päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,634,439 views

KooKie

Posts: 4,338

#31841 • • KooKie aka. Petress Pan
Oikeat päätökset johtavat hyviin tuloksiin, hymyyn ja onnellisuuteen. Viikonloppua ja loppuelämää odotellessa. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jago

Posts: 4,039

#31842 • • Jago un-trained monkee

Jammailija, 20.8.2007 10:46:
Aamul olin ihan jumissa, mut töihin päästyäni oon vaan ollu taas ihan fiilikses loistavan ja reippaan asiakaskuntani takia. Sen lisäx tuli vuosisidonnainen palkankorotus ja VIEL sen lisäx mulle on ympätty vastuuta tälle vuodelle siihen malliin, että palkkakin nousee siit viel tuntuvasti. JES!*sydän*


Jammailija, 22.8.2007 07:30:
Palkka nous viel 36% täks vuodeksi*plur*!


hitsi ku maneeta. Onneksi olkoon*aplodit**hali*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

La Petite

Posts: 1,160

#31843 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Tän päivän :) on tän päivän erittäin onnistunut jalkatreeni ja mielenkiintoinen keskustelu yhden ohjaajamimmin kanssa salilla :)

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#31846 • • Taika Guest
ilmoitin itseni ja kaverini syyskuussa olevalle seinäkiipeilyn alkeiskurssille*pepsodent*
(..ja työkaveri totesi kuultuaan asiasta että mulla on pakko olla joku ikäkriisi, ei muuten kukaan aloita tuollaista harrastusta, TUOSSA iässä*nauru*..)
ezzy

Posts: 8,060

#31848 • • ezzy Droid-pappa

Vampyrella, 22.8.2007 18:22:
Päivän LOL



On kyllä jannulla sellanen sanansäilä, että melkein kateeks käy. Melkein. Harmi ettei sillä o aivosoluja sisältöä varten. Loistavaa viihdettä kyllä *lmao*

Mulle kans privaa, perkele!
ezzy

Posts: 8,060

#31849 • • ezzy Droid-pappa
Tuli ostettua uus luuri, Nokian 6300. Edellinen oli 5+ vuotta vanha 8310...
Toivotaan, että tää on yhtä varmatoiminen :)
Timce

Posts: 5,381

#31850 • • Timce

mayah, 23.8.2007 17:24:
Vein muorin korjaamolle ja väänsivät siitä vartissa pellit suoraksi ja vetivät sudilla mustaa spraymaalia päälle. Kustannukset seitsemän sadan sijaan 35. Vähän se on kolhitun näköinen, mutta pitäähän sitä 320 000 kilometriä ajetussa autossa elämän jäljet näkyäkin!

MUSTAA PAHOLAISTA EI NUJERRA MIKÄÄN.

Vähän repesin itselleni, kun huomasin taas kerran autolta pois kävellessäni taputtavani sitä takalaatikon päälle kuin ystävää olalle ajatellen "hyvä muori, taas yksi takaisku takana päin" :D



Löytyiskö muorista kuvia? *kuolaa*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#31851 • • Timce

ezzy, 23.8.2007 16:26:
Tuli ostettua uus luuri, Nokian 6300. Edellinen oli 5+ vuotta vanha 8310...
Toivotaan, että tää on yhtä varmatoiminen :)



Olen jostain syystä viehtynyt tuohon kanssa ja olis kiva kuulla käyttökokemuksia.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ezzy

Posts: 8,060

#31852 • • Edited ezzy Droid-pappa

Timce, 23.8.2007 17:26:
---
ezzy, 23.8.2007 16:26:
Tuli ostettua uus luuri, Nokian 6300. Edellinen oli 5+ vuotta vanha 8310...
Toivotaan, että tää on yhtä varmatoiminen :)

---


Olen jostain syystä viehtynyt tuohon kanssa ja olis kiva kuulla käyttökokemuksia.



tjoo ilmottelen miten hiukset lähtee päästä, kun siirtelen 300 kontaktia vanhasta luurista uuteen...palaamme asiaan, kun ydintalvi päättyy.
ezzy

Posts: 8,060

#31853 • • ezzy Droid-pappa

mayah, 23.8.2007 17:24:
Vein muorin korjaamolle ja väänsivät siitä vartissa pellit suoraksi ja vetivät sudilla mustaa spraymaalia päälle. Kustannukset seitsemän sadan sijaan 35. Vähän se on kolhitun näköinen, mutta pitäähän sitä 320 000 kilometriä ajetussa autossa elämän jäljet näkyäkin!

MUSTAA PAHOLAISTA EI NUJERRA MIKÄÄN.

Vähän repesin itselleni, kun huomasin taas kerran autolta pois kävellessäni taputtavani sitä takalaatikon päälle kuin ystävää olalle ajatellen "hyvä muori, taas yksi takaisku takana päin" :D



Mä voisin kans ottaa tollasen korjaamon, joka ei pyytäis jotain yli tonnia putkiston ja pakosarjan vaihdosta "jee"...
Timce

Posts: 5,381

#31854 • • Timce

mayah
Tossahan se seisoo kahden korttelin päässä sun kämpästäs, et senku meet kattoo livenä :D



Jasså, älä sitte ihmettele, jos joku hyypiö joskus potkii muoris renkaita ja kokeilee iskareiden jäykkyyttä. Se saatan olla minä. :P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Tarsu

Posts: 2,449

#31855 • • Tarsu

mayah, MUSTAA PAHOLAISTA EI NUJERRA MIKÄÄN.



ihanaa :)

ps. miks ne suti spraymaalia?

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Freja

Posts: 8,775

#31857 • • Freja Sihteeri
Nää munkkitippakarkit!

Ne itse munkkitipat o ollu mulle liian tujuja etten oo pystyny niitä käyttään, mut nää karkit on just jees *joo*

Mä niin oon terve huomenna.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tarsu

Posts: 2,449

#31858 • • Tarsu
^sain :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

vinsku

Posts: 749

#31859 • • vinsku huba huba

Freja, 23.8.2007 17:40:
Nää munkkitippakarkit!

Ne itse munkkitipat o ollu mulle liian tujuja etten oo pystyny niitä käyttään, mut nää karkit on just jees *joo*

Mä niin oon terve huomenna.



Meinaatko carmoliksia? Toimii! Niin tipat ku karkitki. Kun laittaa niitä tippoja sokeripalaan ja sit syö ni ei oo lenssua enää, juu. :)

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Freja

Posts: 8,775

#31860 • • Freja Sihteeri

vinsku, 23.8.2007 17:48:
Meinaatko carmoliksia? Toimii! Niin tipat ku karkitki. Kun laittaa niitä tippoja sokeripalaan ja sit syö ni ei oo lenssua enää, juu. :)



Just niitä! Toi sokeripalajuttu ei vaan toiminu mulla, mut tänää si näin näit karkkei stockal ni päätin koklaa. Tietty viel hengitys on vaikeaa, mut paljo parempi olo kurkussa jo! :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been