rahaakin... hmm... siinä vaiheessa vaan sais sanoa bai bai mun prätkäsäästöille *uuh**nyyh* Mut kattellaan, kattellaan *piis*
super-enkuli

#25 • • super-enkuli
Hitsi, mixei toi voi olla 2 viikkoa myöhemmin. *nyyh* Silloin ois massia lähteäkkin, ellei tuu mitään yllättävää, mutta jouluna voisin olla aika varmasti mukana. *hymy* Tuol ois Andy Farleykin...*nyyh**nyyh**nyyh*

nimimerk.edelleen v******aa Farleyn missaaminen

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Timce

#26 • • Timce
perkele, nuo olis kyllä kokemisen arvoiset, mutta ei jaksa rueta säätämään matkojen kanssa ja sitä paitsi; 12.pvä joulukuuta toisaalla bileet.. 10 000 ihmistä + pari hyvää dj'a + king of nrg *plur*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

#27 • • yana Guest

paanos:
ei tajua
*ding*

on muuten ihan helvetin siistiä. kannattaa testaa joskus =)
Dalifemme

#28 • • Dalifemme Dementia simplex

paanos:
ei tajua
*ding*

Se on osa sitä hohtoa.Ei siellä jaksa säätää montaa päivää ja rahaa kuluu ihan fitusti. Mä kerkeen nähä frendit sen päivän ja illan aikana ja besides.En halua missata HHA:ta. Jäi edellinen väliin (PERKELE!) ja tätä en missaa.
Liian hyvä line up....
hallucinogen

#29 • • hallucinogen Edain
En ainakaan itse pysty tuohon ,että la aamuna lähtee koska silloin olisi niin väsynyt ja jos pitäisi vielä jotenkin koneeseen seuraavana iltapäivänä vääntäytyä niin ei kyllä onnistu *eiei*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#30 • • hallucinogen Edain
Ja toin tinrib soittelee perjantaina täällä Suomessa joten taitaapi nyt jäädä toi reissu väliin *uuh*

--
pikku-*possu*

Blues

#31 • • Blues Koning van Afrika
Voisin harkita tuota reissua..muutenkin olisi tarkoitus tuolloin lähteä käymään lontoossa niin miksei sitten ottaa kaikki ilo siitä irti *iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Dalifemme

#32 • • Dalifemme Dementia simplex
Mä saan itseni + kaksi ystävää ilmaseksi sisään ja loput £10. Eli jos on kiinnostunut lähtemään,let me know 01.10 mennessä että saan nimet ilmoitettua listalle*joo*
Ja mä varmaan olen kyll lähössä joulun kieppeilläkin uudestaan kun siellä riittää näitä hyviä bailuja anyway.Ja lennotkin on vaan 140 erskaa...sen määrän ryyppää jo vilkkaana viikonloppuna*nauru*
Blues

#33 • • Blues Koning van Afrika
Mulla on kaksi vaihtoehtoa milloin milloin mennä lontooseen niiin taidan muuttaa sen tuohon viikonloppuun. Mä lähetän sulle viestiä heti kun saan liput varattua ja tahtoo mukaan *iloinen*

--
Pictures

Dalifemme

#34 • • Dalifemme Dementia simplex

Blues:
Mulla on kaksi vaihtoehtoa milloin milloin mennä lontooseen niiin taidan muuttaa sen tuohon viikonloppuun. Mä lähetän sulle viestiä heti kun saan liput varattua ja tahtoo mukaan *iloinen*

KEWL!*piis**iloinen**piis* Siit tulee ihan mieletön reissu.Et varmasti kadu!
Blues

#35 • • Blues Koning van Afrika
Mä lähden mukaan *iloinen**iloinen*

--
Pictures

anri

#36 • • anri team parempi pitäjä
Ei kukaan oo huomannu et nyt olis halvat lennot ryanairilla tampereelta lontooseen per suunta vaan 29e. en oo käyny kyllä tarkistaan oliko tossa jo verot yms. mutta aamulehdestä mainoksen bongasin. Sitte sillä toisella uudella- olikohan flyingfin- meno-paluu 69e ja kans vissiin treeltä..

--
don't go halfway - go all the way

Jone

#37 • • Jone Archibald Haddock
Eikös Ryanair lennä Gatwickiin, joka ei käsittääkseni ole lähelläkään Lontoota? (tjsp)

[muokattu 24.9.2003 11:19]
anri

#38 • • anri team parempi pitäjä
voipi olla- en oo tutustunu aiheeseen tarkemmin, muistan vaan lukeneeni mainoksen lehdestä, ja sillä (lontoolla) sitä ainaki mainostettiin.

--
don't go halfway - go all the way

Dalifemme

#39 • • Dalifemme Dementia simplex

Jone:
Eikös Ryanair lennä Gatwickiin, joka ei käsittääkseni ole lähelläkään Lontoota? (tjsp)

[muokattu 24.9.2003 11:19]

Gatwick on noin tunnin matkan päässä Lontoosta.Eli melkein sama jos lennät Standstedille ja otat hitaan junan. Tai että lennät Hethrowille ja joudut ruuhkaan.Sillon kestää parhaimillaan puoltoista tuntia keskustaan. Suht nopeeta sitä junalla pääsee Lontooseen kaikista kolmesta.Hintaa tulee vaan ikävästi enemmän. esim. standsted-Lontoo= £15...
Heathrow-Lontoo £ 3.80 metrolla.
Dalifemme

#40 • • Dalifemme Dementia simplex

pinny:
Jos mulla ei ole mitään muuta tekemistä tona iltana, niin voisin tulla mukaan myös.

Jos on kinnostusta,kannatta ilmottaa. Yks pääsee nimittäin vielä ilmaseksi sisään.*plur*