girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 128,749 views

Cloud

Posts: 2,162

#321 • • Cloud Game Freak
Male- Parempi kun ei katso ketään, selviää ihan vitun paljo helpommal

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jago

Posts: 4,039

#322 • • Jago un-trained monkee

Cloud, 21.5.2006 14:42:
Male- Parempi kun ei katso ketään, selviää ihan vitun paljo helpommal


juu tosta puuttuu aseksuaalinen vaihtoehto

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Cloud

Posts: 2,162

#323 • • Cloud Game Freak

Jago, 21.5.2006 14:43:
---
Cloud, 21.5.2006 14:42:
Male- Parempi kun ei katso ketään, selviää ihan vitun paljo helpommal

---

juu tosta puuttuu aseksuaalinen vaihtoehto



Niin no en mä tiedä siitä seksuaalisuudesta yhtään mitään, kunhan vain totesin.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jago

Posts: 4,039

#324 • • Edited Jago un-trained monkee

Cloud, 21.5.2006 21:28:
---
Jago, 21.5.2006 14:43:
---
Cloud, 21.5.2006 14:42:
Male- Parempi kun ei katso ketään, selviää ihan vitun paljo helpommal

---

juu tosta puuttuu aseksuaalinen vaihtoehto

---


Niin no en mä tiedä siitä seksuaalisuudesta yhtään mitään, kunhan vain totesin.


joo toi ooli vaan huomautuksena, mutta tosiaan olisi helpompaa jos ei haluisi koskaan. itte ainakin vihaan sitä etten voi olla ilman(runkkausta ainakaan)

haluisin olla aseksuaali*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Cloud

Posts: 2,162

#325 • • Cloud Game Freak

Jago, 21.5.2006 21:47:


joo toi ooli vaan huomautuksena, mutta tosiaan olisi helpompaa jos ei haluisi koskaan. itte ainakin vihaan sitä etten voi olla ilman(runkkausta ainakaan)

haluisin olla aseksuaali*uuh*



Mjaa mä haluaisin olla sellainen joka ei voisi tuntea mitään. Helpottais elämää.

Noh onneksi aina voi hakea sairaslomaa syvän masennuksen piikkiin.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jago

Posts: 4,039

#326 • • Jago un-trained monkee

Cloud, 21.5.2006 22:13:
---
Jago, 21.5.2006 21:47:


joo toi ooli vaan huomautuksena, mutta tosiaan olisi helpompaa jos ei haluisi koskaan. itte ainakin vihaan sitä etten voi olla ilman(runkkausta ainakaan)

haluisin olla aseksuaali*uuh*

---


Mjaa mä haluaisin olla sellainen joka ei voisi tuntea mitään. Helpottais elämää.

Noh onneksi aina voi hakea sairaslomaa syvän masennuksen piikkiin.


aah se kuulostais ihanalta. mä oon ainakin liian herkkä deittailemaan. mun elämä menee aina sekasin kun tapaan jonkun. siitä tulee kamala koettelemus jonka toivoo loppuvan samalla kun tietää että sen loppuminen olisi viellä tuskallisempaa, ja kun siitä pääsee yli jää vaan yksinäisyyden tuska

lapsena oli ihanaa. ei koskaan halunnut tai tarvinnut semmosia ihmisiä jotka sua vahingoittaisi

Joku filosofi,kirjailija tai vastaava sano että rakkaudessa toinen aina rakastaa toista enemmän ja se on silloin voimakkaammassa asemassa. vähitellen suhteen aikana se voimakkaampi tappaa heikomman vaikka ei sitä tahalteen teekkään

sairaslomakaan ei auta kun vaan duuneista jne aiheutuviin onglmiin. mikään loma ei voi pelastaa rakkauden tuskalta

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

martina

Posts: 1,875

#327 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
sanotaanko näin, että bi-henkisyyttä löytyy paljon, mutta kyllä jäisin jotain tiettyä kaipaamaan jos naisen kanssa olisin intiimisti.
Cloud

Posts: 2,162

#328 • • Cloud Game Freak

Jago, 21.5.2006 22:31:


sairaslomakaan ei auta kun vaan duuneista jne aiheutuviin onglmiin. mikään loma ei voi pelastaa rakkauden tuskalta



onneks mun casessa poissa duunista on poissa silmistä ;)

Juu u. Sitä menee rikkomaan tekstikirja juttuja ja näin siinä käy :) Geesh

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

pirpeli

Posts: 5,533

#329 • • pirpeli
Naisen kanssa on oikein miellyttävä harrastaa seksiä, mut on ne niin vaikeita, etten seurustelemaan rupeis. Miehen kanssakin on miellyttävä harrastaa seksiä, ja vaikka seurustellakin. Et molemmat käy kun seksii tekee mieli, mut vakavaan suhteeseen miesi.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jago

Posts: 4,039

#330 • • Jago un-trained monkee

Cloud, 23.5.2006 10:32:
---
Jago, 21.5.2006 22:31:


sairaslomakaan ei auta kun vaan duuneista jne aiheutuviin onglmiin. mikään loma ei voi pelastaa rakkauden tuskalta

---


onneks mun casessa poissa duunista on poissa silmistä ;)

Juu u. Sitä menee rikkomaan tekstikirja juttuja ja näin siinä käy :) Geesh


okei no sitten tietty sulla auttaa tuokin...*tirsk*

juu ei koskaan pitäisi deitata duunikaverien tai vastaavien kaa.
gay piireissä on se ongelma että kun kaikki on kaikkien kaverin kavereita ja hoidon hoitoja ja exän exiä ni ei koskaan pääse karkuun ihmisiltä joita ei haluu nähä ja joista ei haluu kuulla.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

vinsku

Posts: 749

#331 • • vinsku huba huba
Bisse minäkin suhteella 40%/60%hetero.

Seurustelen kylläkin tällä hetkellä maailman ihanimman pojan kanssa. *sydän* Mutta olen tapaillut yhtä tyttöäkin joskus. Eli molemmat käy, mutta tytön kanssa seurustelu vois olla hankalaa just siks, että naiset on hankalia! *igor*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Cloud

Posts: 2,162

#332 • • Cloud Game Freak

Jago, 23.5.2006 14:04:


okei no sitten tietty sulla auttaa tuokin...*tirsk*

juu ei koskaan pitäisi deitata duunikaverien tai vastaavien kaa.
gay piireissä on se ongelma että kun kaikki on kaikkien kaverin kavereita ja hoidon hoitoja ja exän exiä ni ei koskaan pääse karkuun ihmisiltä joita ei haluu nähä ja joista ei haluu kuulla.



Jeps tuo on kyllä hankala tilanne. Vittu mä hajoilisin jos en pääsis pois silmistä..
Atm on se vaihe et riittää nähdä toista 5minuuttia ja johan on hajal.. Noh tänään sain onneks 2viikkoa saikkua.

Illal tosin pitää lähtee duunikaverin läksiäisiin ja olla niin pokkana ku vaan pystyy.. Eli kauheet filtterit silmille, jottei tarvi noteeraa toista ollenkaan. :) Kyllä se tästä lähtee

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jago

Posts: 4,039

#333 • • Jago un-trained monkee

Cloud, 24.5.2006 15:23:
---
Jago, 23.5.2006 14:04:


okei no sitten tietty sulla auttaa tuokin...*tirsk*

juu ei koskaan pitäisi deitata duunikaverien tai vastaavien kaa.
gay piireissä on se ongelma että kun kaikki on kaikkien kaverin kavereita ja hoidon hoitoja ja exän exiä ni ei koskaan pääse karkuun ihmisiltä joita ei haluu nähä ja joista ei haluu kuulla.

---


Jeps tuo on kyllä hankala tilanne. Vittu mä hajoilisin jos en pääsis pois silmistä..
Atm on se vaihe et riittää nähdä toista 5minuuttia ja johan on hajal.. Noh tänään sain onneks 2viikkoa saikkua.

Illal tosin pitää lähtee duunikaverin läksiäisiin ja olla niin pokkana ku vaan pystyy.. Eli kauheet filtterit silmille, jottei tarvi noteeraa toista ollenkaan. :) Kyllä se tästä lähtee


no toivottavasti se ei oo ihan se kaikkein lähin työkaveri siellä..

mua potutti se että kun yhdestä jäbästäni sain heti sen jälkeen kuulla että jokainen mun kaveri ja puoplituttu tiesi tasantarkkaan mimmonen se on ja alko siinävaiheessa juoruumaan siitä..
ehkä vähän myöhäistä kertoa siinävaiheessa *vihanen*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Caro²

Posts: 5,301

#334 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

vinsku, 23.5.2006 19:27:
Seurustelen kylläkin tällä hetkellä maailman ihanimman pojan kanssa. *sydän*


Ootte kyl aika söpö pari *sydän*


tytön kanssa seurustelu vois olla hankalaa just siks, että naiset on hankalia! *igor*


Tän voi allekirjoittaa...
vinsku

Posts: 749

#335 • • vinsku huba huba



Ootte kyl aika söpö pari *sydän*





Hihiiii, kiitos *plur**sydän*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Android

Posts: 3,908

#336 • • Android
En nyt tiedä onko tämä ihan oikea topic puhua homoseksuaalisuudesta noin yleensä, mutta tämä pisti silmään;

Bush to back constitutional ban on gay marriage

WASHINGTON (AP) -- President Bush and congressional Republicans are aiming the political spotlight this week on efforts to ban same-sex marriage, with events at both ends of Pennsylvania Avenue -- all for a constitutional amendment with scant chance of passage but wide appeal among social conservatives.

---

"Ages of experience have taught us that the commitment of a husband and wife to love and to serve one another promotes the welfare of children and the stability of society," Bush said in his Saturday radio address.

---



USA (tai pikemmin sen johtajat), tuo rauhaa ja tasa-arvoa kannattava demokratian perikuva, todellakin näyttää toteuttavan sitä politiikkaa josta sen johtajat ja presidentti niin kauniisti puhuvat.
elisha

Posts: 247

#337 • • elisha Lauma
Bi, todellakin.
mulla ei koskaan oo ollu sukupuolella mitään väliä, se on se ihminen siellä sisällä.*sydän*

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

Gleba

Posts: 549

#338 • • Gleba
SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI.
*justjoo*
Naisellisuuspisteesi: -16
Miehekkyyspisteesi: -20

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Chainboy

Posts: 363

#339 • • Chainboy

Jago, 21.5.2006 21:47:
---
Cloud, 21.5.2006 21:28:
---
Jago, 21.5.2006 14:43:
---
Cloud, 21.5.2006 14:42:
Male- Parempi kun ei katso ketään, selviää ihan vitun paljo helpommal

---

juu tosta puuttuu aseksuaalinen vaihtoehto

---


Niin no en mä tiedä siitä seksuaalisuudesta yhtään mitään, kunhan vain totesin.

---

joo toi ooli vaan huomautuksena, mutta tosiaan olisi helpompaa jos ei haluisi koskaan. itte ainakin vihaan sitä etten voi olla ilman(runkkausta ainakaan)

haluisin olla aseksuaali*uuh*



Hahaa *hymy* senkin pikku pupu *vink* no joo, samoin täytyy todeta *jiihaa* *täh*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Jago

Posts: 4,039

#340 • • Jago un-trained monkee

Chainboy, 14.7.2006 16:10:
---
Jago, 21.5.2006 21:47:
---
Cloud, 21.5.2006 21:28:
---
Jago, 21.5.2006 14:43:
---
Cloud, 21.5.2006 14:42:
Male- Parempi kun ei katso ketään, selviää ihan vitun paljo helpommal

---

juu tosta puuttuu aseksuaalinen vaihtoehto

---


Niin no en mä tiedä siitä seksuaalisuudesta yhtään mitään, kunhan vain totesin.

---

joo toi ooli vaan huomautuksena, mutta tosiaan olisi helpompaa jos ei haluisi koskaan. itte ainakin vihaan sitä etten voi olla ilman(runkkausta ainakaan)

haluisin olla aseksuaali*uuh*

---


Hahaa *hymy* senkin pikku pupu *vink* no joo, samoin täytyy todeta *jiihaa* *täh*


myönnän haluavani.. mitään en myönnä tehneeni.. *blush* *hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe