Mensan älykkyystesti

352 posts, 18 pages, 261,202 views

Avatar
#61 • • Tybz Guest
136...*iloinen**iloinen*

[muokattu 16.9.2003 17:34]
MaSari

Posts: 1,986

#62 • • MaSari space jammer
Oon aina saanu noista älykkyystesteistä tosi huonoja tuloksia, mut täs näköjään meno ihan oksti. 108 olis tulos.. Mikä on siis normaali lukema *hymy*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

efo

Posts: 1,908

#63 • • efo Laserpoint

MaSari:
Oon aina saanu noista älykkyystesteistä tosi huonoja tuloksia, mut täs näköjään meno ihan oksti. 108 olis tulos.. Mikä on siis normaali lukema *hymy*

normaalisti ihmisen keskiverto älykkyysosamäärä on 100. en tiiä sit tässä testissä.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Blues

Posts: 5,414

#64 • • Blues Koning van Afrika

efo:
---
MaSari:
Oon aina saanu noista älykkyystesteistä tosi huonoja tuloksia, mut täs näköjään meno ihan oksti. 108 olis tulos.. Mikä on siis normaali lukema *hymy*

---
normaalisti ihmisen keskiverto älykkyysosamäärä on 100. en tiiä sit tässä testissä.



Voi olla vaikka mikä

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Orfeus

Posts: 5,872

#65 • • Orfeus

MaSari:
Oon aina saanu noista älykkyystesteistä tosi huonoja tuloksia


Samaa tääl! Kuitenki tarjos tosta 112, lopussa meni aikamoiseks arpomiseks kylläkin!*iihhih*
Kenny

Posts: 701

#66 • • Kenny Hullu Vinosilmä
133... Vikat kolme kysymykset olivat liikaa kyl mun aivolle... *nauru**nauru**nauru*

--
Tao Tao

Mark

Posts: 7,311

#67 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
148 *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Amethyst

Posts: 174

#68 • • Amethyst A wonderful purple gemstone
146... tiedä sit mitä toi kertoo *iloinen*

--
-Amethyst-

Riku

Posts: 3,187

#69 • • Riku The Little Prince
Suomen Mensan sivuilta:

”Vaikka Mensan jäsenyyteen oikeuttavan älykkyysosamäärän saavuttaa vain 2% väestöstä, niin yleensä jopa puolet testiin osallistuvista yltää tuohon rajaan. Usein Mensan testiä edes harkitsevilla on jo jonkinlainen tuntuma omista kyvyistään ja virallinen testitulos vain vahvistaa sen, mitä testattu itse jo epäilikin.”

Lauantaina 4.10 on btw Mensan järjestämä kansallinen älykkyystestipäivä. Lisää infoa: http://www.mensa.fi/~mensa/mensa_pub.pl?testdaypage

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Kanelli

Posts: 191

#71 • • Kanelli kesyttämätön
mielenkiintoista. aikaa käytin 15min ja sain tulokseksi 142 ... arpaonneako? *plur*

--
...she can be all four seasons in one day.

anqqa

Posts: 4,034

#72 • • anqqa tirehtööri
12min testissä 128, kun en ehtiny 5 vikaa.. ei ois pitäny miettiä niin kauaa o_O

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

<><

Posts: 227

#73 • • <>< ¤blub¤
136 *jiihaa*!! paitsi et noi vikat kyl meni ihan yli hilseen...*justjoo*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Avatar
#74 • • hyperventilaatio Guest
Jonkin toisen testin mukaan 138. Tais kyllä huijata se testi *plur*
<><

Posts: 227

#75 • • <>< ¤blub¤

hyperventilaatio:
Jonkin toisen testin mukaan 138. Tais kyllä huijata se testi *plur*



ei se mua haittaa... mul oli joskus jossain testissä (missä ei testattu vaan tätä loogista ajattelukykyä) ruhtinaalliset 129...*blush**taputapu*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

ville

Posts: 3,780

#76 • • ville olen oikeasti ujo
No olipas taas testi ... aikaa jäi 26 minuuttia, kun en jaksanut noita enää tehdä ja tulos oli 136.

Jotain testin luotettavuudesta (tai porukan rehellisyydestä) varmaan kertoo myös se, että mediaani taitaa olla jossain 130 tuntumassa. En mitenkään jaksa uskoa, että forumilla olisi näin fiksua porukkaa.

Kuten tosiaan täälläkin todettiin, niin intin testi oli huomattavasti tätä testiä parempi, vaikka ei sekään mikään täydellinen ollut sillä sain siitä täydet ja en taatusti ole niin fiksu ...
Karski

Posts: 6,049

#77 • • Karski Pomon kätyri

villep:
Jotain testin luotettavuudesta (tai porukan rehellisyydestä) varmaan kertoo myös se, että mediaani taitaa olla jossain 130 tuntumassa. En mitenkään jaksa uskoa, että forumilla olisi näin fiksua porukkaa.



Mikset? Testin kuitenkin todennäköisesti
tekee vain sellainen henkilö joka uskoo
siinä myös perustellusti pärjäävänsä,
ja esim. alle 100 ÄO:n henkilöitä
ei välttämättä kiehdo tällainen keskusteluforum-
tyyppinen ajanviete ylipäätään.

Ei silti, eihän toi testi voi samaa
luotettavuutta saavuttaa kuin se Mensan
käyttämä.

[muokattu 16.1.2004 15:58]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

anqqa

Posts: 4,034

#78 • • anqqa tirehtööri
hngh, toi culture fair iq test oli kyl ultimate homojen hommaa, loppupään tehtävät sellasia aika naurettavia.. ja siitä 126, pläh. *släp*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

siveys

Posts: 2,492

#79 • • siveys lovely
Mä en oo kerennyt vääntämään fontteja toimimaan linuxin flashin kanssa, joten en ehkä siitä syystä nähnyt ollenkaan paljonko aikaa oli milloinkin jälkellä.. Tiedä häntä johtuiko tästä, mutta pystyin varmaan ekaa kertaa elämässäni keskittymään koko testin ajan hyvin *iloinen* Mä en todellakaan tajunnut sitä missä oli pieniä harmaita, punasia ja sinisiä laatikoita ja ne teki ihmeellisiä kuvioita.. *täh* Saattoi mennä puoliarvaamalla oikein kun lopputulokseksi tuo antoi 156..
Amethyst

Posts: 174

#80 • • Amethyst A wonderful purple gemstone

Puistokemisti:
Kaikki jotka olette saaneet yli 140 kokeilkaapa jotain näistä testeistä
http://www.highiqsociety.org/flash/nonmembers/iqtests.htm




Oho, aika vaikee kyllä...Ultimate IQ testissä tuli 125.. yks piste lisää ni oisin olevinaan saanu liittyä järjestön jäseneksi... *aplodit* *hahjust*

-Amethyst-

--
-Amethyst-