Itsensä(ja muiden) telominen..?

127 posts, 7 pages, 37,727 views

manaatti

#61 • • manaatti
Urheilu ei tosiaankaan oo mitää tervettä puuhaa. Harrastan ite amerikkalaista jalka palloa ja voin sanoo et ihme on et jos treenien jälkeen ei oo joku paikka palasiin, viime lauantain treeneis itelt pyörähti nilkka vähäsen ja oikee käsi tuntuu nyt vähän oudolt. Mut ei se mitää kipu kasvattaa

--
"Bring It On"

Displacer

#62 • • Edited Displacer
Viimeisin mitenkäänpäin vakavampi sattumus taisi olla kun mennä kesänä oltiin porukalla veneilemässä ja vesihiihtelemässä Kymijoella. Valitettavasti suksesta (hiihdän yhdellä suksella) oli rikki etummainen läpysköistä, mitkä pitää jalkaa kiinni suksessa.

Korjasimme sen siten, että lopputuloksena suksella oli hiukan tiukempi ote jalasta kuin alunperin. Noh, siinähän kävi sitten sillä tavalla, että kun väistämätön kaatuminen sattui jonkin hypyn alastulossa niin suksi ei irronnutkaan jalasta, vaan jalka ja suksi taittui suksen viemänä sillein eteenpäin, että suksi lopulta iski minua otsaan suht lujalla vauhdilla.

Helvetillisen jalkakivun kanssa sitten kiipesin veneesen ja kaverit kyseli että sattuiko kun sulta tulee päästä verta? Itse en oilut edes huomannut että päähänkin sattui kun jalkaan koski niin pirusti. Eipä siinä sitten muuta kuin autolla (kaveri oli tullut autolla meidän "tukikohdalle") naapurikuntaan terveysasemalle tikattavaksi. Koko ajan oli ihan pönttö olo ja lopulta asemalle saavuttaessa en pysynyt enää pystyssäkään kunnolla kun päässä heitti ja heikotti.

Lopputulos: Viikon kipeä jalka, lievä aivotärähdys ja muutama tikki hiusrajaan. Onneksi tuota jälkeä ei edes huomaa kun muutenkin päässä/kasvoissa kaiken maailman pikkuarpia, joista yhden tarina vielä tähän lyhyesti:

Ala-asteella jääkiekkoa pelatessa olin maalivahtina (kuten aina), no sain sitten kiekon korvaan kun kaveri vähän kohotti. Korvalehti auki ja ei muuta kun asemalle liimattavaksi.

No siitten kun pääsin takaisin kouluun niin ei muuta kuin jäälle taas ja maalin. Nyt kiekko oli vaihtunut jääpalloon ja lähes samantien jotain sankarimaista pelastusta tehdessäni iski pallo samaan korvaan. Liimat eivät olleet vielä korvalehdestä kokonaan kuivuneet joten liimaushan meni sitten vinoon pallon voimasta. Nyt mulla on sitten vähän vinoon liimattu oikea korva.
*igor*

Lisää "mielenkiintoisia" tarinoita myöhemmin, näitä riittäisi. Silloin kun hiukset oli mallia "intti" näkyi hyvin kaikki arvet mitä päässä on. Kaverin kanssa laskettiin että kyllä niitä jotain parikymmentä löytyy, olisi kiva tietää itsekin mistä ne on kaikki tullu *nauru*
manaatti

#63 • • manaatti

Displacer:
Viimeisin mitenkäänpäin vakavampi sattumus taisi olla kun mennä kesänä oltiin porukalla veneilemässä ja vesihiihtelemässä Kymijoella. Valitettavasti suksesta (hiihdän yhdellä suksella) oli rikki etummainen läpysköistä, mitkä pitää jalkaa kiinni suksessa.

Korjasimme sen siten, että lopputuloksena suksella oli hiukan tiukempi ote jalasta kuin alunperin. Noh, siinähän kävi sitten sillä tavalla, että kun väistämätön kaatuminen sattui jonkin hypyn alastulossa niin suksi ei irronnutkaan jalasta, vaan jalka ja suksi taittui suksen viemänä sillein eteenpäin, että suksi lopulta iski minua otsaan suht lujalla vauhdilla.

Helvetillisen jalkakivun kanssa sitten kiipesin veneesen ja kaverit kyseli että sattuiko kun sulta tulee päästä verta? Itse en oilut edes huomannut että päähänkin sattui kun jalkaan koski niin pirusti. Eipä siinä sitten muuta kuin autolla (kaveri oli tullut autolla meidän "tukikohdalle") naapurikuntaan terveysasemalle tikattavaksi. Koko ajan oli ihan pönttö olo ja lopulta asemalle saavuttaessa en pysynyt enää pystyssäkään kunnolla kun päässä heitti ja heikotti.

Lopputulos: Viikon kipeä jalka, lievä aivotärähdys ja muutama tikki hiusrajaan. Onneksi tuota jälkeä ei edes huomaa kun muutenkin päässä/kasvoissa kaiken maailman pikkuarpia, joista yhden tarina vielä tähän lyhyesti:

Ala-asteella jääkiekkoa pelatessa olin maalivahtina (kuten aina), no sain sitten kiekon korvaan kun kaveri vähän kohotti. Korvalehti auki ja ei muuta kun asemalle liimattavaksi.

No siitten kun pääsin takaisin kouluun niin ei muuta kuin jäälle taas ja maalin. Nyt kiekko oli vaihtunut jääpalloon ja lähes samantien jotain sankarimaista pelastusta tehdessäni iski pallo samaan korvaan. Liimat eivät olleet vielä korvalehdestä kokonaan kuivuneet joten liimaushan meni sitten vinoon pallon voimasta. Nyt mulla on sitten vähän vinoon liimattu oikea korva..

*igor*

Joo noi meijän veneily ja hiihto retket on aina ollu vaarallisia..... esim. viimekesänä "pien räjähdys" siel kone huonees....
mut ens kesään taas uudestaan vesille.....

--
"Bring It On"

Displacer

#64 • • Displacer

>>zero:
---
Displacer:
klip
---
Joo noi meijän veneily ja hiihto retket on aina ollu vaarallisia..... esim. viimekesänä "pien räjähdys" siel kone huonees....
mut ens kesään taas uudestaan vesille.....

Joo, mut teidän pitää sit ilmottaa etukäteen jos meinaatte räjäyttää konehuoneita tai muuta että tiedän tulla silläkin kerralla mukaan *lmao*
Fyrisch

#65 • • Fyrisch
Tasantarkkaa en muista koska nää kaikki on tapahtunu, Mut eka kerta jonka muistan jotenki oli kreikas, käytii broidin kans yhes raflas vessas, ja muut odotti toisel puolel tietä, broidi hävis jonnekki nii rupes ahdistaa kaikki kreikkalaiset nii juoksin ulos sielt ja just ku olin päässy tien reunalle nii valot vaihtu punasiks, juoksin silti toiselle puolelle ja *PAM* loput täst meni kuulema nii et skootteri ajo mun päälle, lensin 10m ja pamautin pään josta seuras aivotärähdys. Olin kait 6 vuotias ku toi tapahtu!

Sit seuraava tyrä tapahtu Talman pulkkamäes ku olin ~8 vuotias, mäki oli ihan jääs, ettei pulkal taikka stigal pystyny ohjaa, kaverin kans hypättii kyytii ja sit meille työnnettii vauhtii, puolesvälis mäkee oli vauhti jo nii kova, ja tiesin ettei me ehitä jarruttaa vaa tullaa levähtää alhaal johonki (muista mihin, siel on se joki ainaski) sit koitin hyppää pois kyydist mut pulkka lähti sivusladii ja jäinen ura haukkas kii -> pieni ilmalento ja pää pamahti mäkee.. silmä paisu ki ja veri roisku. yli viikon oli silmä nii paiseis ettei sitä saanu auki, ja rupi viel siin pääl. Sain kulkee merimies lappu silmäl ja kaverit oli kateellisii ^_____^

~10 Vuotiaana kalastelin paljon, ja virveli oli huonees ja viehe kii tottakai, juoksin broidii pakoo ja piti mennä nurkan taakse piiloo *SKRUNZ* AAAAAAAAAA, siima katki ja sit lekurii!

Taisin olla yht vanha viel. Oltii faijan vanhempien luona, ja leikittii taas jotai kuumotus leikkii, juostii taas pakoo..tiesin yhen reitin mist pääsee nopeesti kallioilt alas, 2m droppi ja 1m pääs oli puu jonka oksast piti vaa roikottautuu ales.. vauhdilku tulin nii loikkasin ja oksast kii, mut pidin liian kauan kii siitä ja tulin selältee alas ja käsi jäi alle, -> hiusmurtuma ja kipsi kätee :) koulus "mul on käsi kipsis mä en voi kirjottaa mitää"

~12 vuotiaana juoksin välitunnilt sisään ja lähin ohittaa porukkaa, sit piti kääntyy takas massan sekaa mut silmäkulma pamahti vaksin tiskii. Vähän aikaa pyörrytti ja porukka katto muo oudosti, jatkoin juoksemist. Sitku olin luokan ulkopuolel nii porukka alko kyselee sattuuks, ja pitäskö mun mennä opettajan huoneesee.. en tienny edes mitä mulle oli tapahtunu, menin peilin etee ja huomasin 3cm hieno viilto silmäkulmas, sit menin opettajan huoneesee ja sillon rupes pursuu verta. Muutama tikki tuli.

~14 vuotiaana oltii pihliksen hyppytorni mäel laskee stiigaa..hypittii pienest gäpist mut oli liikaa vauhtii ja laskeuduin huonosti -> nilkka levähti. Isoimmat kiitokset kuuluuki mun pikkubroideille jotka veti mut pulkas takas faijalle.. Kesti aika kauan mut päästiinpähän perille <3

~15 vuotiaana oltii vihdis laskee, ja hyppäsin hyndäst ja tasapaino petti, ranteest venähti jänne, ja sain kävellä viikon käsi paketis. Muistoks jäi rustopatti jonka piti lähtee pois 2 viikos.

Sit koko mun elämänaikana on tullu jotai pienii haavoi polviin ja käsiin ku oon temppuillu pyörän kans. Tyhmimmät pannut oli ne ku oltii nuorina uimas kesäl, ja alamäes päätin nostaa jalat etuhaarukan päälle ja nostaa kädet ilmaa :D pyörähdin kuperkeikan fillarin kans ja kaveri ei ehtiny jarruttaa vaan ajo yli. Laastareil selvittii täst.

Nyt ei oo onneks moneen vuoteen sattunu mitää! Mut täs taitaapi olla kaikki noi isoimmat jutut.
Juhgu

#66 • • Juhgu Virnistelijä
Joskus 5-vuotiaana kuulemma löin siskoa kuokalla päähän *igor*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Mellu-

#67 • • Mellu-

Juhgu:
Joskus 5-vuotiaana kuulemma löin siskoa kuokalla päähän *igor*

En hetkekään epäile näin tapahtuneen *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Yansher

#68 • • Yansher
Mua on lähinnä telottu. Varsinkin yks "kaveri" on siinä hyvä. Ei tosin oo tehny muuta, kuin sytytti mun hiukset palamaan ja tökkäs puukolla olkapäähän *kivatsulle*. Itseppähän olen kaverini valinnu.*nyyh*
Grizzley

#69 • • Edited Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Hmm...mitähän sitä muistais listata...

Keinulauta otsaan -> tikkejä
Fillarin tangon yli silmälleen asfalttiin -> tikkejä
Pesulan ovi naamaan -> tikkejä
Patjalla voltteja heitellessä telemark alastulo niskoilleen -> taju veks ja melko pipi niska
Painissa kaveri koko painolla nilkan päälle -> nivelsiteet naps ja kipsiä peliin
Rappusissa nilkka outoon kulmaan (sama nilkka kun edellisessä) -> pakettiin
Pikku pudotus ja ite koko painolla nilkan päälle (sama nilkka kuin edellisessä)-> kolme leikkausta, 12 ruuvia ja vähän titaanilevyä
Kickboxingtreeneissä ranne pulveriks -> kipsiä kehiin

...ja muuta pientä "cuts&bruises" osastoa eli pojat on poikia *hih*

--
Signature summarily executed for treason

Jaques

#70 • • Edited Jaques HUGC / So Nice!
Aloitetaan alusta.

Syntyny napanuora kuristuksessa -> Sininen rusketus*nauru*
Sängylt pää edel patteriin -> Verta tuli mut tikkejä ei tarvittu.
Puusta pää edellä rakennusjätteesee -> Verta tuli paaljon mut ei vielkään tikkejä.
Laiturin kantotukin ja lankunväliin putoaminen -> 10cm haava sisänivukseen 2cm päähän jalan päävaltimosta. Nyt 8 tikkiä.
Hektinen pingis matsi seurauksena et oman ranteen päälle kaatuminen -> Hiusmurtuma ja tukilaasta.
Iso ihmiskasa rugby ottelussa 3 sormee vääntyi nivelistä 90 astettaväärään suuntaan -> Teippaus ja takasin otteluus -> Ottelun jälkeen sit sairaalaan ja pakettiin.
Kiekolla leegoihin -> Haava alahuuleen ja 2 tikkiä ilman puudutusta (Olen herdcore*nauru*).
Klubin rakentamisessa kaatuminen tikkailta kantapään päälle koko painolla -> Hiusmurtuma, kipua ja nilkuttamista.

--
Not everybody understands house music. It&#039;s a spiritual thing , a body thing!

-Santtu-

#71 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Onhan näitä..tavallisten kaatumisien ja tippumisien lisäks myös pari oudompaa sattunut:

Jätin neuleen lattialle ja kävelin sen päälle, sukkapuikko uppos jalkapohjaan. Auts.

Olin kaverilla yötä ja mulla oli peti patjalla lattialla. Pikkusen huppelissa väsyneenä ajattelin että kaadun siihen nukkumaan. Meni kuitenkin vähän ohi ja liuin pää edellä parkettilattiaa pitkin. Seurauksena n.4x4 cm palovamma otsaan. Auts Auts.

Ja tietysti myös pienenä tyttönä klassinen tapaturma. Roikuin mattotelineessä ja kädet lipes. Ja kaikki varmaan arvaa mihin sattui. Auts Auts Auts.
sune

#72 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
En oo hirveesti itteäni telonut, mut broidia senki edestä...pentuna enimmäkseen hakkasin ja raavin sitä, syötin myrkkykasveja ja tökkäsin kuivalla spagetilla silmään..

oon joskus kaatunu naamalleni niin et etuhampaat katkes, sit oon leikannu puukolla peukalon auki..kerran kaaduin niin et häntäluuhun tuli hiusmurtuma....sitte öö..öö..tos muutama kuukaus sitte kävelin ovea päin niin et tuli sellanen kevyt patti päähän...*nyyh**iloinen*
....eli vähällä olen päässy..

--
ei kovin ihku eikä plur

Vexe

#73 • • Vexe
Huh... lapsuudesta löytyy vaikka mitä kivaa *nauru*

- Rappuset pää edellä alas lukemattomia kertoja.
- Keinussa leikkiminen. Nilkka taittu ja jalka pakettiin kuukaudeksi
- Kaveri kyytsäsi mua kovaa vauhtia pyörällä ja jostain ihmeen syystä keksin hypätä siitä tarakalta vauhdissa. Tuloksena murtuma käteen.
- Potku tolppaan. Jalka pakettiin *ding*
- "pieniä" kolhuja on sitten niin paljon, ettei niitä edes muista.
- ... tietysti kaikki urheiluvammat, mut niitä ei voi täysin itsentä aiheuttamiksi laskea

Muille aiheutetuista "hauskin" on yläasteelta, kun yksi kaveri aukoi päätä tarpeeksi ja tarkoituksena oli sitten porukalla pyöritellä häntä kaverihengessä(ei siis lyöminen tai muu suoranainen väkivalta). Lopputuloksena kaverin olkapää koulun lasiovesta läpi ja lasipiikki olkapäähän. Tämä siis vahingossa.
Diverse System

#74 • • Diverse System Ithaqua
jeah.

Pienenä poikana piti kiivetä lahoon puuhun ja oksa tietenkin petti alta ja tipuin veneen kannelle selälleen - henki ei ollut kuulemma kulkenut kunnolla.

BMX freestylepyörällä metrin korkuiseen hyppyriin täysii(!!) ja leuka edellä tonttiin - leukaluut näkyviin.

Lautaillessa temppu hyppyristä ketuiksi ja rintalastasta joitain rustoja repesi - taaskaan ei oikein henki kulkenut.

Nakkikioskin edessä pää tonttiin, taju pois, ambulanssilla sairaalaan - golfpallon kokoinen kuhmu, koko naama musta, muisti pois muutaman päivän ja yleinen sekavuus pidemmän aikaa.

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Bio

#75 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Mulla ei oo ikinä murtunu mitään, paitsi vasen nimetön varvas.. sekin oli ihan pieni murtuma

Mut muksuna muutaman kuukauden ikäisenä oli mahaportin tukkeuma, sairaalassa tehtiin hätäkaste, jos olisin kuollu leikkaukseen olis ollu sit edes nimi.

Seuraavaks teininä jouduin tappeluun, jossa sit reilulla pelillä pari tyyppii tuli kimppuun ja tuloksena oli nenä pois paikoiltaan ja molemmat etuhampaat poikki.

-Santtu-

Ja tietysti myös pienenä tyttönä klassinen tapaturma. Roikuin mattotelineessä ja kädet lipes. Ja kaikki varmaan arvaa mihin sattui. Auts Auts Auts.

mulle tapahtui sama homma muksuna.. arvaapa miten se sattui, kun oli jotain mitä jää väliin.. siin tuli äitii ikävä *nyyh*

edit: typoja..
Tarsu

#76 • • Tarsu
Palle jojotti mua silmään
-> silmä 2 vkoo mustana

:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Juhgu

#77 • • Juhgu Virnistelijä
Lapsena myös:

- Laskin lumilapiolla(?) mäkeä ja sain aivotärähdyksen. Näkö meni. Hieman ahdisti ja pelotti kun luulin sokeutuneeni pysyvästi. Sairaalassa näkö sitten jossain vaiheessa palautui, ja ensimmäinen asia minkä näin olivat röntgenkuvat kallostani.

- Hypin sohvalla vaikka oli kielletty, putosin ja löin pääni terävään pöydänkulmaan (hähää, urpo). Terveyskeskukseen ja tikkejä kehiin, kuulemma jos takaraivoani oikein penkoo, hiusten alta näkyy vieläkin jonkinlainen jälki.

- Sain joululahjaksi ensimmäisen kunnon maastopyörän ja hidastin jäisessä mutkassa etujarrulla. Noh, paremmin sen tuosta oppii kuin kiellosta.

- Arpi kädessäni on siitä, kun kurkottelin autotallin ylähyllyltä jotain (muistaakseni krokettimailoja), ja niiden vieressä oli kaira. Kävi tuuri ettei sattunut osumaan syvemmälle, kun kairallahan tosiaan porataan jäätä ja sitä terää vastaan ei iho paljoa vastusta.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Mellu-

#78 • • Mellu-
Tulipa tässä muutes mieleen että kun olin ~6v niin meille rakennettiin sellai jättisuuri liukumäki takapihalta etupihalle ja oltiin sovittu et ku on laskenu ni lähtee pois sielt alta ja broidin yks kaveri jäi keikistelee ja lällättelee sinne alas.. miul palo sit hermo ja kävin tempasee sitä pulkalla nenään *nauru* verta tuli ja sen jälkeen ei sitä jätkää oo meillä näkynyt *hih* ja asiasta auotaan hänelle vieläkin päätä.. niin myös minulle *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

darkfr

#79 • • darkfr d:play
en muista ikinä teloneeni itseäni muistamisen arvoisesti, mikä kummastuttaa. lähellä on ollut, esim. tossa viime vuonna liukastuin kerrostalon rappusissa niin, että molemmat kantapääni lipsahtivat portaalta alas, ja seuraavalle ja sama uusiks jne. (jos joku nyt ymmärsi mitä tarkoitin). ja kaikenlaista vastaavaa, arpia toki on muutamia pieniä, mutta mitään isompaa ei kylläkään löydy, tikkejä ei oo ollu ikinä eikä kipsiä. verrattuna lapsuuden ja nykyhetkenkin ajoittaisiin sekoiluihin on aikas ihme ettei oo pahempaa sattunu.

--
4/4

PuuhaOsku

#80 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Arpia on lukemattomat määrät joka raajassa mutta suurin niistä on tullut kaappasirkkelillä.

Olin sahaamassa laudan pätkiä duunissa.
Sirkkelinteräsuoja jäi ylös eikä mennyt alas niin kuin kuuluu.
Sirkkeli oli sitä mallia että se on joko päällä tai pois. Eli sen saa päälle vaikka suoja ei olekaan alhaalla.

En tietenkään huomannut, että se teräsuoja jäi ylös.
Aloin ottaa sirkkelistä juuri sahattua laudan pätkää pois.
Sirkkelin terä osui hanskaan ja imaisi käden sinne. En oikeastaan edes tajunnut mitä tapahtui. Tiesin vaan, että nyt pitäisi sattua ja paljon mutta ei tuntunu mitään. Avasin pikku hiljaa silmät ja katoin mitä oli käteen sattunu. Verenvuoto ei ollut vielä alkanut. Olin shokissa. Näin luut ja nahan riekaleet roikkuvan kädessä. Sen jälkeen alkoi järjetön verenvuoto.

Lähdin tyynen viileästi shokissa, tajuamatta mitään tilanteesta, kävelemään autoa kohti. Ajattelin mennä terkkariin tikattavaksi. Ainoa mikä kävi mielessä, että en voi mennä autoon istumaan ennen kuin käyn hakemassa paperia muuten sotken kaikki paikat. *ding*

Lähdin hakemaan paperia taukotuvasta. Siinä jossain välissä sinne tuli joku äijä ja laittoi siihen haavaan puristussiteen ja soitti ambulanssin. Siitä sitten matkattiin Töölön sairaalaan. Muistona tästä on reilut 30 tikkiä kädessä.. Käsi toimii ihan moitteettomasti paitsi jos ei laske pieniä hermovauriota ja tunnottomia kohtia.