46,900 posts, 2,345 pages, 17,093,835 views
tomppi, 24.2.2006 21:39:
A Sudanese man has been forced to take a goat as his "wife", after he was caught having sex with the animal. - BBC News
Fanque, 24.2.2006 22:45:
Käytiin maman kanssa ostoksilla aamusta.. mukaan tarttu pari ihanaa valaisinta kotiin, 6kpl valkoviinilaseja, keittiösälää yleisesti, tuoksukynttilöitä, pyyhkeitä & lakanoita ja Alkon puolelta pari hyvää valkoviinipulloa ja kuohari. Nyt sitten rankan viikon jälkeen heti testataan valkkarilasit ja juoman laatu ja katotaan matsia. Ihana viikonloppu alkoi,
I´m so happy
Nitta, 24.2.2006 23:16:
---
Fanque, 24.2.2006 22:45:
Käytiin maman kanssa ostoksilla aamusta.. mukaan tarttu pari ihanaa valaisinta kotiin, 6kpl valkoviinilaseja, keittiösälää yleisesti, tuoksukynttilöitä, pyyhkeitä & lakanoita ja Alkon puolelta pari hyvää valkoviinipulloa ja kuohari. Nyt sitten rankan viikon jälkeen heti testataan valkkarilasit ja juoman laatu ja katotaan matsia. Ihana viikonloppu alkoi,
I´m so happy
---
Uuh, munkin pitää muistaa pyytää äippä käymään Sen kanssa tosiaan kun käy ostoksilla niin on vaikee saaada itse maksetuksi mitään
Sitäpaitsi se on niin veikee kun sen vie kosmetiikkakauppaan niin se ostaa ihania hemmottelutuotteita itselleen, ja sitten se ei kehtaa olla ostamatta mulle sitä huulipunaa jota katselen. Ja kotonakin se kulkee meikissä, vaik onkin maatilan emäntä. Se kun on _nainen_.
Tulipas ikävä mun mammaa