girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 132,921 views

Sami de Sousa

#261 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

yana:
Panfobia:
---
Poikaystäväni mielenrauhan säilyttämiseksi pitänee vastata että ihan perushetero oon... *iloinen*
---

mun mielestä ainakin bi-tyttöjä on kiva deittailla varsinkin kun ne välillä haluaa kaverin mukaan *vink*

Olin juuri toteamassa saman, mutta joku olikin ennättänyt kommentoimaan asiaa. Mullakaan ei olis mitään sitä vastaan jos tyttöystävä ilmoittais olevansa bi*iloinen*
sapeli

#262 • • sapeli jokukukamikä?
”Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.”

”Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.”

Naisellisuuspisteesi: 10
Miehekkyyspisteesi: -24

*hmph**eiei*

No ensinnäkään, en oo nainen. SItten toisekseen, vaikka gay oonkin, mä oon mielestäni vielä siitä maskuliinisemmasta päästä!

Onhan se kyllä niin että mun kaikki bestikset on naispuolisia... Ehkä pitäis hengailla enemmän hetskumiesten kanssa... *taputapu*

Kyl toi testitulos tais enemmän vaan kertoa siitä että mä oon aika empaattinen ja tunteellinen, enkä mikään sokea loogikko tahi örmy rähinöitsijä. Ja hyvä niin.

[muokattu 25.5.2004 01:41]

Hei, löysin toisen hauskan testin:

\”It all adds up... we feel 40% sure that you are...
A Woman!\”

\”Compared to others...
40% more male than you — 6% like you — 54% more female than you\”

\”How do we know? Well, deep down, your gender affects everything about you, from your favorite number to your views on Canada. Many women who took the test think and act just like you, as you can see from the graph above.
Statistically speaking, you are a woman—whether you know it or not.\”

Testi löytyy täältä, vaikka tosin sinne pitää ensin rekisteröityä... Kandee koittaa ihan vaan niiden kysymysten ja loppukuvan vuoks.

*nauru*

[muokattu 25.5.2004 02:02]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fentae

#263 • • Fentae
SINÄ OLET MIES

Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: -10
Miehekkyyspisteesi: 14
Pikku Manna

#264 • • Pikku Manna
tunnustan..bi..mutta niinhän me kaikki ainakin jossain elämän vaiheessa*vink*.
W

#265 • • W

spencer:
tunnustan..bi..mutta niinhän me kaikki ainakin jossain elämän vaiheessa*vink*.

Hah! mikä yleistys....meikä ei toisen miehen palikkaan koskis vaikka saisin miljoonan! hyi vittu! *sars*

Eli....niinkuin näkyy, olen aivan 100% hetero.

Lisäys: täytyy myöntää että olen oikein oksettavan hetero-perus-ukko, sillä bi-tytöt on mielestäni ihan jees....*kuolaa*

Lisäys2: Seksuaalisuudestani huolimatta hoidan ulkonäköäni aika lailla tarkasti, mutta jostain syystä en ole ikinä ymmärtänyt miksi se teksisi miehestä seksuaalisesti sitten poikkeavan? Metroseksuaalisuus on in. Pojat vaan tukkaa pystyyn ja itseruskettavaa voidetta pintaan! *vink*

[muokattu 17.6.2004 18:45]
Cloudberry

#266 • • Cloudberry

SINÄ OLET ANDROGYYNI:
Naisellisuuspisteesi: 8
Miehekkyyspisteesi: 8

Eipä ollut yllättävä tulos.. Ajattelen mielelläni, etten ole ”sukupuolirajoitteinen”. *hymy*
Voin tehdä asioita mitä yleisesti paheksutaan normaalilta perusnaiselta, ja jättää tekemättä asioita mitä odotetaan.. jos se vain tuntuu minulta itseltäni. Tavoite ei ole olla nimenomaan erilainen, ainoastaan omanlaiseni, rehellinen itselleni ja paras mahdollinen versio itsestäni. *joo*
Kavereita löytyy molemmista juridisista sukupuolista, sekä monenlaisista ihmisistä.. Myöskään omat rakkauden/ seksuaalisuuden tunteet eivät ole sukupuolisidonnaisia, mutta jos joku lokero pitää valita, sanon aina \'hetero\' ennemmin kuin \'bi\'. Herättää vähemmän kysymyksiä, joihin en osaa vastata.. *blush*
sapeli

#267 • • sapeli jokukukamikä?

climate:
we feel 8% certain that you are... A Man!

(snip)

upeeta

*nauru* Eli sä oot kahdeksan prosentin todennäköisyydellä mies... Aika laiha marginaali... *hihu* Mut parempi toi kuin umpiheterot (jotka on siis selkeästi alitajuisesti kaappihomoja)... *hih**uros*

(Rennosti vaan, ihan vaan pilailen... *hihu*)

--

Zimeon

#268 • • Zimeon
Ainoastaan naiset menee mulle :p
#269 • • *Mirri* Guest
Nykyään toi bi-seksuaalisuus on joku muotijuttu. Tai ainaki siltä tuntuu... Kaikki jotka o kerran ”eksyny” samaan sänkyyn samaa sukupuolta olevan kanssa, mainostavat olevansa bi-seksuaaleja. Itellä ainaki raja menee siinä, että niin kauan olen hetero kunnes olen valmis elämään suhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa. Ja koska siihen tilanteeseen en osaa itteeni asettaa, niin olen hetero, vaikka tekisin mitä naisten kanssa.. *juonittel*
liikkuva muna

#270 • • liikkuva muna an egg on the move
Vaihtakaa nyt vittu toi otsikko. Saatanan ärsyttävä, tulee mieleen jonkun paskaasyövän separin raapustus jossain demissä. *dissaa*
Roger Roger

#271 • • Roger Roger Kentti
Kyllä sen oikean sitten huomaa, oli se tyttö tai poika. Ei siihen tarvita edes seksiä, vaikka nyt panettaakin *igor*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

mniittymaki

#272 • • mniittymaki

Roger Roger:
Kyllä sen oikean sitten huomaa, oli se tyttö tai poika. Ei siihen tarvita edes seksiä, vaikka nyt panettaakin *igor*

Jeps... samaa mieltä :)

.m
#273 • • greenie Guest
Aika monien ennakkoluuloja koetellen, olen kyllä täysin hetero.

Ymmärrän toki, että joidenkin mielestä ajatus siitä, että kaikki olisivat biseksuaaleja on kiehtova, mutta se ei ainakaan omalla kohdallani pidä paikkaansa :)
#274 • • niomic Guest

greenie:
Aika monien ennakkoluuloja koetellen, olen kyllä täysin hetero.

Ihme rasisti säki oot =/

Absolutismit on pepusta, mut ymmärrän et jos jotku ei vaan oo tarpeeks pinceitä homoiks (kuten allekirjoittanu) ni pitää keijjuilla sit henkisenä bi:nä ja fyysisenä heterona ennenku on.
#275 • • greenie Guest

niomic:
Ihme rasisti säki oot =/

No ei homoseksuaalit ole musta ihan oma rotunsa sentään, joten ei tässä rasismista voida puhua. Enkä missään nimessä pidä heitä sen erilaisempina kuin vaikka television katsojia, joihin en myöskään itse lukeudu.

Tiukkapipoisuudesta ei voi kyllä syyttää, alkaahan mulla työpalvelus SETA:lla huomenna :)

Absolutismit on pepusta, mut ymmärrän et jos jotku ei vaan oo tarpeeks pinceitä homoiks (kuten allekirjoittanu) ni pitää keijjuilla sit henkisenä bi:nä ja fyysisenä heterona ennenku on.

:)
sapeli

#276 • • sapeli jokukukamikä?

greenie:
Tiukkapipoisuudesta ei voi kyllä syyttää, alkaahan mulla työpalvelus SETA:lla huomenna :)

Alkaa kuulostaa siinä tapauksessa defenssimekanismilta *vink*

--

kap-pu

#277 • • kap-pu the amazing suction cup boy
niille joidenka mielestä väite, että olisimme kaikki biseksuaaleja jossain elämämme vaiheessa, on yleistystä: väitehän pohjaa teoriaan, jonka mukaan alkaisimme kaikki elämämme kohdussa/lapsina biseksuaaleina, mutta että ympäristö sitten muokkaa seksuaalisuuttamme suuntaan jos toiseen. eläinmaailmassahan biseksuaalisuus on vallan yleistä, nylpyttelevät samaa sukupuolta olevia huvin vuoksi.

olisi toisaalta kyllä hölmöä antaa ympäristölle noin paljon krediittiä seksuaalisen suuntautumisen kehittämiseen - itse veikkaisin, että biologialla olisi asian kanssa tekemistä abt yhtä paljon. kun kerran löytyy ihmisiä, jotka kokevat itsensä toisen sukupuolen edustajaksi, kuin minä ovat syntyneet, niin tuntuisi sanomattakin selvältä, että biologia määrää osin myös seksuaalista suuntautumista.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

sapeli

#278 • • sapeli jokukukamikä?

KarriN:
olisi toisaalta kyllä hölmöä antaa ympäristölle noin paljon krediittiä seksuaalisen suuntautumisen kehittämiseen

En ole tästä välttämättä samaa mieltä; esimerkkinä fobiat, mitä pienimmätkin seikat varhaisnuoruudessa voi vaikuttaa valtavasti aikuisiän psyykeen. Itse en ole mikään psykologi joten en tätä sen paremmin osaa perustella...

Biologia ja ns. poikkeava seksuaalisuus taas eivät sovi yhteen kovin hyvin. A) aiheesta on tehty lukuisia tutkimuksia ja ymmärtääkseni mitään yhteyttä ei ole löytynyt; B) on ristiriitaista ajatella että luontoäiti tekisi osasta meitä sellaisia joilla ei ole kiinnostusta jatkaa sukua.

--

LiliMartini

#279 • • LiliMartini *
Everebody knows most people are bixual..

--
~I strongly agree with myself~

Daverian

#280 • • Daverian
Kyllä minä varmaan ihan hetero olen. Tosin mitään ei voi sanoa varmaksi vielä tässä vaiheessa elämää.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*