girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 132,854 views

TanyaK

#101 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
milla:

tykkään kivoista ihmisistä:)

oon kyl muutaman kerran tavannut sellasen tytön kehen oon ihastunu ja oisin voinu vaikka seurustella. mut en oo kyl uskaltanut sanoa mitään:(

fyysiset kontaktit sitten jääköön omaksi tiedokseni:)

Kaunis ja avoin..nam!!
*slurps*
terrae

#102 • • terrae
*uros*+*pupu*=*sydän*
*possu*+*hellokitty*+*sydän*=*ökkö* tai *poks*

Ja nämä kaksi yhdistämällä saahaan:
*possu*+*hellokitty*+*uros*+*pupu*=*ökkö* tai *poks*

Varmaankin totta.
Kimppakivaa?
TanyaK

#103 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
naisellisuuspisteet:10
miehekkyyspisteet:10

OLET ANDROGYYNI!?

sukupuolisesti harmoninen..hmm..lähempänä totuutta kuin viimeksi..mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään..käyttäydyt sukupuoli vapaasti..sinusta on luonnollista toteuttaa itseäsi naisellisten ja miehisten puoliesi kautta..hmm
Alex

#104 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Netthe:

*uros*+*pupu*=*sydän*
*possu*+*hellokitty*+*sydän*=*ökkö* tai *poks*

Ja nämä kaksi yhdistämällä saahaan:
*possu*+*hellokitty*+*uros*+*pupu*=*ökkö* tai *poks*

Varmaankin totta.
Kimppakivaa?

Entäs:
*pupu*+*possu*+*hellokitty* *täh*
Tai how about this: *possu*+*possu*+*possu*+*possu*=*sydän* ??
*plur*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

_atmos

#105 • • _atmos
i are hetero.
caprico

#106 • • caprico
Tanya:

naisellisuuspisteet:10
miehekkyyspisteet:10

OLET ANDROGYYNI!?

sukupuolisesti harmoninen..hmm..lähempänä totuutta kuin viimeksi..mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään..käyttäydyt sukupuoli vapaasti..sinusta on luonnollista toteuttaa itseäsi naisellisten ja miehisten puoliesi kautta..hmm

Pelottavaa *pahis*

--
Heimoihei!

caprico

#107 • • caprico
Naisellisuuspisteesi: -2
Miehekkyyspisteesi: -10

*hmph*
sukupuolineutraali
*eiei**täh*

[muokattu 22.11.2002 00:28]

--
Heimoihei!

Syder

#109 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Naisellisuuspisteesi: -4
Miehekkyyspisteesi: -8

Ota tosta sitten selvää *pahis*

--
Divida et impera.

cosmikki

#110 • • cosmikki
20% Vaikutat uskomattoman heterolta. Kuinka perinaisellisemmin voisit enää ajatella olematta hetero?

ömm..Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: -40

olen muka sukupuolineutraali. koen kyllä olevani nainen sanan varsinaisessa merkityksessä. pyhh sanon minä tälläisille testeille :D

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Katrina

#111 • • Katrina
cosmikki:

20% Vaikutat uskomattoman heterolta. Kuinka perinaisellisemmin voisit enää ajatella olematta hetero?

ömm..Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: -40

olen muka sukupuolineutraali. koen kyllä olevani nainen sanan varsinaisessa merkityksessä. pyhh sanon minä tälläisille testeille :D

Joo mäkin olin super nainen. Ihan ok. Tiesinkin olevani, mutta pitäisi kuulema hiukan lähentyä miehiä. Pyh sanon minäkin. Olen aina tullut miesten kanssa toimeen. Testillä näytti enemmän olevan ongelmaa musta kuin mulla testistä!
Syder

#112 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Kuultua ----> Avernian: Jos heppi nousee naisen seurassa niin on bi.

--
Divida et impera.

Jone

#113 • • Jone Archibald Haddock
_atmos:

i are hetero.

You don't need pants for the victory dance? *nauru*

-

Aiheesta:

Kyllä mäkin olen perin kovasti hetero, mutta elämäni aikana olen siitä huolimatta suudellut lukuisien samaa sukupuolta olevien ihmisten kanssa ja pidän miehen vartaloa yhtä kauniina ja korkeassa arvossa kuin naisenkin, tosin eri tavalla.

Onneksi olen sentään esim. ihkuhomo. *uros*
UnityF

#114 • • UnityF joo just se
MINÄ OLEN NAINEN
Naisellisuuspisteesi: 18
Miehekkyyspisteesi: -2

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.
*purr**purr**purr*
alphamagic

#115 • • alphamagic
...huih... tein testin ja oon kuulemma 73% homo... eli sellanen glitterqueen *plur* en kyllä tasan ole... ainakaan niin paha....??? *nauraa*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

s4ga

#116 • • s4ga
tykkään molemmista. *sydän* pojista enempi, mut on tytötkin aika vastustamattoman söpösiä. *plur*
kaveripussailuksi se on tähän mennessä ainakin tyttöjen kanssa jäänyt, naiset on niin mutkikkaita, ei niitä voi ymmärtää :>

tuosta testistä tuli vähän yllättävä tulos:
"00%
Olet avaramielinen lakanoiden välissä, mutta harvemmin näytät julkisesti lesbompaa puolta itsestäsi."
..en nyt ihan noinkaan menisi sanomaan. *justjoo*

--
Miau. ^__^

Dioxid-13

#117 • • Dioxid-13
Jestas sentään mitä tuloksia noista testeistä..
SexOmetri sanoo: 83% ja "Olet avaramielinen lakanoiden välissä ja tasapainossa homoseksuaalisen puolesi kanssa."

SETAn testi:
Naisellisuuspisteesi: 4
Miehekkyyspisteesi: -22

"Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi."

Jiihaa, alanpas kehittää maskuliinisuuttani, suoraan punttisalille, sitten kaljalle ja lopuksi sohvalle röyhtäilemään ja piereskelemään... *mur* Yh, alkoi oksettaa.

Sanotaan nyt näin, että pidän sekä tytöistä että pojista, mutta tytöistä kuitenkin enemmän. Kumpienkin kanssa on tullut koettua asioita, enemmän kuin kaveripusuttelua *hymy*

[muokattu 18.12.2002 11:59]
Germitbiili

#118 • • Germitbiili Ihmepoika
Pidän naisista paljon......ja olen suudellut montaa miestä ja se kuuluu asiaan....pidän myös miehistä mutta en siinä mielessä....en ole mikään homo vaan täyspäivänen hetero!!*sydän**sydän*

--
NO SHIT SHERLOCK

sune

#119 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Olen umpihetero, mutta mun mielestä naisen vartalo on kaunis,miehen taas ei. Olis ihan kiva jos miehilläki ois jotain mitä vois ihailla *nauraa*

--
ei kovin ihku eikä plur

Germitbiili

#120 • • Germitbiili Ihmepoika
Pikachu:

Olen umpihetero, mutta mun mielestä naisen vartalo on kaunis,miehen taas ei. Olis ihan kiva jos miehilläki ois jotain mitä vois ihailla *nauraa*

Niin kiinteä peppu ja rinnat.......hahaa!!....kyllä nais vartalossa on sitä jotain se on aina todella kaunis ja kuvauksellinen!!*iloinen**sydän**nauraa*

--
NO SHIT SHERLOCK