Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

666 posts, 34 pages, 254,810 views

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#581 • • WiljamiDzay Nyypiö

Sundust, 26.8.2006 17:36:
---
WiljamiDzay, 25.8.2006 09:51:
Hrmr... 168,5 (noissa mitoissa aletaan laskea puolikkaat aika tarkasti... *nauru*)..

But hey... no problem (paitsi että viimeeks kun olin pokaamassa yhtä eukkoa, ni se sano että kun oot niin ihana ja mukava, mutta mulle aaivan liian lyhyt...) (mistä se senkii muka ties *igor*)

---


*hihu* Samoissa lukemissa ollaan..
Niin ja eikös se ole että naiset tykkää jos mie on pitkä eikä pätkä *ding*

Juu ja on muakin kehuttu miten oon ihana ja mukava, mutta ei sitten oo tullukkaan mitään ja eikä oo kehattu sanoo syytä, mutta luulen että oon liian lyhyt.



Se eukko jota pokailin, oli työkaveri ja aika helvetin pleksit... Ehkä se edes auttoi rehellisyyttä/avoimmuutta... *nauru*
(Toisaalta pitäis olla tosi häpeissään, ettei saanu pokattua ees helvetin pleksit olevaa työkaveria... *nauru*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

hallucinogen

Posts: 8,190

#582 • • hallucinogen Edain
Oli kyllä tossa viime sunnuntaina aika ärsyttävää kun oli sukulaisia kylässä ja selittivät jotain "ompas siinä pitkä poika..." :D Niin ja minähän olen hurjat 175cm joten ei siis pitkää nähnytkään. Ehkä ne luuli et oon joku 13-14 ja oon viel kasvuiässä kun oon sen verran babyface :D Vähän samanlainen tunne varmaan tulis jos kulkis jossain rähjäsissä verkkareissa ja joku heittäs "tosi siistit kuteet!" :D

--
pikku-*possu*

zenny

Posts: 1,145

#583 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

ludde, 26.8.2006 17:52:
152cm!! Eli aikamoinen kääpiö *iloinen*



Mä oon ½ senttii pidempi *hih* mut joo mikäs täs on olles tälläsen pikkusena. *hih*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Sssan*

Posts: 651

#584 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Oon metrikuuskymmentä hattupäässä ja hyvin menee*hih*
(ainut miinus että kaikissa housuissa on yleensä vähän liian pitkät lahkeet)

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

pinkie_

Posts: 138

#585 • • pinkie_

Ssannah*, 28.8.2006 12:28:
Oon metrikuuskymmentä hattupäässä ja hyvin menee*hih*
(ainut miinus että kaikissa housuissa on yleensä vähän liian pitkät lahkeet)



Mulla taas vähän toisinpäin.. 173cm ja lähes kaikissa housuissa liian lyhyet lahkeet :/
Sundust

Posts: 314

#586 • • Sundust Behind The Sun

Viivi, 27.8.2006 01:38:
---
Sundust, 26.8.2006 17:36:
Juu ja on muakin kehuttu miten oon ihana ja mukava, mutta ei sitten oo tullukkaan mitään ja eikä oo kehattu sanoo syytä, mutta luulen että oon liian lyhyt.

---


Luulen kyllä ettei se pituus ole ollut este, vaan jokin muu. Vaikka joku olisikin ihana ja mukava, se ei tarkoita, että hänessä on "sitä jotakin" *hymy* Henkilöiden välinen kemia ei aina riitä parisuhteeksi asti, joskus on parempi olla vain kaveri.



Niinhän se on *hymy*
Paitsi mie en oo ees kaveria semmosten kans jotka ekas lupailee ja kehuu maasta taivaaseen, mut sit ei ookkaan mitään.. onneks sitä on kumminkin jo löytäny mukavan tytön, että ei mitään hätää.. joillakin se on rima aivan liian korkealla ja sit ihmetellään ku ei ookkaan ketään löytäny *nauru*.. mut joo mie jatkan sairastelua *nuha*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Avernian

Posts: 7,451

#587 • • Avernian Kerettiläinen

pinkie_, 28.8.2006 12:37:
---
Ssannah*, 28.8.2006 12:28:
Oon metrikuuskymmentä hattupäässä ja hyvin menee*hih*
(ainut miinus että kaikissa housuissa on yleensä vähän liian pitkät lahkeet)

---


Mulla taas vähän toisinpäin.. 173cm ja lähes kaikissa housuissa liian lyhyet lahkeet :/



Mä olen 170 ja kaikissa housuissa on liian iso vyötärö *tirsk*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Freja

Posts: 8,774

#588 • • Freja Sihteeri

Viivi, 29.8.2006 09:09:
---
Sundust, 28.8.2006 21:24:
Paitsi mie en oo ees kaveria semmosten kans jotka ekas lupailee ja kehuu maasta taivaaseen, mut sit ei ookkaan mitään..
---


Tuttu tunne *justjoo* Olin rakastunut tujusti mieheen, joka vastasi tunteisiini ja suorastaan palvoi maata jalkojeni alla.. Jossain välissä minulle kuitenkin selvisi (vahingossa), että hänellä oli toinenkin ihastuksen kohde, jolle hän oli leperrellyt tismalleen samat jutut. Jostain kumman syystä en halunnut olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä.



Mietin kauan et painoinko vahingos jotain "miehet on perCst"-topikkia mut ei, kyllä me keskustelimme pituudesta :DDD (en vittuile, musta tää oli vaa nii hauska.) Ite pidän itteäni jotenkin normaalipituisena, enkä todellakaan lyhyenä, oon tossa luokassa missä suurin osa muistakin ovat *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Pätkis

Posts: 1,038

#589 • • Pätkis Pikkis

Caro², 25.8.2006 10:19



Hauska pohdinta. Tässä muutama vastine vajaa 160 -senttisen näkökulmasta:

Autossa on myös mukavaa. Normaalissa henkilöautossa selkä suorana istuminen on käytännössä aivan mahdoton tehdävä. Eikä ole väliä istuuko edessä vai takana. Isoimmissa autoissa mahtuu etupenkillä istumaan niin, että hiukset hipoo kattoa, takapenkillä ei mitenkään. Takapenkille on muutenkin aika turha edes yritää änkeä.



On olemassa autoja, joista ei näe kunnolla ulos vaikka penkkiä kuinka nostaisi. Eräskin Volvo oli sellainen. On myös olemassa autoja, joissa juuri ja juuri yltää polkimille (kun pituudesta suurin osa on selkää, sitten tollaset lyhkäset patukat alla ja sivuilla). Hevosautolla oli muinoin kans hauska huristella tankkailemaan rekkamiesten sekaan, joskus ehkä kuullut jotain huonoja vitsejä pienistä tytöistä isojen autojen kanssa.


Expressbusseihin, tai muihin matkalinja-autoihin on aivan turha edes kuvitella istuvansa yhdelle penkille. Mieluusti sitä istuisi polvet suussa, jos edes 48 kokoinen jalka mahtuisi pakaran ja etupenkin väliin. Sivuttain istuessa on tiukkaa silloinkin. Oppaan paikka toimii. Takapenkillekin mahtuu istumaan (mutta takapenkille käveleminen on sitten kyyristelyä ja sivuttain kulkemista). em. syistä käytän mieluiten henkilöautoa, sitten junaa, ja viimeisessä hädässä vasta bussia.



Minut puolestaan asetellaan sinne, minne muut eivät mahdu. Toisten syliin / väliin / päälle. Huumoria, huumoria...


Hotellihuoneissa olevat sängyt, laivojen sängyt jne, ne ne vasta on mukavia. Ne kun yleensä ovat sopivasti 200-210 pitkiä.



Korkealla olevat mitkä vaan sängyt...*justjoo* ei kun apinaotetta peliin ja kirpun lailla kiipeämään.


Jotkut ihmettelee miksen pidä ihmismassoista.. noh.. Onko kukaan ajanut kuorma-autolla täydellä parkkipaikalla. Toisin ku kuorma-autoissa, miulla ei ole peruutushälytintä joka ulisee kun käännyn tai astun taaksepäin jotakuta väistääkseni. Monta kertaa jotain 160-170cm:stä on jääny taakse niin, ettei yksinkertasesti olan yli katsomalla pysty näkemään. Sitten kolaroidaan. Em. syyn takia mieluusti vietänkin aikaa dj-kopilla, tai sen läheisyydessä.




Niin no, mä oon sit se johon sä kolaroit. Tää nyt on lähinnä ärsyttävintä koko hommassa; se kuinka ihmiset kävelee suoraan päälle / lyö kyynärpäällä naamaan tms.


Ihmismassojen joukosta myös kohtuu helposti näkee missä kaveri menee, ei tarvitse kuin nousta se 10-15 korkeammalle niin näkee jo tosi kauas. Sama toimii paremmin toiseen suuntaan, kaverit bongaa helposti päälaen mikä keikkuu muiden päiden yläpuolella.


Joo ei erotu, ei näe eikä yllä.


Valokuvaaminen on myös melko helppoa. Ihmiset väistää huomattavasti hanakammin, kuin jos olisi 160cm pitkä.



Joitain hevosia on joskus joutunut humauttamaan turvakärkimonolla kylkeen kun ovat vaan lähinnä katsoneet ylitseni ja sitten jatkaneet matkaa siihen suuntaan.

Isojen ja painavien tavaroiden siirtäminen on kohtuullisen helppoa jos on ison koon lisäksi myös roteva. 80kg kaiutin nousee helposti olkapäälle *hihu*


Mä voisin kans nostaa huomattavasti painavampiakin tavaroita, jos kädet yltäisivät kunnolla nostettavan kohteen ympärille *igor*

Onneksi pers on jo levinnyt sen verran ettei enää ihan mihin tahansa laatikoiden väliin pyydetä tunkeutumaan "ku oot ainoo joka sinne mahtuu". Tätä vauhtia kun jatkan leviämistä, en oo kauaa*pepsodent*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Foxmagon

Posts: 1,329

#590 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Pikkis*, 29.8.2006 12:27:
---

Minut puolestaan asetellaan sinne, minne muut eivät mahdu. Toisten syliin / väliin / päälle. Huumoria, huumoria...

---




Niin totta ja niin epäreilua. Vaikka ollaankin pieniä, niin ei olla käsimatkatavaroita. *igor*
Minkään auton katto ei loppupeleissä ole niin korkea, että siinä voisi kepeästi istua jonkun sylissä oikeasti mukavassa asennossa. Pakko olla aina selkä ihan mutkalla ja jalat jossain toisen suussa. 20cm pituutta ja 20kg painoa lisää, kiitos!

(ja jos joku rupeaa nillittämään että "pakkoko on änkeä samaan autoon", niin yleensä se menee näin: a) joku muu viimetingassa haluaa kyytiin, ja sen jälkeen se pienin tungetaan jonkun toisen syliin. b) ei ole muuta vaihtoehtoa. Tai c) keksi itse. )

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

crissy

Posts: 1,958

#592 • • crissy
162cm (aavistuksen varvistin viime mittaukses joka oli joitain vuosia sitten... hahhaha!!
Zandy

Posts: 273

#593 • • Zandy
Aika lyhyt olen, keskimäärin pyöreät 160 cm.

Kauan sitten Itis ilmaisi mun pituuden hyvin toteamalla mulle, että "no Sanna, sä nyt olet tollainen hukkapätkä". *justjoo* *nauru*
FS

Posts: 414

#595 • • FS
196 \o/

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

lostgone

Posts: 2,493

#596 • • lostgone
läski & pygmi. *hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Heli

Posts: 1,489

#597 • • Heli vai kuka se oli
168,2

--
ei se väärin ole.

Sand3

Posts: 1,157

#598 • • Sand3 satuolento
174...ja ihan tyytyväinen tähän...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avatar
#599 • • Equalizer Guest
Aika lyhyt:D
larzizi

Posts: 1,661

#600 • • larzizi

Chi-Chi, 27.12.2006 19:21:
mä voin lahjoittaa sulle 9cm. sitten oisin itse 170 ja se ois just passeli pituus, mulle ainakin. :) saisi pitää korkkareita niin ettei ois miestään pidempi. hih! :)



9cm on kyllä aika paljon *ding* Sit olisin jo yli 170cm. Mut kiitti tarjouksesta *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.