girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 132,618 views

(5) (3)

#181 • • (5) (3) -no rest for the evil-
voi sviddu... en sit pysty vastaan toho testiin...

reason: The website you tried to access is classified as ” Gay or Lesbian or Bisexual intrests” and is filtered according to UNMEE internet access policy.

huvä YK!! nyt en saa sit koskaan tietää... *vink**ding*

--
theworldismine

miguel

#182 • • miguel
*hali* seksuaalisuus on hieman muuttunut vuosien mittaan. Teininä koin itseni bi-seksuaaliksi ja tuossa 20-25 vuotiaana olin aika villi GAY. nyt 29-vuotiaana pidän itseäni taas bissenä ja saa nähdä mitä olen sitten eläkepäivinä *täh*
-P

#184 • • -P
Pakko kyllä sanoa, että olen viime kesän jälkeen huomannut, että eivät pelkästään naiset ole kiinnostuksen kohde vaan myös söpö kundit *hymy*. Taidanpa olla umpi-bisse tällä hetkellä ja uskon olevani jatkossakin *uros*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

kuu

#185 • • kuu tyttttö
SINÄ OLET ANDROGYYNI NAINEN
Sinussa on paljon feminiinistä naista ja ripaus maskuliinista miestä. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat aika tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Olet sukupuolen suhteen aika itsevarma.
Olet nainen eli sinussa on paljon feminiinisyytä. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä.

Naisellisuuspisteesi: 8
Miehekkyyspisteesi: 0

jep

--
köh köh

#186 • • Fia Guest
Olen ANDROGYYNI!!!
Naisellisuuspisteesi: 20
Miehekkyyspisteesi: 14

Sinussa on paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä - vielä enemmän naista kuin miestä. Sinulla on hyvin paljon naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä, mutta sinussa on myös paljon miehekkyyttä.

Olet sukupuolisesti melko harmoninen. Vaikka naisellisuutesi hiukan hallitsee, niin mieheytesi ja naiseutesi ovat kuitenkin aika tasapainossa keskenään.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset - kriittisestikin. Et välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan teet mitä haluat ja käyttäydyt sukupuolivapaasti. Olet sukupuolen suhteen itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Haluatkin toteuttaa itseäsi sukupuolisesti, koska sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa. Olet hyvin sukupuolinen, sukupuolisempi kuin ihmiset yleensä - sukupuolesta innostunut sukupuolikokeilija ja seikkailija.

Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. Voit olla jopa sukupuolimaaninen tai yliherkistynyt sukupuolelle.
Monoceros

#187 • • Monoceros -Madson-
SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI

Kuvauksesi
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.
Olet vielä kauempana miehisistä toiminnan tyyleistä kuin naisellisista. Olet hyvin vahvasti sitoutumaton kumpaankaan sukupuoleen - jopa sukupuolipakoilija.
Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.

Naisellisuuspisteesi: -16
Miehekkyyspisteesi: -36

*iihhih* öhm, no juuh, osaltaan ehkä pikkasen oikeessa... mut noita pistejuttuja mä EN älyä? *nyyh*

--
The scars are only a reminder that the past was real

lumen

#188 • • lumen lumelääke
>SINÄ OLET NAINEN

...ööööö... aijaa *iihhih*

>Naisellisuuspisteesi: 10
>Miehekkyyspisteesi: -4

oho, hups.. *ding*

>Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa,
>vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla
>sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun
>on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

must tuntuu et mun täytyy ruveta haisee pahalta, räkii ympäriinsä, kiroilee, fixaa kaiket päivät autoo, juomaan pissee ja piereskelee..
*nauru**hih*

[muokattu 28.10.2003 11:51]

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

#189 • • tepsutin Guest
SINÄ OLET ANDROGYYNI
Naisellisuuspisteesi: 10
Miehekkyyspisteesi: 26
”Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. Voit olla jopa sukupuolimaaninen tai yliherkistynyt sukupuolelle.”
*joo*
typ0

#190 • • typ0 syntax error
öö miks mä en saanu tollast systeemii?? mä en tiiä mikä mä oon =o

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

cheat

#191 • • cheat
pikkupervot...hyi teitä.viikonloppuna suutelin naista, mutta musta sitä ei lasketa kun puhutaan suuntautumisesta en saanu siitä mitään kiksejä ja humalaprosentti oli jotain 100. *hih*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

kuu

#192 • • kuu tyttttö
Naisten kanssa suuteleminen on ihanaa. Paljon pehmeempää. *pihkassa*

--
köh köh

Jammailija

#193 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Oon testin mukaan androgyyni
Naisellisuuspisteet 6
Miehekkyyspisteet 8

Eli mikäs mä ny sit oon? No, jätetään määrittelemättä*vink*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

ella_

#194 • • ella_

kuu:
Naisten kanssa suuteleminen on ihanaa. Paljon pehmeempää. *pihkassa*

onhan se ihan, mutta ei kyllä mitenkään päin voita miehen kanssa suutelemista *sydän*

--
Elementary, my dear.

#195 • • Taika Guest
\”Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi. Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi. Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä. \”

Naisellisuuspisteesi: 8
Miehekkyyspisteesi: -12

..Kai tää paikkaansa pitää..
*ding*
trolli

#196 • • trolli
voi helevata*blush*, pitipä mennä hempeileen... hihiiii...

”SINÄ OLET NAINEN
Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: 12
Miehekkyyspisteesi: -6 ”

no suht keskellä toi nyt oli.. kai...

*ding*
kuu

#197 • • kuu tyttttö

ella_:
onhan se ihan, mutta ei kyllä mitenkään päin voita miehen kanssa suutelemista *sydän*

Totta, oikeassahan olet. *joo**iihhih**joo*

--
köh köh

#198 • • Pirpeli Guest
Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmi

Naisellisuuspisteet 14 ja miehekkyyspisteet -6. Kas, minähän olen sittenkin nainen*nauru*
trolli

#199 • • trolli

Pirpeli:
Olet nainen.
Naisellisuuspisteet 14 ja miehekkyyspisteet -6. Kas, minähän olen sittenkin nainen*nauru*

kati, me ollaan ihan samiksia (lue yllä:) *plur*
#200 • • Pirpeli Guest
Mm. siitä syystä me tullaan Trolli niiiiiin hyvin toimeen*joo*. Ja monesta muustakin syystä*vink*--->viittaa ”siihen” mielikuvitukseen, ehhehehh.