Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

666 posts, 34 pages, 254,427 views

Saarre

Posts: 1,151

#621 • • Saarre
katkis *grr*

--
*tähti* Full hearts cant lose

Anagonda

Posts: 22

#622 • • Anagonda lihapiirakka makkaralla

beerless, 29.12.2006 19:33:
---
Caro², Ku näin julkisesti huutelet, ni saaks tulla tarkistamaan jossain sopivassa vaiheessa *tirsk*

---


is you a gay, a perwerted gay?



juu, ei kehtaa naisillekkaan sanoo, et voinks tulla tsekkaan siilon jossain sopivassa vaiheessa *jeesus*
eden

Posts: 406

#623 • • eden Heidi
179 *nauru*

--
Let The Music Play

Mellu-

Posts: 4,006

#624 • • Mellu-

Santutar, 29.12.2006 14:48:
181 cm.... Eräs mies tuli kuukausi sitte baarissa sanoon et olen pelottava ku olen niin pitkä*ding**toktok*




ääähäää.. murmeli hävii mulle 3:lla sentil *nauru* lähetääks solmuun *vink*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Miinapiina

Posts: 3,494

#625 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
168 cm ja pitkäjalkainen... mun kaverin mutsi sano ku oltiin ala-asteella et näytän ihan kirahvilta... (ei siis sanonut mulle...) mulla oli tosin sillon (semi)korkeet kengät mut ei ne tee muistakaan kirahvin näköstä... hahaahaha LOL *nauru*

sillon olin et *nyyh* (no en ihan...) mut nyt se on vaan hyvä juttu, pitkät sääret on uleemmat ku töppöjalat *joo*

--
pinkki on pop!!!

Morloc

Posts: 78

#626 • • Morloc Onko mun koti täällä?

Santutar, 29.12.2006 14:48:
181 cm.... Eräs mies tuli kuukausi sitte baarissa sanoon et olen pelottava ku olen niin pitkä*ding**toktok*




Kyllähän tommosia nättejä ja pitkiä tyttöjä toivoisi näkevänsä enemmänkin... *joo*
Se mies luultavasti pelkäs vaan jäävänsä sun jalkoihin. *nauru*
Kun on itelle vartta kertyny 195 senttimeetteriä niin suurin osa pääsee vaivattomasti kävelemään kainalon ali... mut eipä tarvi keikoilla välttämättä mennä ihan eturiviin litistymään että näkis jotain. *justjoo*
Danskuh

Posts: 675

#627 • • Danskuh pikku-Dee
156cm mallinmitta*pepsodent*
Marjo

Posts: 1,796

#628 • • Marjo pupuTupuna
162-163 cm. Mä en käytä oikeestaan ollenkaan korkokenkiä tai muita paksupohjaisia, mut jostain syystä monet luulee mua paljon pidemmäksi. *ding* Kerrankin yksi mun ystävä(,joka on about saman pitunen) oli järkyttynyt, kun kuuli mun pituuden. Se oli luullut, että mä olen 170 senttiä pitkä.

Mun isovelillä on kanssa ihan sama, että sitä luullaan paljon pidemmäksi...Mistä lie johtuu..*hymy*
Tarsu

Posts: 2,449

#629 • • Tarsu

Miinapiina, 168 cm ja pitkät sääret..



no ei kai ne nyt kauheen pitkät oo ;)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

vivesteri

Posts: 309

#631 • • vivesteri karmea mörkö
169,5cm täällä.
Tahtoisin olla sellaiset 10cm lyhyempi, sillä pienet tytöt ovat suloisia *hihu*
Tupe-san

Posts: 447

#632 • • Tupe-san
175cm ja voisin olla mielellään vähä pidempi..

--
No Reality

pyllyjumala

Posts: 469

#633 • • Edited pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Meen raajojen venytykseen jonain kauniina päivänä!
158 sulka päässä ja 10sentin korot jalassa *lmao*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Birgie

Posts: 1,311

#636 • • Birgie Kikati
163,5 cm matala *iloinen*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

luode

Posts: 287

#637 • • luode
159 ja puolikas! huomatkaa tuo PUOLI SENTTIÄ! se on hyvin tärkeä.

toisinaan on kivaa olla lyhyt. jos vaan ei jaksa kurottaa korkealla voi pyytää jotakuta (onkos toi yhdyssana vaiko eikö?) vertikaalisesti kookkaampaa henkilöä apuun. voi myös käyttää korkokenkiä olematta silti seuralaistaan päätä pidempi. joo minullahan moiset popot onkin jalassa niin kovin usein. huonoina puolina sitten näkisin taas kyllä sen, että jos oikeasti ei yletäkään johonkin korkealla olevaan tavaraan tuoli ei riitä, eikä pidempiä henkilöitä olekaan avuksi. niin sekin on myös ikävää, että aina saa kuulla näitä "voiiii kun oot niin pikkuiineen iiihiiiihihahaiiii.." kun ei sitä nyt oikeasti niiiiiin kovin lyhyt ole. tai siis, että oon mä ainakin niin ekaluokkalaisia pidempi. eikä sekään aina ole kovin hauskaa kun törmää sukulaisiin joita on nähnyt viimeksi vaippaikäisenä ja sitten nämä sekoittavat minut siskoihin. "sinä olit se nuorin vai?" niin olen siis vanhin, eikä ei tällä ei ole mitään tekemistä babyfacen kanssa, turha yrittää. pituus on se juttu. *pepsodent*
Inferno@Tre

Posts: 678

#639 • • Inferno@Tre Hervanta UG

tomoya yamamoto, 19.2.2007 07:14:
mä oon 165cm lyhyt.
mut mul on siihen selitys.
oonhan jaappanialainen.



No hjälveta *ding* mää kun aattelin et mää oon koko klubbarin lyhin äijä mut 4,5cm pidempänä mää oon sit viä melko jätti *hih*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

¡ Previous post a couple of years ago !
ValaX

Posts: 3,891

#640 • • ValaX
190 cm