girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 128,778 views

anton fine

Posts: 1,359

#341 • • anton fine myspace.com/finethedj
*super*

revoluuution
Avatar
#342 • • Edited Viivi Guest
Olen vahvasti bi ja tässä testitulos;

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Naisellisuuspisteesi: 24
Miehekkyyspisteesi: -8

edit: Tosin, olen naimisissa miehen kanssa, joten suuntautumisellani ei ole merkitystä *plur*
Android

Posts: 3,908

#343 • • Android
Viimeksi olin testin mukaan nainen, nyt sentään sukupuolineutraali, ja kuvaus sopii muutenkin aika hyvin itseeni.

SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI
Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: -10
Amuck

Posts: 2,396

#344 • • Amuck dub-i-dub

pirpeli, 23.5.2006 10:34:
on ne niin vaikeita


vinsku, 23.5.2006 19:27:
naiset on hankalia! *igor*


Truu truu, naiset on kaikki ihan hulluja. :| En ottais.


Hyviä jotkut noi Setan testin rastitettavat lauseet. "Minussa on karhumaista vetovoimaa." :D
Hmm, "vastaan kotini siivouksesta"? Kukas sitten.

Ja omat tulokset ko. testistä:
ANDROGYYNI
Naisellisuuspisteet: 4
Miehekkyyspisteet: 2
"Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta."

Jaa-a. Kyllähän mä sen tiesin, että homofobiaa ei ainakaan ole, ja että kun rakastuu, rakastuu nimenomaan siihen ihmiseen. Mutta että sukupuolishoppailija... Sanoisin ennemmin juuri näin:

martina, 21.5.2006 22:35:
sanotaanko näin, että bi-henkisyyttä löytyy paljon, mutta kyllä jäisin jotain tiettyä kaipaamaan jos naisen kanssa olisin intiimisti.


;)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Jago

Posts: 4,039

#345 • • Jago un-trained monkee

Android, 15.7.2006 20:12:
Viimeksi olin testin mukaan nainen, nyt sentään sukupuolineutraali, ja kuvaus sopii muutenkin aika hyvin itseeni.

SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI
Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: -10


mikä ihmeen testi tää on*täh*...
en löydä linkkiä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Viper

Posts: 187

#346 • • Viper TEAM Kyntäjät
Oon hetero... ja pitihän tuokin testi käydä tekemässä:

"Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä."

SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI
Naisellisuuspisteesi: -6
Miehekkyyspisteesi: -2

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

Jago

Posts: 4,039

#348 • • Edited Jago un-trained monkee
Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET ANDROGYYNI
Kuvauksesi
Sinussa on paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä - vielä enemmän naista kuin miestä. Sinulla on hyvin paljon naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä, mutta sinussa on myös paljon miehekkyyttä.

Olet sukupuolisesti melko harmoninen. Vaikka naisellisuutesi hiukan hallitsee, niin mieheytesi ja naiseutesi ovat kuitenkin aika tasapainossa keskenään.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset - kriittisestikin. Et välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan teet mitä haluat ja käyttäydyt sukupuolivapaasti. Olet sukupuolen suhteen itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Haluatkin toteuttaa itseäsi sukupuolisesti, koska sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa. Olet hyvin sukupuolinen, sukupuolisempi kuin ihmiset yleensä - sukupuolesta innostunut sukupuolikokeilija ja seikkailija.

Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. Voit olla jopa sukupuolimaaninen tai yliherkistynyt sukupuolelle.



Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
Naisellisuuspisteesi: 28
Miehekkyyspisteesi: 2

vittu meikä on ämmä(pisteiden mukaan siis), mutta juu ei mua sukupuoli asiat ja roolit kyllä kiinnosta. en nää mitään pointtia siinä että sanoisin ittelleni etten saa tehä tai ajatella jotain koska oon väärää sukupuolta

mutta mies ja gay on se mitä tuonne ylös vastasin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

littlebig

Posts: 753

#349 • • littlebig aaat-chi kung
SINÄ OLET ANDROGYYNI

Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: 2
Miehekkyyspisteesi: 8


ei oikeastaan mitään uutta...

--
straight ______

gay ^______^

Marjo

Posts: 1,796

#350 • • Marjo pupuTupuna
Tulokseksi tuli sukupuolineutraali.

Naisellisuuspisteesi: -22
Miehekkyyspisteesi: -30

Mä en kyllä oikein ymmärtänyt, että mitä noi pisteet meinaa..*ding*
Android

Posts: 3,908

#351 • • Android

pupuTupuna, 17.7.2006 11:30:
Tulokseksi tuli sukupuolineutraali.

Naisellisuuspisteesi: -22
Miehekkyyspisteesi: -30

Mä en kyllä oikein ymmärtänyt, että mitä noi pisteet meinaa..*ding*



Mitä enemmän pisteitä, sitä miehellisempi/naisellisempi olet.

Koska sinulla pisteet menee reilusti miinuksen puolella kummankin kohdalla et ole kumpaakaan, eli testin mukaan sukupuolineutraali.

Jos esim miehekkyyspisteesi olisivat reilusti miinuksen puolella ja naisellisuuspisteesi reilusti plussan puolella olisit naisellinen. Jne.
Marjo

Posts: 1,796

#352 • • Marjo pupuTupuna

Android, 17.7.2006 11:35:
---
pupuTupuna, 17.7.2006 11:30:
Tulokseksi tuli sukupuolineutraali.

Naisellisuuspisteesi: -22
Miehekkyyspisteesi: -30

Mä en kyllä oikein ymmärtänyt, että mitä noi pisteet meinaa..*ding*

---


Mitä enemmän pisteitä, sitä miehellisempi/naisellisempi olet.

Koska sinulla pisteet menee reilusti miinuksen puolella kummankin kohdalla et ole kumpaakaan, eli testin mukaan sukupuolineutraali.

Jos esim miehekkyyspisteesi olisivat reilusti miinuksen puolella ja naisellisuuspisteesi reilusti plussan puolella olisit naisellinen. Jne.



No nytpä mäkin tajusin, kiitos. Maanantai aamut... *pökr*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#353 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
SINÄ OLET ANDROGYYNI

Naisellisuuspisteesi: 14
Miehekkyyspisteesi: 24

Sinussa on paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä - vielä enemmän miestä kuin naista. Sinulla on paljon sekä miehekkäitä että naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä.

Olet sukupuolisesti harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella. Olet sukupuolen suhteen itsevarma.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset - kriittisestikin. Et välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan teet mitä haluat ja käyttäydyt sukupuolivapaasti. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Haluatkin toteuttaa itseäsi sukupuolisesti, koska sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa. Olet hyvin sukupuolinen, sukupuolisempi kuin ihmiset yleensä - sukupuolesta innostunut sukupuolikokeilija ja seikkailija.

Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. Voit olla jopa sukupuolimaaninen tai yliherkistynyt sukupuolelle.

Ihan jees... Oon ihan tyytyväinen tähän tulokseen *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

mariq

Posts: 2,154

#354 • • mariq
"Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi."

Naisellisuuspisteesi: 16
Miehekkyyspisteesi: -4

*ding* nojaa...
siis mitä; enkö mä olekaan "hyvä jätkä" niinku mulle on usein sanottu *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Athene

Posts: 390

#355 • • Edited Athene Tiina
Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.


Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
Naisellisuuspisteesi: 22
Miehekkyyspisteesi: -26

Hmm... Kyllä mussa omasta mielestäni on miehisiäkin piirteitä... *ding* Ja olen aina nähnyt sekä naisissa että miehissä kauneutta ja ihanuutta, mutta miehiin sitä on kuitenkin sitten suuntautunut...
Android

Posts: 3,908

#357 • • Edited Android

Caro², 19.7.2006 01:08:
Miten toi testi nyt liittyy tähän topikkiin :o



Toi on muuten hyvä kysymys. Eipä erityisemmin millään tavalla. Jostain syystä tästä on tullut topic, johon lähinnä postataan tuon testin tuloksia.

(Joo, olen itsekin siihen syyllistynyt)

Toisaalta tuo topicin nimikin on myös siitä pahimmasta päästä, "seksuaalinen suuntautumisesi" tjsp olisi huomattavasti parempi ja asiallisempi.
SpeedHawk

Posts: 152

#358 • • SpeedHawk
Testitulokset vähän tukkii tätä threadia, etenkin noi pidemmät selostukset..

Topicciin sen verran että kaipa olen (trendi?)bisse. Söpöjä - tai pantavia - poikia vaan tuntuu olevan paljon harvemmassa kuin tyttöjä, eli vähän heteron suuntaan olen kallellaan.

Hassua, etten kuitenkaan tunnu tulevan toimeen kovin naisellisten naisten kanssa. Tyttökaverin kanssa tehtiin toi SETAn testi ja tuloksena olen sukupuolineutraalin kanssa seurusteleva androgyyni. Ehkäpä vain oudot otukset ylipäätään vetävät mua puoleensa, riippumatta siitä, mitä jalkovälistä löytyy.. :)


Tähän samaan threadiin olisi kyllä voinut niputtaa musiikkimakugallupin, olisi vihdoin saatu todisteet, onko kiksun kuuntelu tosiaankin homojen hommaa ;)
Strobocop

Posts: 161

#359 • • Strobocop Skenepoliisi
Kaappihetero.*justjoo*

--
Three strikes and you are out!