päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,643,489 views

Apo

Posts: 1,574

#31821 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Vampyrella, 22.8.2007 18:22:
Juuh, hän taisi unohtaa, että hän itse tikkailee viestejään rumalle akalle, joka ei hänelle mitään merkkaa, mutta ilmeisesti kuitenkin jotain kun jaksaa yksityisviestejä nakella menemään. :D



Rakkaudesta ne hevosetki potkii.
Ozie

Posts: 1,389

#31823 • • Ozie
Ostettiin kavereiden kanssa äkkilähdöt Portugaliin 95 meno-paluu lennot *nauru*

Pääsee vähän onneks lomailemaan
domi

Posts: 7,069

#31824 • • domi Työn sankari.

Vampyrella, 22.8.2007 18:22:
Päivän LOL


Sä sait kaksi, mä sain vain yhden :(
"Pistetäänpä noret offille josko herra domilta täten sitä sanottavaa löytyisi? Jos sulla pieni mies on jo ongelmia allekirjoittaneen kanssa niin: OTA YHTEYTTÄ JUMALAUTA ÄLÄKÄ VIKISE SIELLÄ SAATANA, KU JOKU PIKKU PILLU PELKURI PASKAHOUSU!!! Jos taas oikeasti kerjäät pentu verta nenästäs niin se järjestyy minun kanssani hyvin nopeasti ihan käytännön tasolla. Sinulla ei tietääkseni pitäis olla niin mitään asiaa minun kanssani, itsellä ei senkään vertaa siihen suuntaan joten: OTA SE PÄÄ SIELTÄ PERSEESTÄ JA KÄYTTÄYDY SEN MUKAAN SAATANA! POHJA SE ON MINUNKI KAIVOSSA!!!!!"

Emmä tiiä mikä tän pointti kuitenkaan on, mut tosta käyttäytymisestä vois joku katsoa kyllä peiliin. Mut täytyy kyl antaa palkinto parhaasta trollista sitten Eddy Satanin *joo*

...koskakohan Vantaa UG järkkää FAST-bileitä....
Janisa

Posts: 2,226

#31825 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mun uus paita. *plur*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

katjastina

Posts: 398

#31826 • • katjastina magnets and miracles
Ponkesin ihana myyjä poras trukit ja pyörät mun ikivanhaan jämälautaan. Loisto palvelua eikä yhtään nauranut mulle tai mun muinaisjäännelaudalle, teki mieli antaa pusu poskelle:))))
Freja

Posts: 8,775

#31829 • • Freja Sihteeri
Suomi voitti Kazakstanin! Wuhu! /o/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#31830 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Hyvin nukuttu yö *nukkuu* Ihana herätys *pus* Ja ihana mies..*sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Ozie

Posts: 1,389

#31831 • • Ozie

Freja, 22.8.2007 22:43:
Suomi voitti Kazakstanin! Wuhu! /o/



Hahaha, ei oo ihmeiden aika vielä ohi.

Kazakstan on tunnettu <lajinnimi>maa!
Jone

Posts: 8,258

#31832 • • Jone Archibald Haddock
Suklaakakkua aamupalaksi. *jiihaa*
Timce

Posts: 5,381

#31833 • • Timce

Timce, 9.8.2007 12:01:
Kävin Hakanimen OKO:ssa ja infolla oli semmonen prinsessa (Myöhemmin sain kuulla, et sen nimi on Sini <3) ettei oikein sanat tullu ulos suusta. Noo, sit pääsin kassalle ja siellä oli samanlainen kissa palvelemassa.

Pointti: Täytyypä käydä Hakaniemen OKO:ssa vähän useammin.



Tuli käytyä taas eilen.

Olo on vähän likainen, mut oli mulla sinne oikeasti asiaakin. *pepsodent*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

aaaaaaaa

Posts: 178

#31834 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras

Vampyrella, 22.8.2007 18:22:
Päivän LOL tuli tästä, ex-SoundaHolic, nykyään nimensä muuttanut <§>, on niin kovin vaivaantunut olemassaolostani, että jaksoi raapustaa oikein kaksi yksityisviestiä. Tässä ensimmäinen:

"Yhtä komea kuin viisaskin tässä moi!Oli nyt ihan kerta kaikkinen "pakko" nyysiä vapaata sun proffis lukemisesta ja eri toten photojes pällistelystä ja postata tälläinen ikäiselles soveltuva vajaavaisempi julkituonti viimeisimmän vuodatukses vanaveteen, etten vaan saa traumoja quotin hallitsemattomuudesta. Muista: paljon sanoja, vähän tekoja.

Sä keskenkasvuinen vitunkannatin jaksat aina yllättää typötyhjillä filosofioillas mut just, kun on hetken tylsää. Ihmetellä täytynee myöskin tässä suunnassa sitä ilmeisen syvällistä (olethan suolesta) tahtoas tikata näitä viestejä täysin yhdentekeville ihmisille? LOL"

*nauru*

Ja tässä vielä toinenkin viesti kyseiseltä hurmaavalta henkilöltä:

''Niin se piti vielä tähdentää (näin meidän ÄIJJIEN kesken), että: voit olla osaltas jatkossakin huoleti aivoripuliriihes kannattavuudesta. Joka tavu valuu pöntöstä ränniin, kato pakkohan vuohillakin on saniteettitilat olla ihan jo näin modernisminkin nimissä, tasa-arvoa kuitenkaan sivuuttamatta.
Mä teen vähäisimpäni sun mukavuuttas ajatellen klubbarissa, aina siiheks kunnes puperteettis on ohi ja karvat ruvennu kasvamaan tai tiput sieltä seiniltäs tms. suht säälittävää mutta kuitenkin niin pirun viihteellistä. PALJON PUHETTA, vähän tekoja näin itseäsi toistaessa.

Ja mitä tulee allekirjoittaneen photo postauksiin niin ehkä mä jotain kliffaa tulevaisuudes kehittelen, et saisit mielenrauhan puuteriostoksillas vaikkei se tosin tuohon kirveellä veistettyyn pissispärstääs paljoakaan pönkitystä pakota. Ritsa kireellä ja muista kuntoraportit.''

*nauru*

Juuh, hän taisi unohtaa, että hän itse tikkailee viestejään rumalle akalle, joka ei hänelle mitään merkkaa, mutta ilmeisesti kuitenkin jotain kun jaksaa yksityisviestejä nakella menemään. :D



Voi että mä en tajuu tällasta. Tosi sivistynyttä. Mahtaa olla epävarma ihminen ku noin antaa toisten ihmisten elämän ärsyttää. Sul on kyl oikee suhtautuminen tähän*hymy*

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

vivesteri

Posts: 309

#31836 • • vivesteri karmea mörkö
Enää huominen täällä *nauru*
aaaaaaaa

Posts: 178

#31837 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
nyt lähden bodybarbiciin. olen kova.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Freja

Posts: 8,775

#31838 • • Freja Sihteeri
Taisin kokea sen mun hetken.

:D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aivastus

Posts: 499

#31840 • • aivastus Ärsyttävä
Tekstiviesti! *pihkassa*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.