päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,643,397 views

aurinko

Posts: 895

#16681 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Olipa kivointa tulla töistä kotiin, kun täällä oli sillä aikaa siivottu ja tietokoneella odotti ihana viesti *pihkassa*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Jutu

Posts: 3,054

#16682 • • Jutu Blondi
Eilisen huono työpäivä korvautui tänään. Nauroin niin paljon, että ei meinannut tulla työnteosta mitään *nauru* Ja tietenkin pomon kehut ja kiitokset oli mukavaa kuultavaa *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Femi

Posts: 651

#16683 • • Femi
työnantaja palkitsi tänään pullolla Bailey'siä *hihu* nam!
Late

Posts: 3,441

#16684 • • Late team Lasse
Härän sisäpaistia punaviinissä.*slurps*

Nyt on iiihana täysi olo istua sohvalla, siemailla punccuu ja kattoa lostia koko ilta, vielä ihana tyttö kainalossa. *sydän*
Kriss G

Posts: 1,492

#16685 • • Kriss G Wir brauchen bass
Enää 10kk jouluaattoon *jiihaa*

--
DESTROY ALL HIPPIES

tomppi

Posts: 1,600

#16686 • • tomppi thzombie ™
A Sudanese man has been forced to take a goat as his "wife", after he was caught having sex with the animal. - BBC News

*nauru*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

lostgone

Posts: 2,493

#16687 • • lostgone

tomppi, 24.2.2006 21:39:
A Sudanese man has been forced to take a goat as his "wife", after he was caught having sex with the animal. - BBC News

*nauru*


Voi kilin kellit.*nauru*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Tomb

Posts: 33

#16688 • • Tomb
Viikon loma töistä! *hih*
Avatar
#16689 • • Edited Viola00 Guest
Käytiin maman kanssa ostoksilla aamusta.. mukaan tarttu pari ihanaa valaisinta kotiin, 6kpl valkoviinilaseja, keittiösälää yleisesti, tuoksukynttilöitä, pyyhkeitä & lakanoita ja Alkon puolelta pari hyvää valkoviinipulloa ja kuohari. Nyt sitten rankan viikon jälkeen heti testataan valkkarilasit ja juoman laatu ja katotaan matsia. Ihana viikonloppu alkoi,
I´m so happy *plur* *sydän*
zenny

Posts: 1,145

#16690 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kiva shoppailu päivä helsingis.. *hymy* Mukaa lähti sims 2 ja muit juttui.. *iloinen*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Nitta

Posts: 5,021

#16691 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Fanque, 24.2.2006 22:45:
Käytiin maman kanssa ostoksilla aamusta.. mukaan tarttu pari ihanaa valaisinta kotiin, 6kpl valkoviinilaseja, keittiösälää yleisesti, tuoksukynttilöitä, pyyhkeitä & lakanoita ja Alkon puolelta pari hyvää valkoviinipulloa ja kuohari. Nyt sitten rankan viikon jälkeen heti testataan valkkarilasit ja juoman laatu ja katotaan matsia. Ihana viikonloppu alkoi,
I´m so happy *plur* *sydän*



Uuh, munkin pitää muistaa pyytää äippä käymään *jiihaa* Sen kanssa tosiaan kun käy ostoksilla niin on vaikee saaada itse maksetuksi mitään *hih*

Sitäpaitsi se on niin veikee kun sen vie kosmetiikkakauppaan niin se ostaa ihania hemmottelutuotteita itselleen, ja sitten se ei kehtaa olla ostamatta mulle sitä huulipunaa jota katselen. Ja kotonakin se kulkee meikissä, vaik onkin maatilan emäntä. Se kun on _nainen_.

Tulipas ikävä mun mammaa *hymy*
iriil

Posts: 371

#16692 • • iriil
Pyrokurssin eka päivä mennyt. TUli pitkä päivä mutta ei haittaa. Huomenna iloisesti kouluun 10 aamulla vaikka onkin lauantai. Homma kiinnostaa ja nyt on päällä vielä hyvä oppimisfiilis. Voisin harkita jopa tutkintoon asti opiskelua tuossa hommassa. *hymy* Räjäytellä asioita ihan laillisesti hihiii...* lähes pelottavan maaninen hymiö tähän*
KooKie

Posts: 4,338

#16693 • • KooKie aka. Petress Pan
Älölölölö! Tän vois kans heittää viralliselle kännisivulle, mut mut... SUOMI VOITTAA!!!!!!!!!!!!
*sydän* *sydän* *sydän* ja aivan VITUN iso *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

wiwi

Posts: 1,575

#16694 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Oli mukava päivä mukavassa seurassa. Söin erittäin hyvää ruokaa ja nyt vietän viikonloppua pitkästä aikaa siskojen kesken. Niin ja olen selvinpäin, mikä on hienoa*joo*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#16695 • • Viola00 Guest

Nitta, 24.2.2006 23:16:
---
Fanque, 24.2.2006 22:45:
Käytiin maman kanssa ostoksilla aamusta.. mukaan tarttu pari ihanaa valaisinta kotiin, 6kpl valkoviinilaseja, keittiösälää yleisesti, tuoksukynttilöitä, pyyhkeitä & lakanoita ja Alkon puolelta pari hyvää valkoviinipulloa ja kuohari. Nyt sitten rankan viikon jälkeen heti testataan valkkarilasit ja juoman laatu ja katotaan matsia. Ihana viikonloppu alkoi,
I´m so happy *plur* *sydän*

---


Uuh, munkin pitää muistaa pyytää äippä käymään *jiihaa* Sen kanssa tosiaan kun käy ostoksilla niin on vaikee saaada itse maksetuksi mitään *hih*

Sitäpaitsi se on niin veikee kun sen vie kosmetiikkakauppaan niin se ostaa ihania hemmottelutuotteita itselleen, ja sitten se ei kehtaa olla ostamatta mulle sitä huulipunaa jota katselen. Ja kotonakin se kulkee meikissä, vaik onkin maatilan emäntä. Se kun on _nainen_.

Tulipas ikävä mun mammaa *hymy*




Mammat on mammoja *hihu* Ja niin kauan kun mama on niin kannattaa oikeesti pitää yhteyttä ja olla lämpimissä väleissä. Kaikilla ei oo enää/koskaan ollut..
Itse mä tänään kyllä "jouduin" maksaa, kun omillani tässä jo toimeen tulee ja töissä on niin eipä kehtaa äidillä maksatella. Mutta se fiilis kun saa yhdessä mennä tuolla, on jotain tosi hienoa *hihu* Eipä sitä korvaa ykskään hyvä ysti tms.
Mikki

Posts: 833

#16696 • • Mikki
Suomi 4 - Venäjä 0

--
Names are for friends, so I dont need one.

Ober

Posts: 587

#16697 • • Ober Dog shit taco
jeeee todellaki suomi!!!
coolcat82

Posts: 771

#16698 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Näin ekan kerran mun viikon vanhan veljentytön tänää *plur* Pieni ja punanen *nauru* Mut ei se kyllä huutanu yhtään ja kun sain sen ekaa kertaa sylii, niin se nukahti viides minuutis siihen :D *hihu*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

pirpeli

Posts: 5,533

#16699 • • pirpeli
Läheiset kaverit, jotka osoittautuvat kaikesta huolimatta kohtalaisen fiksuiksi*hymy*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

MiMoSa

Posts: 1,664

#16700 • • MiMoSa
Tänään tre:elle kattoo Marushaa!*plur* Jee, jee!!!*jiihaa*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*