päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,647,475 views

Verano

Posts: 4,649

#31801 • • Verano Merituuli

Annakins, 22.8.2007 12:26:
---
mayah, 22.8.2007 12:22:
[iso]JEEEEEEEEEEE!!!![/iso]

Riikka on kohta älykäs!!

---
No todellakin! :)



JEEE niin oonki! *jiihaa* :D

Minä *sydän* uusi tutkintojärjestelmä
Minä *sydän* yksi opintoviikko = kaksi opintopistettä

Saan HuKin ulos niin ettei tartte enää muuta kuin käydä vastaamassa yhteen esseekysymykseen kypsyysnäytteessä, ja sit jää vielä roppakaupalla opintopisteitä jäljelle, jos joskus sattusin sen maisterinki suorittamaan. Parasta on et suorittamani syventävät jää talteen, ettei tartte maisteria varten niitä alkaa korvailee taikka sit _nyt_ tekemään useempaa tenttiä/ kurssia. Ja kieliopintosysteemiki on uudessa tutkintojärjestelmässä semmonen, et mun kieliopinnot onki nyt sit jo suoritettu. Vanhan systeemin mukaan oisin joutunut suorittaa lisää. Toi ikivanha prosemmakin hyväksytään ihan sellasenaan, niin ei tartte ees alkaa sitä päivitellä :D Saatikka tekemään alusta.

Eihän siinä kauaa menny ja HuK on vaan HuK mut saapahan nyt jonku paperin käteen! *iloinen*
Narya

Posts: 166

#31802 • • Narya Kuolema
Ukkonen <3
joka valitettavasti meni jo ohi, mutta se piristi koko päivää :).
Iski muutaman tosi siistin salaman melkosen lähelle ^^

--
Sekavuuden Ammattilainen

Foxmagon

Posts: 1,329

#31803 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Ukkonen rulezku. *hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

tiiplis

Posts: 1,043

#31804 • • tiiplis also available in sober

*minttu*, 22.8.2007 11:56:
---
tiiplis, 21.8.2007 20:14:
Tulee ylennys *joo**hymy*

Edit: siis töissä

---


siis mitä hittoa!? onnittelut *hymy*



Hih, kiitos *iloinen*

Sitä yritin sulle eilen soitella mut sä vissiin katsoit mun ja Narikon pyrkimistä PCD:iin *nauru*

--
italia litania nainati lailati

tiiplis

Posts: 1,043

#31806 • • tiiplis also available in sober

*minttu*, 22.8.2007 14:19:
---
tiiplis, 22.8.2007 14:15:
---
*minttu*, 22.8.2007 11:56:
---
tiiplis, 21.8.2007 20:14:
Tulee ylennys *joo**hymy*

Edit: siis töissä

---


siis mitä hittoa!? onnittelut *hymy*

---


Hih, kiitos *iloinen*

Sitä yritin sulle eilen soitella mut sä vissiin katsoit mun ja Narikon pyrkimistä PCD:iin *nauru*

---


enpäs...vaan sitä sarjaa mis ne ratkoo niit juttui ja mis on se yks tyyppi *nauru*



Eiks se tullut perjantaina?

--
italia litania nainati lailati

Verano

Posts: 4,649

#31807 • • Verano Merituuli

mayah, 22.8.2007 08:09:
Kurkku ei satu enää melkein ollenkaan ja korvakipu on kadonnut yön aikana. Antibiootit selvästi ovat puraisseet :) muutenkin oli mitä mainioin aamuherätys *hihu* Kiva päästä parin saikkupäivän jälkeen myös takaisin työmaalle.



Haa, tyyppi on terve! *iloinen*
Verano

Posts: 4,649

#31808 • • Edited Verano Merituuli

mayah, 22.8.2007 14:26:
Se oli varmaan se sun parantava voimas :D Aamulla himoitsin jo lenkille, mut totesin, et jos huilais ku on viel toi antibioottikuuri päällä :D



Märtha Louisekin ottas mut varmaan enkelikurssille *joo*

Tänään on ihan paras päivä *plur* Nii ja koska et voi mennä lenkille ni lähet mun ja Annan kaa skumpalle! :D
Avatar
#31809 • • Annakins Guest

mayah, 22.8.2007 14:35:
---
Verano, 22.8.2007 14:32:
---
lähet mun ja Annan kaa skumpalle! :D

---


teiän kans lähtee aina käsistä.



Eikä lähe! *nauru*

Mutta silti pakko luovuttaa kännykkä Riikalle turvasäilöön etten vahingossakaan lähetä yhtään kyseenalaista viestiä :D
Kosaz

Posts: 109

#31811 • • Kosaz
Valmistuin just virallisesti *jiihaa*

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

*minttu*

Posts: 366

#31812 • • *minttu*

tiiplis, 22.8.2007 14:24:
---
*minttu*, 22.8.2007 14:19:
---
tiiplis, 22.8.2007 14:15:
---
*minttu*, 22.8.2007 11:56:
---
tiiplis, 21.8.2007 20:14:
Tulee ylennys *joo**hymy*

Edit: siis töissä

---


siis mitä hittoa!? onnittelut *hymy*

---


Hih, kiitos *iloinen*

Sitä yritin sulle eilen soitella mut sä vissiin katsoit mun ja Narikon pyrkimistä PCD:iin *nauru*

---


enpäs...vaan sitä sarjaa mis ne ratkoo niit juttui ja mis on se yks tyyppi *nauru*

---


Eiks se tullut perjantaina?



no jooh... mut tää on se yks toinen sarja, joka täyttää samat kriteerit *pepsodent*
Lyylikki

Posts: 2,975

#31813 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä nään mun (sikaparhaanihanan) äitin tänään. En oo nähny sitä yli kuukauteen.
Santutar

Posts: 405

#31814 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Kahviöveriiit ja musiikki *silmätpyöriipäässäkuhedelmäpelihymiö*
RiD

Posts: 2,817

#31816 • • RiD Nukemi
Jotain hyvää simmulasien ostossakin. Ihan sikaöverisöpö myyjätär oli kun kävin hintavertailuita hakemassa laseista. Ei tarvii kahta kertaa miettiä mistä liikkeestä ne lasit nyt sitten ostaa!

Hintaki oli alempi siellä, vaikka se nyt ihan toisarvonen juttu onkin.

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#31817 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
puhelu ystävän kanssa *hihu*
nyt on jo niiiin paljon parempi fiilis!! *joo*

--
pinkki on pop!!!

Mellu-

Posts: 4,006

#31818 • • Mellu-

Kosaz, 22.8.2007 15:11:
Valmistuin just virallisesti *jiihaa*



onneks olkoon!!! *hali*

oma päivän :) = musiikki, tsekatkaapa sellainen bändi ku muse *sydän* maaahtava ääni <3 ja nerokkiata biisejä! mm. Unintended,hysteria ja bliss. Ja toinen on tuleva vkl.. me lähetää SVEITSIIN turnaukseen ! whooohooo½!11!11!1 *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#31820 • • Edited Muussika Guest
Päivän LOL tuli tästä, ex-SoundaHolic, nykyään nimensä muuttanut <§>, on niin kovin vaivaantunut olemassaolostani, että jaksoi raapustaa oikein kaksi yksityisviestiä. Tässä ensimmäinen:

"Yhtä komea kuin viisaskin tässä moi!Oli nyt ihan kerta kaikkinen "pakko" nyysiä vapaata sun proffis lukemisesta ja eri toten photojes pällistelystä ja postata tälläinen ikäiselles soveltuva vajaavaisempi julkituonti viimeisimmän vuodatukses vanaveteen, etten vaan saa traumoja quotin hallitsemattomuudesta. Muista: paljon sanoja, vähän tekoja.

Sä keskenkasvuinen vitunkannatin jaksat aina yllättää typötyhjillä filosofioillas mut just, kun on hetken tylsää. Ihmetellä täytynee myöskin tässä suunnassa sitä ilmeisen syvällistä (olethan suolesta) tahtoas tikata näitä viestejä täysin yhdentekeville ihmisille? LOL"

*nauru*

Ja tässä vielä toinenkin viesti kyseiseltä hurmaavalta henkilöltä:

''Niin se piti vielä tähdentää (näin meidän ÄIJJIEN kesken), että: voit olla osaltas jatkossakin huoleti aivoripuliriihes kannattavuudesta. Joka tavu valuu pöntöstä ränniin, kato pakkohan vuohillakin on saniteettitilat olla ihan jo näin modernisminkin nimissä, tasa-arvoa kuitenkaan sivuuttamatta.
Mä teen vähäisimpäni sun mukavuuttas ajatellen klubbarissa, aina siiheks kunnes puperteettis on ohi ja karvat ruvennu kasvamaan tai tiput sieltä seiniltäs tms. suht säälittävää mutta kuitenkin niin pirun viihteellistä. PALJON PUHETTA, vähän tekoja näin itseäsi toistaessa.

Ja mitä tulee allekirjoittaneen photo postauksiin niin ehkä mä jotain kliffaa tulevaisuudes kehittelen, et saisit mielenrauhan puuteriostoksillas vaikkei se tosin tuohon kirveellä veistettyyn pissispärstääs paljoakaan pönkitystä pakota. Ritsa kireellä ja muista kuntoraportit.''

*nauru*

Juuh, hän taisi unohtaa, että hän itse tikkailee viestejään rumalle akalle, joka ei hänelle mitään merkkaa, mutta ilmeisesti kuitenkin jotain kun jaksaa yksityisviestejä nakella menemään. :D