girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 132,637 views

bansq

#161 • • bansq leftfield winger.
Syyttävä sormi nousee ja langettaa tuomionsa minä hetkenä hyvänsä... ph33r!

SINÄ OLET ANDROGYYNI

Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: 14
Miehekkyyspisteesi: 8

[muokattu 23.10.2003 12:10]

--
plip goes on.

Sinza

#162 • • Sinza
Joo ihan 100% hetero kyllä..

SINÄ OLET NAINEN

Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Naisellisuuspisteesi: 20
Miehekkyyspisteesi: -10

*plur**täh**iloinen*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Hyzenthlay

#163 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
naisellisuuspisteet 0 ja miehisyyspisteet -12 *justjoo* mielenkiintoista.

”Haluan käpertyä ison ja karvaisen miehen syliin”
ihkua
*plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

#164 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
”Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille.”

*täh* kyllä tietääkseni tuon. Tätä nää testit aina on (en tiedä, miksi niihin vaivautuu vastaamaan...). Tulos johtuu siitä, että valitsen mielelläni lihaisan pihvin, eikä mulla tietääkseni ole mitään kummoista hoivaviettiä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

RhonaN

#165 • • RhonaN Lapa
Naisellisuuspisteesi: -14
Miehekkyyspisteesi: 6

Olet MIES *joo* hyvä näin.

Mitä testien oikeinmenemiseen tulee ni nää o aina tälläsiä, musta nää o pelkkää ajanvietettä. Jos joku tästä alkaa vetää elämänlinjoja ni HUH*kuuma*HUH*kuuma*

--
Pitää tanssii lujempaa et saadaa muut kiinni!

Valkeansävyt

#166 • • Valkeansävyt Dance Machine
Olen moniruokainen yksilö *blush*

--
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.

MaSari

#167 • • MaSari space jammer
100% hetero *piis*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

keisha

#168 • • keisha bullet with butterfly wings

MaSari:
100% hetero *piis*

Ei semmosta ookaan.*justjoo*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

lumen

#169 • • lumen lumelääke

MaSari:
100% hetero *piis*

kei:
Ei semmosta ookaan.*justjoo*

ompa! *iloinen**piis*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

neutri

#170 • • neutri Hedonisti
Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET ANDROGYYNI NAINEN

Naisellisuuspisteesi: 16
Miehekkyyspisteesi: 0

LOL *nauru*

--
<3

Chainboy

#171 • • Chainboy

slimrave:
Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET ANDROGYYNI NAINEN

Miehekkyyspisteesi: 0

LOL *nauru*

heheheee !!! mitäs tää tälläinen meinaa !!! hmm..... *vink**iihhih**hahjust**yingyang*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

#172 • • pizzacat Guest
”Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET ANDROGYYNI

Sinussa on hyvin paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Miehekkyyspisteesi: 18”

*pelle*
Snowie

#173 • • Snowie Ihku Hiutale
SINÄ OLET ANDROGYYNI

Naisellisuuspisteesi: 4
Miehekkyyspisteesi: 6

Miehekkyyspisteitä enemmän.. Eiiiih *eiei*
*pupu*

#174 • • *pupu* nanonano
Miehekkyyspisteesi: -16

hehee...mä taidan olla friikki... *igor*

--
*pupu*

Trixie

#175 • • Trixie
Kyl meitsi poikiin päin enemmän on, mut on mussa sit se pieni puoli mikä tykkää myös tytöist*vink*

--
face your fears and live your dreams

Tyly

#176 • • Tyly
Tähän kait pitää vastata kyllä melkein sataprosenttinen hetero. Siis tällä hetkellä täysin jopa, kun nyt sattuu myös asumaan tytön kanssa yhdessä ja tulevaisuudessakin ajattelin tässä pysyä. *hymy* Mutta eihän sitä voi tietää etukäteen vaikka mitä kolmenkymmenen vuoen päästä käy... Olen kuullut niitäkin kun miehellä on vaimo ja kaksi lasta ja sitten huomaa olevansa homo...
No eipä varmaan käy mulle

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Howdy

#177 • • Howdy Oldie

_0x79616E61:
Panfobia:
---
Poikaystäväni mielenrauhan säilyttämiseksi pitänee vastata että ihan perushetero oon... *iloinen*
---

mun mielestä ainakin bi-tyttöjä on kiva deittailla varsinkin kun ne välillä haluaa kaverin mukaan *vink*

*joo*

--
Käpy vailla vertaa

#178 • • ALIEN Guest

Howdy:
---
_0x79616E61:
Panfobia:
---
Poikaystäväni mielenrauhan säilyttämiseksi pitänee vastata että ihan perushetero oon... *iloinen*
---

mun mielestä ainakin bi-tyttöjä on kiva deittailla varsinkin kun ne välillä haluaa kaverin mukaan *vink*

---

*joo*

*joo**joo*

*sydän*-*hellokitty**possu**hellokitty*-*sydän*
Zet4

#179 • • Zet4 n00b
On olemassa homoja, biseksuaaleja ja sit niitä jotka kusettaa asiasta kysyessä. *hali*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

#180 • • ALIEN Guest

Zeta:
On olemassa homoja, biseksuaaleja ja sit niitä jotka kusettaa asiasta kysyessä. *hali*

heterot unohtuivat *vink* ...vai olivatko ne niitä, jotka ”kusettaa asiasta kysyessä”?