Bailureissu Lontooseen 27.2 - 1.3.2004

74 posts, 4 pages, 18,096 views

Dalifemme

#41 • • Dalifemme Dementia simplex
Eli Pinny ja Blues sai ilmaset liput*plur* Jos joku haluaa vielä lähteä,pääsee sinne £10 ineen. (On muuten loppuunmyyty)

Ja sit järkkään toisenkin reissun joskus myöhemmin. saa antaa toivomuksia ketä Dj:tä esim joku haluis lähtee tsiigaa.Ja jos sattuisivat olemaan Tidyn kirjoilla niin parempi...*iloinen*
*piis*
Blues

#42 • • Blues Koning van Afrika
*plur*
Ensimmäiset bileet englannissa mulle ja taitaa olla paremmasta päästä heti *iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Dalifemme

#43 • • Dalifemme Dementia simplex

Blues:
*plur*
Ensimmäiset bileet englannissa mulle ja taitaa olla paremmasta päästä heti *iloinen*

Parempia saa etsiä...ja KAUAN! Jos diggaa polkasta siis *iloinen*
#44 • • pipa Guest
mä kans mä kans...*joo*
Blues

#45 • • Blues Koning van Afrika
ylihuomenna on lähtö *plur*

--
Pictures

Chatte

#46 • • Chatte Team Teknolipat :)

Blues:
ylihuomenna on lähtö *plur*

Voih, pääsisinpä minäkin mukaan *nyyh* - kateeksi käy...

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

abcdtatu

#47 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
no en mä ainaskaan lähe jos dalefemme77 järkkää ne... eiku... hups.. eihän mun pitäny sanoo tota ääneen... *iihhih* kyl ois kiva lähtee.. mut ku oon töissä.. pläääh... ei yhtään kivaa.. mut täs jutust on varmaan puhuttu jo aika kauan... ehehhe.. ni mä taidan olla nyt ihan hiljaa *blush*
Blues

#48 • • Blues Koning van Afrika

dalifemme77:
Mä kuulin et se on AIVAN loppuunmyyty *iloinen* Eli tollaset 2000 häröö bailuttaa ihan hulluna! Kamera messin!

Kamera on latauksessa ja tyhjennän muistikortin. Sen jälkeen vain kuvia napsimaan paikan päälle niin paljon kuin ehtii tamppauksen ohella *plur*

--
Pictures

Dalifemme

#49 • • Dalifemme Dementia simplex
Eli keitä sitten kiinnostaakin, HHA jyrähtäis taas Lontoossa, (ilmeisesti Brixtonissa again) lauantaina 28.02.2004. Dj:tä ei olla vielä määritelty siitä enemmän infoa later. Jos kiinnostaa, kandee pistää korvan taakse NYT. Tammikuussa viralliset ilmot, jos haluatte nimeä listaan. Jos on paljon porukkaa kiinnostunu niin sitten suunnittelen koko paketin (lennot jne.) Mutta tästä enemmän tammikuussa *piis*
-P

#50 • • -P
Osaspa ne briteissä valita päivämäärän, tona lauantaina on meinaa menoa Hesperian ja Diven suuntaan eikä vielä osaa päättää mihin menis ja kun vielä tämäkin tuli niin ei voi muuta sanoa kuin: voihan perse! nyt meni vaikeaks*ding*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

hallucinogen

#51 • • hallucinogen Edain
eikös hessu oo nyt kiinni vai mitä sä siellä meinaat oikeen tehä? *iloinen*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#52 • • hallucinogen Edain

Ankeus:
Jos et tiedä asioista mitään niin ole hiljaa.*hmph*

Eipä osoita kovinkaan hyvää käytöstä tuommoinen *hmph*
Asialliseen kysymykseen voi vastata asiallisesti.

--
pikku-*possu*

Blues

#53 • • Blues Koning van Afrika
Tällä kertaa taida jäädä väliin vaikka edelliset olivat todella mahtavat. Ajankohta on huono *uuh*

--
Pictures

bansq

#54 • • bansq leftfield winger.

Ankeus:
Osaspa ne briteissä valita päivämäärän, tona lauantaina on meinaa menoa Hesperian ja Diven suuntaan eikä vielä osaa päättää mihin menis ja kun vielä tämäkin tuli niin ei voi muuta sanoa kuin: voihan perse! nyt meni vaikeaks *ding*

haha, hardhouse academy vs. hesperia & dive... äärimmäisen tiukka taisto! *hih*

--
plip goes on.

bansq

#55 • • bansq leftfield winger.
kestäis ainakin sekuntin murto-osan päättäminen menisinkö hesperian hikihalliin vai kuningaskuntaan... itseasiassa menisin melkein jopa mielummin makasiineille kun hesperiaan! *dissaa*

--
plip goes on.

#56 • • yana Guest

bansq:
haha, hardhouse academy vs. hesperia & dive... äärimmäisen tiukka taisto! *hih*

on kyllä. juustoinen polkka tosin karsiutuu valikoimasta heti, etenkin kun kylkiäisinä pitäisi kestää brittijuntteja =D

[muokattu 2.12.2003 09:36]
Hupsu

#57 • • Hupsu
Pah. Just kävelin reppu selässä ovesta sisään 4 päivän britti-biletysreissulta ja heti tahtoo takas. Pakko tää on laittaa korvan taakse.

--
Päivän mietelause?

#58 • • ikj Guest
juusto polkka*pihkassa*
hallucinogen

#59 • • hallucinogen Edain
Ois kyllä tosi hienoa päästä, musiikki olis just parasta ja kun kattoo noita kuvia missä viimeks olitte niin ei voi kun huokasta *nauru*
Mut ikävä totuus on se ,ettei oo rahaa lähteä *uuh*

--
pikku-*possu*

tomppi

#60 • • tomppi thzombie ™
Tekis niin mieli lähteä sinne vaikka just tulin takaisin muutama päivä sitten sieltä! Se oli kyllä hemmetin kiva matka. Pitää nyt miettiä. Kesällä pitäis sitten kiertää se Ranska / Saksa / jne.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984