Itsensä(ja muiden) telominen..?

127 posts, 7 pages, 37,786 views

Big_O

#41 • • Big_O
Muinoin Messilän juhannuksessa oli Mobyn keikka viimeisenä. Siellä lähellä lavaa tuhdissa humalassa tuli pogoiltua väkijoukossa aika huoletta. Joku ei tainnut siitä tykätä, ja muistan tunteneeni piston kyljessä; luulin sen olleen vain jonkun kyynärpää tai niitti tms. Aamulla makuupussista heräillessäni pyöriskelin kun kylki oli kipeä. Krapulaisena ylös noustessa huomasi pussin olevan verinen ja kyljessä oli sievä pistohaava. Puukosta oli tullut :) Kaverin ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, kun hänen teltalleen huutelin ”Arii, musta tuntuu et mua on puukotettu!”.

Onni onnettomuudessa oli että puukko oli osunut lonkkaluun yläreunaan, ja hoikka poika kun olen niin eipä siinä matkalla pehmeää tavaraakaan ole juuri mitään. Lääkäri päivitteli jotta jos sentin olisi ylemmäs osunut, niin mikälie elintärkeä elin olisi osunut kohdalle.

Kerran lähdin juoksemaan kallioilta polkua alas pienoisessa humalassa, ja iso muovinen kylmälaukku sylissä. Omiin jalkoihinhan siinä sekosi, ja kaaduin eteenpäin jolloin kurkku osui kylmälaukun raunaan. Hengitys ei heti oikein kulkenut, mutta ei siinä sen vakavampaa; mitä nyt muutamat kaljapullot meni rikki. Kiusallista oli iso verenpurkauman läiskä kaulassa, joka kohta näytti aivan täsmälleen vitun isolta fritsulta. Niin autenttiselta että päätin olla edes yrittämättä selittää tapahtumaa silloiselle tyttöystävälleni, vaan pukeuduin pitkäkauluksisiin paitoihin ja vältin ilman paitaa -tilanteita kunnes tuo oli parantunut.

Oikein pikkupoikana näin keittiössä, kuinka isäni kokeili kämmenellään onko hellan levy jo kuuma. Minä tein saman heti perässä, tosin en prosessia aivan tarkkaan ollut oppinut ja läppäsin kämmeneni kiinni tulikuumaan levyyn.

Klassinen veneestä vieraaseen vesistöön, ja kivipohjaan sukeltaminen on myös tehty. Luulin ettei siinä edes käynyt kuinkaan, mutta kavereiden ilme kertoi toista. Parin sentin pala repsotti ja otsaluu kuulemma näkyi. Muutama tikki ja valistusta siitä, kuinka noissa tapauksissa halvaantuu tai kuolee ihmisiä. Älkää lapset sulkeltako vieraisiin vesiin.

Muita en ole tainnut pahemmin teloa. Yhden auton kyllä rikoin itselläni, kun risteyksessä polkypyörällä kaahasin sen kylkeen, lensin tuulilasiin ja siitä kimmokkeella ojaan. Ilmassa pudotessani muistan silmät kiinni miettineeni, että eikös sen maan jo pitäisi tulla vastaan. Auton kyljessä pieni lommo ja tuulilasi säpäleiksi, ja syyllinenkin autoilija poliisin mukaan oli kun vasemmalta tuli. Pyörä ja minä säilyimme ehjänä.

[muokattu 12.8.2003 05:00]

--
www.Rakeback.com - Online pokerin pelaajille jopa 60% rakesta takaisin joka kuukausi

Winde

#42 • • Winde Tuuli

Amma:
---
MissPanda:
-Tuorein itsenitelomistapaus on tältä keväältä. Olin Highlightissa ja olo oli koko päivän ollut vähän heikohko ja niin tulikin huono olo siinä ja äkkiä vessaan. Jono oli ja odottamaan jouduin. Pidin kiinni käsienpesualtaista ja seuraavaksi heräsin lattialta siihen kun ihmisiä ympärillä ja kaksi pokea juoksee vessaan. Olin siis pyörtynyt ja seuraavana aamuna leuka mustana ja mustelmia joka puolella.

---

Kuulostaapa tutulta. Sama teinihelvetti viime talvena. Iski yhtäkkiä tosi huono olo ja yritin syöksyä vessaan. Seuraavaksi löysin itseni makaamasta vessan lattialta pitkin pituuttani. Nousin ylös ja taas lähti taju. Kolmannen kerran jälkeen aloin pysyä tolkuissani. Jollain lennolla olin osunut vessan seinään ja kyntänyt sitä etuhampaillani - seinässä jäljet, toisessa yläetuhampaassa lovi ja leuassa pieni arpi.

Viime lauantaina lähti taju Ihanassa, kun sisätiloista loppu happi. Oikee kyynärpää kipee, takaraivossa pienet reiät ja kuhmu. Luulisin, että lievä aivotärähdys...

Kohtalotoveri =D Jos muuten rupee pyörryttää ni siihen auttaa et puristaa käsiä nyrkkiin ja syö salmiakkia. Se saa veren taas kiertämään aivoihinkin kunnolla. *vink*
Viimeks tänään olin pyörtymäisilläni..no taju ei sentään lähteny, onneks *ding*
#43 • • ALIEN Guest
kuulkaas.... mä tiedän kaiken itsensa telomisesta... ainakin kännissä.... VITTU! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hyzenthlay

#44 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä oon bileissä/baareissa telonut itseni jo useamman kerran niin, että muhun on tehty nätti polttomerkki tupakan avulla *piru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Howdy

#45 • • Howdy Oldie
Hmm .. kerran meni baarissa kauan sitten 7 tequilaa noin tunnissa .. no eipä ole sitten muistikuvia enempää.
Olin kuulemma kaatunut kun lankku suoraan sementtirappuset alas.
Nykyään on puolet ylähampaista muovia meni yllärivi poikki silleen nätisti keskeltä *ding*

Oli hauska huomata se aamulla ....
[muokattu 17.8.2003 16:27]

[muokattu 17.8.2003 16:27]

--
Käpy vailla vertaa

Nefertete

#46 • • Nefertete pile-eläin

Amma:
---

Kuulostaapa tutulta. Sama teinihelvetti viime talvena. Iski yhtäkkiä tosi huono olo ja yritin syöksyä vessaan. Seuraavaksi löysin itseni makaamasta vessan lattialta pitkin pituuttani. Nousin ylös ja taas lähti taju. Kolmannen kerran jälkeen aloin pysyä tolkuissani. Jollain lennolla olin osunut vessan seinään ja kyntänyt sitä etuhampaillani - seinässä jäljet, toisessa yläetuhampaassa lovi ja leuassa pieni arpi.

joo, miekin kuulun ”näihin”. Kerran oli kyl paha, kun olin Helsinkiin lähdössä, ja tuli sit jostain syystä tollanen ”kohtaus”, et taju ei pysyny kovinkaan kauaa..Sitkeesti olin kuitenkin lähdössä, olin jossain vaiheessa saanu purkillisen buranoita ja teevettä kaivettua keittiöstä..Sit huomasin makaavani lattialla vedenkeittimen ja parketille sulaneiden buranoiden kanssa..Olin sit kiehuvaa vettä kaatanu päällenikin. Sen jälkeen olin vielä parin pyörtymisen jälkeen päässyt liikkumaan sen n. 3 metrin matkan ruokapöytään kuuman veden ja buranan kanssa..Seuraava mielikuva oli, kun äiti tuli keittiöön kun oli kuullut ihmeellistä ryskettä. Mahtoi olla näky, kun makasin pöydän vieressä lattialle jalat vielä tuolin päällä silmät vaan pyörien päässä..En sit tiiä yhtään, et monta kertaa tuli pyörryttyä ja mistä johtui (n. pari viikkoa myöhemmin miulla todettiin keuhkokuume, mut ei se varmaan sitä ollu).
Joskus on huipannu, nykyisin vähemmän..
Ja kerran sain ilmeisesti aivotärähdyksen, kun hevonen juoksi yli ja löin pääni sementtikäytävään...Näin tähtiä ja kaikkee muuta ”kivaa”..Ja ”nätit” kavion jäljet reisissä..Ne oli tosi kivat sit yo-juhlissakin parin viikon päästä..*blush*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Saarus

#47 • • Saarus
Joops, onhan näitä tapauksia..

* penskana syötiin siskon kans pesupulveria ja fluoritabletteja = vatsahuuhteluun molemmilla kerroilla
* ala-asteella tipuin kerrossängystä = 6h tajuttomana, meinasivat leikata päästä mut onneks hokasivat ettei ollukkaa verenvuotoa. Viikko sairaalassa ja vuosi tarkkailtavana (koton)
* ratsastusleirillä tipuin esteen sekaan = oikee ranne lastaan
* seuraavana päivänä takas hevosen selkään (lastan kanssa heh), no tottakai tipuin.. Lastoitettu käsi jäi selän taa eli meni sököks ja häntäluuhun sattu ni perskeleesti ettei kävelty viikkoon..
* parivuotta etiäpäin ni tulin tallin ylisiltä portaat persaus eellä alas = ei kävelty eikä istuttu kunnolla kk:teen..

Viimeaikoina ei oikeestaa suurempii, mitä nyt oon jatkuvasti mustelmilla kun toi pizzauuni tahtoo ain tulla mun eteen *iloinen*

Hmm.. oon mä mun siskoo joskus poniraipalla pätkiny ko se kiusi, tosin äippä sit tuhos sen piiskan loppujenlopuks *igor*

--
-life is life and show must go on-

tiipi

#48 • • tiipi

Epailija:
Lapsena oli ihan omin käsin (vieläpä molempia käyttäen) kokeiltava, onko se hellan levy tosiaan niin kuuma kuin mitä hoitajatäti väitti - olihan se. *nauru*

mulla kävi sama, mutta onneks oli rakas nalleni kädessä, jolla tosin sit masu vähän kärähti... *pahis* ja se tietenki ehti viipyy siinä levyllä jonkin aikaa, ku en älynny ottaa sitä pois.
mut mieluummin nalle ku oma käsi. *hih*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Amma

#49 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

J-Tone:
Pari kertaa on hammas murtunut silloisen tyttöystävän toimesta, suudellessa tai goosh-pallosta taistellessa.

Jopas sitä on oltu kiihkeitä. *hih*

MissPanda:
-Tuorein itsenitelomistapaus on tältä keväältä. Olin Highlightissa...
---
Amma
Kuulostaapa tutulta. Sama teinihelvetti viime talvena. Iski yhtäkkiä tosi huono olo ja yritin syöksyä vessaan. Seuraavaksi löysin itseni makaamasta vessan lattialta pitkin pituuttani...

Viime lauantaina lähti taju Ihanassa, kun sisätiloista loppu happi.
---
MissPanda:
Kohtalotoveri =D Jos muuten rupee pyörryttää ni siihen auttaa et puristaa käsiä nyrkkiin ja syö salmiakkia. Se saa veren taas kiertämään aivoihinkin kunnolla. *vink*

Kiitti vinkistä. Oon kyl harkinnu myös happilaitteiden liittämistä pakolliseen bilevarustukseen..
(Multa tosin taitaa aivot puuttua..)

Ihanassa oli todennäkösesti syynä happikato, mutta Highlightin tapauksessa saatto olla kyseessä myös joku ylimääränen/ väärä aine.
Kiltti poke talutti mut sieltä yläkerran vessasta alas. Tosin yritin tolkuttaa sille, että mulla on todella huono olo, mutta se ei oikein tahtonut uskoa sitä. Annoin sitten ylen siinä matkan varrella lattialle. (Niin.. Mitä mä sanoin!?)
Ei siinä mitään, muttta kyllä koko hlökunta (ja ehkä jokunen asiakaskin) katteli mun selviämsiyristystä siihen malliin, ettei kaikki oo ihan kondiksessa; olin vitivalkonen ja kylmänhikinen.
Että vaikka taju on useemminkin lähtenyt, niin toi oli jotain todella ennenkokematonta. Tosin en välttis haluu kokea sitä uudestaan..

--
*etsiskel*

#50 • • hyperventilaatio Guest
Nojoo, onhan tuota sattunut jonkin verran.

Ihan lapsena juostiin naapurin kanssa kilpaa ja kun tää kaveri ei mulle pärjännyt ja meni itkeen isälleen tätä kurjuuttaan, sano sen isä et ”kamppaa se”. No täähän tietty työtä käskettyy ja kampitti mut sellasille kivilaatoille. Ei ollut kauheen kivaa kun ei pystynyt tekee oikein mitää pariin päivään.

Päiväkodissa sain pulkan silmäkulmaan --> ommeltavaksi ja liimattavaksi.

Partioleirillä joku kiva frendi heitti mua kivellä päähän. --> tikkejä, oisko ollut 5 kpl.

Joskus ala-asteella juostiin luokassa kilpaa. Noh, vedinpä lipat siinä ja hampaat edellä opettajan pulpettiin. Kaikki etualahampaat taittu silleen taakse (irtos). Siit sit hampilääkärille ja niit alettiin juurruttaa uudestaan ajan kanssa, kun kyseessä olivat jo kuitenkin pysyvät hampaat. Suussa ne on vieläkin (lääkärien mukaan ihmeen kaupalla) mutta ihan helvetin vinossa joka suuntaan. Ei niitä edes alettu oikoon, kun kaikki oli tyytyväisii et ne ylipäätään suussa viel pysyy.

Fillarilla onkin tullut telottuu itteeni useempaan otteeseen, pienii naarmuja ei jaksa ees laskee. Pahimpii taitaa olla kun keulittiin kaverin kanssa kilpaa ja alko oleen vauhtii jo ihan sikana. Siit sit menikin ”yli” ja polvilleen asvaltille liukumaan. Vasemmasta polvesta tuli aika nopeesti silee ja oikeeseen tuli tosi pahoja haavoja. Pari päivää oli aika tuskaa taittaa jalkoja mut siitäkin selvittiin. Vasemmassa vieläkin iso arpi.

Lasketellessa sit onkin ollut jo potentiaalia isompiin vammoihin, mut _luojan_kiitos_ ei ole mitään pahempaa tapahtunut.
Yhtenä tapauksena muistan rukalta muutava vuos sitten, kun striitillä oli boksit jo laskettu ja olin menossa paipin hyllyn kautta hissille takas. Ajattelin siinä sit hyppää sinne alas kun kaveri laski laudalla siin vähän taaempana. Oli sitä vauhtii taas kuitenkin ihan kivasti, ja het kun pääsen paipin flätille, niin edessä oli jotain jalkapallon kokosii jääpaakkuja. Eihän siin voinut sit muutakaan tehä kun keventää suksien kärkii et menis yli niist. No, siitäpä sit pompauttikin vähän liikaa ja nous sukset ihan pystyyn. Ei siin mitää mut kun edessä oli ISO ja jäinen lumikasa. Ja kun vauhtiikin oli, niin lensin senkin yli (osuen siis eka sen alaosaan) ja putosin toiselle puolelle suoraan selälleni johonkin jäiseen selostusmonttuun (oli ollut jotkin kisat edellispäivänä) ja löin pääni oikein kunnolla sillä seurauksella et lähti hetkeks taju.
Noh, siin sit heräilin siihen et tää kaveri ja joku tuntematon snoukkajäbä kyseli et oonko hengissä. Ja olinhan mä. Seurauksena kokonaan mustuneet sääret, vitun kipee selkä ja päässä kauhee kuhmu.*iihhih*

Damn, toi laskeminen on kyllä aika vaarallista kun alkaa oikein kelaan. Pariin muuhunkin otteeseen kaaduttuani, on hetken ollut pimeetä ja joku tuntematon kyselemässä vointia ja tajunnan tasoa. Vois siirtyy kypärän käyttöön tai alkaa laskee hiljempaa. *hymy*

edit: hienosäätöö

[muokattu 15.9.2003 00:00]
anqqa

#51 • • anqqa tirehtööri
minä:

- junnuna juossu innoissaan jyrkähköä mäkeä alaspäin, kunnes huomasin ettei se pysähtyminen ookaan niin helppo homma -> 20m pyörien soralla alas asti ja kädet/polvet hieman ruvella

- myös junnuna taittelin linkkarin veitsen linkkarin sisään *naps*, siitä lähtien oon ottanu sormen eka välistä pois

- samaa ikäluokkaa kun tipahdin parvisängystä ja otin lattian päällä vastaan

- kokeilin tuota myös laivalla hieman vanhempana kun loikkasin unissani yläsängystä nuppi edellä alas, pään mennessä noin 2cm päästä lasipöydän kulmasta

- joitakin vuosia sitte nousin uima-altaasta hienosti ponnistamalla käsillä liukkaan altaan reunalta, ja kas, kädet lipes ja maistoin hampailla kaakelireunaa aika vauhdilla, puolet etuhampaasta hävis johonki

ja muut:

- ala-asteen 2. tai 3. luokka, heitin naapurilta opitulla judoheitolla luokkakaverin pää edellä olan yli soraan

- samalla välitunnilla puolsokkona potku takana seisovaa kaveria päähän

- muutama vuos myöhemmin kaveri piti karhusyleilyotteessa takaapäin kiinni, huitasin takaraivolla sitä leukaan ja itseltä pää auki eikä se kaverikaan hirveesti tykänny

noita 'tappeluita' ala/yläasteella nyt ei enempää jaksa luetella, eiköhän kaikki päässy kokemaan saman autuaan ajan minkä mielellään pyyhkis historiankirjoista pois :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Amma

#52 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Viimeisen viikon sisällä: Hevonen astui jalan päälle ja toinen vähän rapsutti hampaillaan käsivarresta (kummatkin vahingossa, mutta mustelmat silti). Kävelin pimeässä päin autotallin ovea ja osuin sellaseen jousisysteemiin -> Poskeen auts. Lääkekaappi hyökkäisi kimppuuni seinältä, mustelma toiseen käsivarteen. Jippijaijee.

--
*etsiskel*

She

#53 • • She
Tampereella raflassa selvinpäin laskeuduin 3 kertaa samat, aika pitkät rappuset alas kuperkeikoikkaillen. Ei pahempia vammoja. Mustelmia.

Lähdössä Tampereella dokaamaan kun laskeudun kämpän rappuset ulos kaadun ovimattoon viskon lasipullon taakseni kivirapulle ja kaadun ite kaaressa sen päälle avokämmenellä. Hyvä baari-ilta. 5 tikkiä (unohtivat yhden!!), käsi pakettiin ja lisää lomaa.

En taida mennä Manseen enää..*hahjust*
Nefertete

#54 • • Nefertete pile-eläin
itse onnistuin jäämään auton alle tällä viikolla, ja pari kertaa oli aika lähellä..Onneksi vauhti oli molemmilla osapuolilla hiljainen, et selvisin säikähdyksellä ja pienillä vammoilla..Kouvolassa pyöräily on aikasta vaarallista..*igor*

--

gangsta

#55 • • gangsta
Toissapäivänä kaaduin hienolla maastopyörälläni kun ajoin kovaa alamäessä.
Lopputulos oli ihana haava huulessa, polvessa nyrkin kokoinen ”aukko” ja kädet paskana.
*igor* ei se mitään, kaikki mikä ei tapa, vahvistaa *iihhih*
kilobitti

#56 • • kilobitti 1-2-3 techno

gangsta:
ei se mitään, kaikki mikä ei tapa, vahvistaa *iihhih*

ja se mikä ei vahvista, saattaa olla todella hauskaa ennen kuin kuolet.*joo*

[muokattu 27.9.2003 11:38]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

flygfisk

#57 • • flygfisk
4v. Betonirappusiin leuka edellä-->5 tikkiä, huvittavinta oli ,että söin(?) tikit ja ne jouduttiin laittamaan kolme kertaa uudestaan.
5v. Iso alamäki, pyörä alla ja eikun menoksi, vauhti kasvoi liian suureksi ja tanko alkoi vatkaamaan. Siitä sitten tangon yli otsa edellä asfalttiin-->4 tikkiä
15v. Leirillä donkkasin korispelissä ja koko teline suoraan päähän, taju lähti-->aivotärähdys
10-17v. Koripallossa lukuisia sormien hiusmurtumia.
Espanjassa keväällä 90kg englantilainen klubbari pomppasi eräällä klubilla varpaiden päälle, yöllä ei tuntunut paljoakaan, mutta aamulla..auts!

Kaverille kävi koripallossa viime vuonna ”hauska” tapaus: Levypallo-tilanteessa tuli alas vastustajan jalan päälle ja sääriluu poikki ja se sojotti 90 asteen kulmassa sivulle. Näytti aika häijyltä kun iho oli niin elastinen, ettei se revennyt ja luun päät ”näkyivät” ihon läpi.

[muokattu 27.9.2003 12:32]
MaSari

#58 • • MaSari space jammer
Ja näitähän riittää.

Olin joku 5-vuotias kun yks mun kaveri heitti mua asfaltin palalla päähän. Verta tuli paljon ja hiuksetki oli ihan veren peitossa mut mä olin ihan tyynen rauhallinen, koska en tajunnu mitä oli oikeesti tapahtunu *iloinen*

Joskus koulun jälkeen tokalla luokalla mä menin kavereille. Kompastun terassin portaisiin ja täräytin käteni vastajähmettyneelle betonilattialle, ja oikeen käden ranne murtu. Mä itkin kurkku suorana ja niimpä täyty lähtee sairaalaan kipsaamaan mun kättä.

Pari vuotta sitten oltiin tulossa kaverin kanssa stadista junalla. Kun oltiin lähössä junasta pois, mä tartuin oven kahvaan silleen et mun sormi jäi sinne kahvan väliin ja mä jatkoin matkaa , joten sormi venähti. Kaks viikkoo sormi paketissa sen jälkee.

Vuos sitten ennen yhtä tanssiestystä mä kertailin liikkeitä matalassa tilassa (mitä en tietenkään huomannu). Siihen tanssiin sit kuulu asianmukasesti hyppyjä, ja kun olin kerran hypänny käsi ojossa kohti kattoa, kuulu vaan naks ja mä parahdin tuskasta. Vasemman käden keskari oli meinaa ollu ojossa pahiten ja se sitten murtu ja paisu muodottomaks nakiks *nauru* Olipas aika vitun kipee se sormi monta viikkoo. Joskus se vieläki oireilee.. *igor*

Kesällä oltii bilettämässä kaverien kanssa. Satuin sit kännispäissäni sohasemaan yhtä kaveria silmään ja sain niskoilleni sen kaverin vihat suht pitkäks aikaa, vaikkei mitää tapahtunu sille silmälle sit loppujen lopuks.. *justjoo*

Näitten lisäks oon miljoona kertaa lentäny maahan/lattialle, venäyttäny erinäisiä lihaksia joista mielenkiintosin on tähän mennes ollu pakaralihas (eipä pystyny liikkuu askeltakaan muutamaan päivään muistamatta et oli kerran jääny lämppäämättä lihakset kunnolla tanssitunnille *justjoo*) ja sit ihan normaali tapahtuma mulle, joka joutuu käyttää paksupohjasia kenkiä et ois pitempi, nimittäin kumpiki nilkka on menny sijoiltaan ja venähtäny aika pahasti muutaman kymmentä kertaa . Siinä sitten koittanu tunkee kenkää jalkaan kun jalka on paisunu ihan muodotomaks.. *piru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Nefertete

#59 • • Nefertete pile-eläin

J-Tone:
---
Nefertete:
Kouvolassa pyöräily on aikasta vaarallista..*igor*

---

Tell me about it.
Jos kuvolassa on ihan pakko ajaa jollain kulkuneuvolla, niin suosittelen 20km/h vauhtia. Siellä tosiaan papparaiset ajaa lipat silmillä ja rillien koosta päätellen nekin olisi ollut syytä vaihtaa jo ennen viime vuosikymmentä. Taisi olla ainakin pari vuotta sitten Suomen vaarallisin 'kaupunki'. Johtunee juuri liikenteestä. Helvetin vaarallista, en suosittele.

Olosuhteiden pakosta täällä joutuu liikkumaan..Nyt on kyllä yrittänyt muistaa olla erityisen varovainen, meinasin nimittäin taas jäädä auton alle suojatiellä -tällä kertaa auto tuli yksisuuntaista katua väärään suuntaan...

--

¡ Previous post about a year ago !
Mellu-

#60 • • Mellu-
Urheilija ei tervettä päivää nää, joka päivä sattuu jotain.. jos ei urheillessa niin sit ihna muuten vaan

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER