127 posts, 7 pages, 37,726 views
Displacer:
Viimeisin mitenkäänpäin vakavampi sattumus taisi olla kun mennä kesänä oltiin porukalla veneilemässä ja vesihiihtelemässä Kymijoella. Valitettavasti suksesta (hiihdän yhdellä suksella) oli rikki etummainen läpysköistä, mitkä pitää jalkaa kiinni suksessa.
Korjasimme sen siten, että lopputuloksena suksella oli hiukan tiukempi ote jalasta kuin alunperin. Noh, siinähän kävi sitten sillä tavalla, että kun väistämätön kaatuminen sattui jonkin hypyn alastulossa niin suksi ei irronnutkaan jalasta, vaan jalka ja suksi taittui suksen viemänä sillein eteenpäin, että suksi lopulta iski minua otsaan suht lujalla vauhdilla.
Helvetillisen jalkakivun kanssa sitten kiipesin veneesen ja kaverit kyseli että sattuiko kun sulta tulee päästä verta? Itse en oilut edes huomannut että päähänkin sattui kun jalkaan koski niin pirusti. Eipä siinä sitten muuta kuin autolla (kaveri oli tullut autolla meidän "tukikohdalle") naapurikuntaan terveysasemalle tikattavaksi. Koko ajan oli ihan pönttö olo ja lopulta asemalle saavuttaessa en pysynyt enää pystyssäkään kunnolla kun päässä heitti ja heikotti.
Lopputulos: Viikon kipeä jalka, lievä aivotärähdys ja muutama tikki hiusrajaan. Onneksi tuota jälkeä ei edes huomaa kun muutenkin päässä/kasvoissa kaiken maailman pikkuarpia, joista yhden tarina vielä tähän lyhyesti:
Ala-asteella jääkiekkoa pelatessa olin maalivahtina (kuten aina), no sain sitten kiekon korvaan kun kaveri vähän kohotti. Korvalehti auki ja ei muuta kun asemalle liimattavaksi.
No siitten kun pääsin takaisin kouluun niin ei muuta kuin jäälle taas ja maalin. Nyt kiekko oli vaihtunut jääpalloon ja lähes samantien jotain sankarimaista pelastusta tehdessäni iski pallo samaan korvaan. Liimat eivät olleet vielä korvalehdestä kokonaan kuivuneet joten liimaushan meni sitten vinoon pallon voimasta. Nyt mulla on sitten vähän vinoon liimattu oikea korva..
>>zero:
---
Displacer:
klip
---
Joo noi meijän veneily ja hiihto retket on aina ollu vaarallisia..... esim. viimekesänä "pien räjähdys" siel kone huonees....
mut ens kesään taas uudestaan vesille.....
-Santtu-
Ja tietysti myös pienenä tyttönä klassinen tapaturma. Roikuin mattotelineessä ja kädet lipes. Ja kaikki varmaan arvaa mihin sattui. Auts Auts Auts.